Aan de andere kant, nu word je misschien niet gelyncht maar door de SL op gruwelijke wijze om het leven gebrachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Iedereen die het nu nog niet zeker wist mag zichzelf eens goed afvragen of hij/zij wel geschrikt is voor dit spel....
Ik heb ook in het ruzie in vriendengroep topic gepostquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:01 schreef tombolafan het volgende:
Okee, van de laatste moord heb ik de volgende hints bij degenen die nog over zijn (en dan dus niet uit reeksen):
Hara
niks
IJsdraakje
- officiele brief --> studeert taalwetenschappen/Nederlands
- trein --> topic "mongool in de trein"
(en van eerdere moord; heeft rijbewijstopic, en sig = lakjes (in het blauw) en het ging om een blauwe auto --> blauwe lak)
Maarten Pieter
Knetter
niks
Gomi
- nooit veel geld --> FHF topic in pohi
Roger
niks
Patrique
- vroeger goede vrienden --> ruzie in de vriendengroep
PuntenSlijpsel
- vertraging --> let's waste time als ondertitel
- trein --> zit in fobo op het spoor
- bilzenkruid --> foto in fobo (bloem) lijkt daarop
Calex
is spion
tdrone
- op weg naar vroegere vriend --> ik vertrek
- 500 euro --> topic "500 euro tekort"
Breezerslet
niks
Tha_erik
niks
08gnoT.
- appeltaart bakken --> film american pie in fobo
Dakraam
- raam
quote:
Mja, zou je kunnen linken. Maar dan nog, ik ben niet de enige met dat topic in m'n pohi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar niet bij het stukje uit de voorgaande nacht die ik nu zoek, volgens mij
Edit: Bij de moord op liesje, vakantie, trein... maar slapjes.
Ik ben al potentieel maffia voor jou sinds het begin? gaatje in je hoofd zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En daar lijst je precies de mensen (die met 3 hints) die op mijn potentiële maffialijst staan/stonden vanaf het begin
Bij IJs zou Mongool naait zichzelf in de trein ook nog een hint kunnen zijn... ook naar een stukje in de voorgaande nachten. Maar niet overtuigend.
Trouwen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En daar lijst je precies de mensen (die met 3 hints) die op mijn potentiële maffialijst staan/stonden vanaf het begin
Ik trap niet in deze zwakke vluchtpogingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Iedereen die het nu nog niet zeker wist mag zichzelf eens goed afvragen of hij/zij wel geschrikt is voor dit spel....
Ik heb alleen maarop maffia gestemd... behalve voor BM, daar voor een dorpeling die de eerste nacht dood gingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik verdenk jullie ook láng niet genoeg om op te stemmen hoor, maar bij sommige andere weet ik bijna wel zeker dat ze dorp zijn. Bij jullie niet, maar dat kan net zo goed ook gewoon een dorpsrol zijn.Puur redenatie door jullie stemmingen die wellicht alleen in mijn eigen hoofd ergens op slaan.
Zoals ik al zei, ik heb geen (sterke) hints gevonden naar jullie
Ik verdacht Crazy-M en Dutank ook onterecht en daar waren nog wel hints aan te koppelen.
jouw UI kann ook een kamerjas aanhebben + blauw (eerste moord)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
OF Calex is spion/maffia, of hij was al maffia en probeert zo de spion te redden
Want zn UI is wel een beetje kamerjas-achtig (moord van de eerste nacht)
Dat is een doktersjasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:50 schreef tdrone het volgende:
Ik zeg het nog 1 keer jullie maken een grote fout door op mij te stemmen...
[..]
jouw UI kann ook een kamerjas aanhebben + blauw (eerste moord)
+ in jou fobo iemand ide een foto maakt met een zwarte vlek (op die foto) (of is dat lensdopje) op de fotoquote:
hey dat is ook nog een goede, maar ik heb al geregeld dat ik doodgeschreven word doordat ik 2 keer niet gestemt hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nu word je misschien niet gelyncht maar door de SL op gruwelijke wijze om het leven gebracht
Omdat 'ie dat nu pas zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Wacht...
Dus Calex gaat sowieso dood omdat ie al 2x niet gestemd heeft? Waarom stemmen we dan op hem!
##unvote Calexquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hey dat is ook nog een goede, maar ik heb al geregeld dat ik doodgeschreven word doordat ik 2 keer niet gestemt heb
Oh crapquote:
Maar dan gaat KKJ, de nummer 3 toch ook dood? Als Calex 2x niet stemt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh crapEn als we nu ineens allemaal op een ander stemmen dan stemt hij snel om 1 voor 7 dus dat doen we maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |