SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:26 schreef Symphonic het volgende:
Hierna Extince
Had er een boel van maar net niet dat ene nummer, maar toch gevonden
De Effenaarquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Shit hij geeft een error in VDJ
In winamp doet hij het wel
Ik heb em niet op deze laptopquote:
dan hou je hem te goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb em niet op deze laptop(zit op werk)
quote:
Jules Deelderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Is samen met Gregor Frenkel Frank he?
Niet dus!
quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Vinner niet zoveel aan eerlijk gezegd
met 1 equote:
Beter dan dat gezeik van de Dikke Lul band en al die andere grove Nederlandstalige nummers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Vinner niet zoveel aan eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan dat gezeik van de Dikke Lul band en al die andere grove Nederlandstalige nummers.
Dit is het einde, Dat doet de deur dicht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog 1 Nederlandstalige en dan is dat op...
en hij is best toepasselijk ook
Whehehehequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het einde, Dat doet de deur dicht?
Past niet bij de stemming van dit liedje, dus die heb ik lekker weggelatenquote:
Kom danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Dit is echt zo'n 'In de armen van je lief'-hang nummer.
is goed hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi nummer![]()
Peter, gaan we de 2e sept draaien?
Haaha dankje heb ik al tijdenquote:
die ga ik ook even draaien straksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Haaha dankje heb ik al tijden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die ga ik ook even draaien straks
quote:
k hoorde hem gisteren binnen 20 minuten op 3 verschillende radiozendersquote:
je wou mn horloge toch zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je wou mn horloge toch zien
bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Zippy?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k hoorde hem gisteren binnen 20 minuten op 3 verschillende radiozenders
Dat was echt weird
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
bij dezeHeyyy tof man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dankjequote:
[..]
bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mwah ik begin steeds minder kritisch over moderne muziek te worden eigenlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
ook kippenvelals je de muziek van toen met nu vergelijkt.
![]()
Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer helaas
Toch luister ik vele malen liever oude(re) muziek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik begin steeds minder kritisch over moderne muziek te worden eigenlijk!
Ik ook helaas...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik begin steeds minder kritisch over moderne muziek te worden eigenlijk!
Oh ik ook hoor, absoluut!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch luister ik vele malen liever oude(re) muziek.
Ziggy Stardust? Ik hoop van welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef Symphonic het volgende:
Na deze nog maar een keer Bowie maar dan anders
ik ga nog een half uurt doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, vrijwel heel Symphonic gemist.
Ik heb je tot half een gezetquote:
Snufquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Hoihoi niet naar Pukkelpop
Niet Eminem
Dit is de langste vakantie die ik ooit heb gehad en het is een kut vakantie
Snuffelaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Snuf. het volgende:
Hoihoi niet naar Pukkelpop
Niet Eminem
Dit is de langste vakantie die ik ooit heb gehad en het is een kut vakantie
I know, maar dat lijkt op dat rifje van ice ice baby. Of andersom waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ice Ice baby?
Ik draai Under Pressure
Ow op die fietsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar dat lijkt op dat rifje van ice ice baby. Of andersom waarschijnlijk.
quote:
Snuf. wat ben je nu aan het doen vanwege Pukkelpop enzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grgrgr hallon jij hier aardig gekkie hoor
ven lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Stelletje moederneukende moraalridders in het Pukkelpop topic zegHelemaal ragen omdat ik vraag of ik mijn geld terug zal krijgen
Dat is toch ook niets meer dan normaal dat je daar naar informeert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Stelletje moederneukende moraalridders in het Pukkelpop topic zegHelemaal ragen omdat ik vraag of ik mijn geld terug zal krijgen
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is toch ook niets meer dan normaal dat je daar naar informeert.
Hoi Bellatrix!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op mijn kont zitten want het gaat niet door. Met alle respect voor de slachtoffers vind ik het toch heel kut want ik wilde zo graag Eminem zien en dat zal nu naar alle waarschijnlijkheid nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snuf. wat ben je nu aan het doen vanwege Pukkelpop enzo?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op mijn kont zitten want het gaat niet door. Met alle respect voor de slachtoffers vind ik het toch heel kut want ik wilde zo graag Eminem zien en dat zal nu naar alle waarschijnlijkheid nooit meer gebeurenDaarnaast hoop ik dat ik mijn geld terug krijg maar dat mag ik kennelijk niet zeggen
![]()
Vanavond maar naar Sparta, die moeten voetballen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Mag ik niet bij je langskomen om je bazigheid te aanschouwen? Dan neem ik een kek biertje meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op mijn kont zitten want het gaat niet door. Met alle respect voor de slachtoffers vind ik het toch heel kut want ik wilde zo graag Eminem zien en dat zal nu naar alle waarschijnlijkheid nooit meer gebeurenDaarnaast hoop ik dat ik mijn geld terug krijg maar dat mag ik kennelijk niet zeggen
![]()
Vanavond maar naar Sparta, die moeten voetballen
Alleen kan paupers dan ook door pubers vervangen wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Welkom op FOK!
Volendamquote:
Nou ga vanmiddag nog effe maar een wielrentraining doen want dat is inmiddels echt 2,5 week geleden!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik niet bij je langskomen om je bazigheid te aanschouwen? Dan neem ik een kek biertje mee
moet lukken met geen Platvoetje meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volendam
[..]
Nou ga vanmiddag nog effe maar een wielrentraining doen want dat is inmiddels echt 2,5 week geleden!!
Tja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Welkom op FOK!
Nijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is er een of ander programma dat mediagegevens op een makkelijkere manier toe kan voegen dan Windows Media Player?
Hoi Nijnerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is er een of ander programma dat mediagegevens op een makkelijkere manier toe kan voegen dan Windows Media Player?
Ook een goedemorgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Shittt hoe lang duurt dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ga vanmiddag nog effe maar een wielrentraining doen want dat is inmiddels echt 2,5 week geleden!!
Mogguhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht misschien weten jullie hier een programma, maar dat is dus niet zo en ik ga dus even googelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mogguh
Vast wel, ik denk dat google wel uitkomst biedt
En als je iets leuks hebt hoor ik het ook wel graag
Ik heb wel een heel goed programma voor je om files te renamen
Kun je niet binnen rauchen.quote:
je kunt met die renamer ook hele mappen tegelijk tags meegeven, dus als je het hebben wil hoor ik het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht misschien weten jullie hier een programma, maar dat is dus niet zo en ik ga dus even googelen.
mooizoquote:
Nope, buiten helaasquote:
Hmm, voel me nu een typische fokkert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
Ruzie maken op een internetforum, priceless
Ook leuk om te bekijken, en dan af en toe een opmerking er tussendoor gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
Zijn in het dagelijks leven vast zielloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
Hoe je jezelf in 2 regels keihard kan tegenspreken.quote:vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Misschien weer back on topic nu?
Ik moet douchen en naar een begrafenis.
Houdoe.
quote:
Hihi ik luister nu toevallig Eden - Dinosaur met de zinsnede "I'm in love with a Dinosaur" en ik moest gelijk aan jou denken!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi ik luister nu toevallig Eden - Dinosaur met de zinsnede "I'm in love with a Dinosaur" en ik moest gelijk aan jou denken!
quote:
Ook goeiemorgen. En nee, want dan draai ik al instrumentale muziekquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel een uurtje na symph?
okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen. En nee, want dan draai ik al instrumentale muziek
lekker danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Zo te zien kan dat alleen in Media Player...
Dat wordt heul veul werk dan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wat wíl je doen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
http://www.computeridee.n(...)media-center-op-ordequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.computeridee.n(...)media-center-op-orde
lees dat eens
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog een keer Bowie samen met iemand anders
Toepasselijke naam nietquote:
Mickquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
david bowie met tina of mick ?
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik sluit af met de jacksons, en dan mag Troll een tijdje
er gaan jaren voorbij dat ik niet aan Maud denkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb even een Idos-Maud-flashback. Waarom
!?
Ik had ook gehoopt nooit meer aan haar te denkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er gaan jaren voorbij dat ik niet aan Maud denk
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:25 schreef Symphonic het volgende:
Show van drie en een half uur en dan toch nog uitlopen
(een minuutje als het goed is)
quote:Geschatte downloadtijd:
inbellen: 110 minuten
breedband: 8 minuten
Ja sommige tags zijn echtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
THE JACKSONS - STATE OF SHOCK
Caps lock much?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een lamme arm van het muizen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een lamme arm van het muizen
Watquote:
LOLUMAD?! Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Watheb
je
nu
weer
voor
vuule
ondertitel
Die heeft ie al een tijdjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Watheb
je
nu
weer
voor
vuule
ondertitel
Oh, nee, niks, maar het bevestigt het deel voor de komma in je sig weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
LOLUMAD?! Wat is daar mis mee?
Deze beter?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, nee, niks, maar het bevestigt het deel voor de komma in je sig weer.
wasje ping? ;$ adde? jkmnquote:
Hat0rz maKeN joU fAm0uSquote:
quote:
Doegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben weer weg
Huishouden enzo
quote:Trollscience
Fapt al 24,6 uur niet meer
quote:
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
je draait lekker troll
Goedemorgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
Wat doet Troll toch de hele tijd met zijn ondertitel.
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS MYRAELA!quote:
WIJ VINDEN DAT ALLEN HEEL PRETTIG JAJA EN DAAROM ZINGEN WIJquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS MYRAELA!
ER IS ER EEN JARIG HOER A HOER Aquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
WIJ VINDEN DAT ALLEN HEEL PRETTIG JAJA EN DAAROM ZINGEN WIJ
Ik zou Myraela een Drumm schenken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Speciaal voor Myr voor haar verjaardag![]()
[ afbeelding ]
XD NIJNTJE ZEI HOER XD GA SNEL DE POLISIE HALEN DAT MAG NIETquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ER IS ER EEN JARIG HOER A HOER A
BRAND IN DE HEL MSN SMILEYS GEBRUIKEN OP DE FOKSquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
XD NIJNTJE ZEI HOER XD GA SNEL DE POLISIE HALEN DAT MAG NIET [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fette smily hoe do je die jkmn ;$quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jo0w sukkolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
fette smily hoe do je die jkmn ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |