Ik ben jou nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tombo, ik vertrouw jou ook niet zeg maar.
Ik ben geen maffiaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet je, als Tombo en MP maffia zijn is dit wel een hillarisch briljante actie... Ik wou dat ik wist wie ik kon vertrouwen
Zweren zijn viesquote:
donequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
spuug eens even door 2 vingers heen op de grond?
twee dorp dood en dan CaleX reddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik maffia was zodat dit de uber-actie was
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien allemaal naar Tombo veranderen??
Ik ga nu niet meer veranderen, maar het komt de geloofwaardigheid van tombo niet ten goede mochten we de 'verkeerde' rollen lynchen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien allemaal naar Tombo veranderen??
Dit begrijp ik helemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar ik snap er echt geen ene kut meer van![]()
.
vervang knetter door mij en je zit goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel Calex stemt niet, dan gaat hij kapot, Tdrone ook en dan knetter dus. Dan is Calex niet alleen een rotspeler odmat ie niet stemt (maar wel in de mogelijkheid is), maar naait ie ook zijn medemaffia (als Knetter maffia is). Zou bijna gaan denken dat ie weet dat Knetter dorp is, en dat ie zo een extra dorpeling laat vermoorden.
En wellicht tombo ook omdat ze gisteren niet echt happig was op een dubbele lynch tot deze mogelijkheid kwam...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel Calex stemt niet, dan gaat hij kapot, Tdrone ook en dan knetter dus. Dan is Calex niet alleen een rotspeler odmat ie niet stemt (maar wel in de mogelijkheid is), maar naait ie ook zijn medemaffia (als Knetter maffia is). Zou bijna gaan denken dat ie weet dat Knetter dorp is, en dat ie zo een extra dorpeling laat vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |