I know, maar dat lijkt op dat rifje van ice ice baby. Of andersom waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ice Ice baby?
Ik draai Under Pressure
Ow op die fietsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar dat lijkt op dat rifje van ice ice baby. Of andersom waarschijnlijk.
quote:
Snuf. wat ben je nu aan het doen vanwege Pukkelpop enzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grgrgr hallon jij hier aardig gekkie hoor
ven lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Stelletje moederneukende moraalridders in het Pukkelpop topic zegHelemaal ragen omdat ik vraag of ik mijn geld terug zal krijgen
Dat is toch ook niets meer dan normaal dat je daar naar informeert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Stelletje moederneukende moraalridders in het Pukkelpop topic zegHelemaal ragen omdat ik vraag of ik mijn geld terug zal krijgen
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is toch ook niets meer dan normaal dat je daar naar informeert.
Hoi Bellatrix!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op mijn kont zitten want het gaat niet door. Met alle respect voor de slachtoffers vind ik het toch heel kut want ik wilde zo graag Eminem zien en dat zal nu naar alle waarschijnlijkheid nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snuf. wat ben je nu aan het doen vanwege Pukkelpop enzo?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik blijf lekker op mijn kont zitten want het gaat niet door. Met alle respect voor de slachtoffers vind ik het toch heel kut want ik wilde zo graag Eminem zien en dat zal nu naar alle waarschijnlijkheid nooit meer gebeurenDaarnaast hoop ik dat ik mijn geld terug krijg maar dat mag ik kennelijk niet zeggen
![]()
Vanavond maar naar Sparta, die moeten voetballen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |