Mag ik niet bij je langskomen om je bazigheid te aanschouwen? Dan neem ik een kek biertje meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op mijn kont zitten want het gaat niet door. Met alle respect voor de slachtoffers vind ik het toch heel kut want ik wilde zo graag Eminem zien en dat zal nu naar alle waarschijnlijkheid nooit meer gebeurenDaarnaast hoop ik dat ik mijn geld terug krijg maar dat mag ik kennelijk niet zeggen
![]()
Vanavond maar naar Sparta, die moeten voetballen
Alleen kan paupers dan ook door pubers vervangen wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Welkom op FOK!
Volendamquote:
Nou ga vanmiddag nog effe maar een wielrentraining doen want dat is inmiddels echt 2,5 week geleden!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik niet bij je langskomen om je bazigheid te aanschouwen? Dan neem ik een kek biertje mee
moet lukken met geen Platvoetje meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volendam
[..]
Nou ga vanmiddag nog effe maar een wielrentraining doen want dat is inmiddels echt 2,5 week geleden!!
Tja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Welkom op FOK!
Nijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is er een of ander programma dat mediagegevens op een makkelijkere manier toe kan voegen dan Windows Media Player?
Hoi Nijnerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is er een of ander programma dat mediagegevens op een makkelijkere manier toe kan voegen dan Windows Media Player?
Ook een goedemorgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Shittt hoe lang duurt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ga vanmiddag nog effe maar een wielrentraining doen want dat is inmiddels echt 2,5 week geleden!!
Mogguhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht misschien weten jullie hier een programma, maar dat is dus niet zo en ik ga dus even googelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mogguh
Vast wel, ik denk dat google wel uitkomst biedt
En als je iets leuks hebt hoor ik het ook wel graag
Ik heb wel een heel goed programma voor je om files te renamen
Kun je niet binnen rauchen.quote:
je kunt met die renamer ook hele mappen tegelijk tags meegeven, dus als je het hebben wil hoor ik het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht misschien weten jullie hier een programma, maar dat is dus niet zo en ik ga dus even googelen.
mooizoquote:
Nope, buiten helaasquote:
Hmm, voel me nu een typische fokkert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
Ruzie maken op een internetforum, priceless
Ook leuk om te bekijken, en dan af en toe een opmerking er tussendoor gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
Zijn in het dagelijks leven vast zielloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
Hoe je jezelf in 2 regels keihard kan tegenspreken.quote:vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Misschien weer back on topic nu?
Ik moet douchen en naar een begrafenis.
Houdoe.
quote:
Hihi ik luister nu toevallig Eden - Dinosaur met de zinsnede "I'm in love with a Dinosaur" en ik moest gelijk aan jou denken!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi ik luister nu toevallig Eden - Dinosaur met de zinsnede "I'm in love with a Dinosaur" en ik moest gelijk aan jou denken!
quote:
Ook goeiemorgen. En nee, want dan draai ik al instrumentale muziekquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel een uurtje na symph?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |