Die brandweerman is dan ook een professional.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Omnifacer het volgende:
Die Marokkaanse man van de organisatie maakt een zeer zwakke en chaotische indruk. Die brandweerman is veel beter in zijn antwoorden.
Wellicht is hij zelf helemaal in shock, wat denk je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Omnifacer het volgende:
Die Marokkaanse man van de organisatie maakt een zeer zwakke en chaotische indruk. Die brandweerman is veel beter in zijn antwoorden.
Jep, en dat zie je er ook aan af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die brandweerman is dan ook een professional.
Ja, vind je het heel gek? Het is ZIJN festival.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Omnifacer het volgende:
Die Marokkaanse man van de organisatie maakt een zeer zwakke en chaotische indruk.
die brandweerman is er ook voor opgeleid en heeft emotioneel meer afstand tot het gebeuren. Organisatie heeft waarschijnlijk nauwelijks slaap gehad en beseft mss nog steeds niet volledig wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Omnifacer het volgende:
Wat denk je dan? Dan ie schaterlachend achter dat bureau zit en iedereen vraagt de polonaise te doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Omnifacer het volgende:
Ach jeetje, uit solidariteit met bla bla bla mogen we geen kritische noot kraken? Stel je niet zo aan zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Teego het volgende:
[..]
Ja, vind je het heel gek? Het is ZIJN festival.
Nou idd jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Darklight het volgende:
Gaan ze naar het terrein, kappen ze het af
Nee ik ga ervan uit dat iemand van de organisatie een zodanige professional is dat hij een coherent verhaal kan vertellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dan ie schaterlachend achter dat bureau zit en iedereen vraagt de polonaise te doen![]()
Echt he
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
http://vtm.be/nieuws/binn(...)olidair-met-jongeren
Nog wel het mooiste filmpje
Ging meer om het chaotisch communiceren in vergelijking met de brandweerman/ambulancepersoneel. Dan zie je meteen het verschil, wat helemaal niet erg is!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dan ie schaterlachend achter dat bureau zit en iedereen vraagt de polonaise te doen![]()
Echt he
Lijkt me ook logisch, afgezien van het drama is hij ws al een uur of 15 bezig geweest met vergaderen en annuleren, en dan krijgt hij in de komende maanden ook nog eens de hele afwikkeling van zon ramp voor zn kiezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:32 schreef Omnifacer het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee ik ga ervan uit dat iemand van de organisatie een zodanige professional is dat hij een coherent verhaal kan vertellen.
Echt he
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan weer eens wal zitten weer eens op FOK!![]()
Dan liggen je verwachtingen te hoog. Een organisator is geen verhalen verteller of een rampenexpert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee ik ga ervan uit dat iemand van de organisatie een zodanige professional is dat hij een coherent verhaal kan vertellen.
zulke projecten zijn vaak uit de hand gelopen feesten, die elk jaar groter worden. Pas als het bewezen heeft dat het een goed festival is komen er ineens professionals zich mee bemoeien, en niet elke organisatie zit daar op te wachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Omnifacer het volgende:
Raar dat het geen professionals zijn in die organisatie trouwens. Zulke grote projecten zijn toch de omvangrijk om over te laten aan hoobyisten.
Wilde ik ook posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wellicht is hij zelf helemaal in shock, wat denk je.
misschien kan frutsel die link in de OP zettenquote:
De organisatie is wel degelijk professioneel vandaar dat hij zich ook beperkt tot zijn deel en de rest het woord laat voeren waar het hun gebied betreft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Omnifacer het volgende:
Raar dat het geen professionals zijn in die organisatie trouwens. Zulke grote projecten zijn toch de omvangrijk om over te laten aan hoobyisten.
Dus jullie vinden het niet raar dat de organisatie van zulke projecten in handen is van hobbyisten in plaats van professionals? 60000 bezoekers, een zeer volle Kuip zeg maar, en een paar goedwillende amateurs moeten het regelen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan liggen je verwachtingen te hoog. Een organisator is geen verhalen verteller of een rampenexpert.
echt obeschrijfelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Psy-freak het volgende:
Dat gekrijs op die VTM filmpjes, wow... ben er stil van.. brrrr tranen in mn ogen
tuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus jullie vinden het niet raar dat de organisatie van zulke projecten in handen is van hobbyisten in plaats van professionals? 60000 bezoekers, een zeer volle Kuip zeg maar, en een paar goedwillende amateurs moeten het regelen?
Als er in de Kuip een stadionring instort vanwege zwaar noodweer, klunnen de professionals dat ook niet aan hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus jullie vinden het niet raar dat de organisatie van zulke projecten in handen is van hobbyisten in plaats van professionals? 60000 bezoekers, een zeer volle Kuip zeg maar, en een paar goedwillende amateurs moeten het regelen?
Zit in de aard van de mens, een schuldige aanwijzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef simmu het volgende:
vanwaar toch die behoefte om mensen af te zeiken? sorrie hoor, maar wat een gezuur. voor zover ik kan inschatten kan je zoiets als dit gewoon niet verwachten en er al zeker niet op voorbereiden (behalve een noodplan met de hulpverlening, wat ook in plaats was!).
Laat Omnifacer het regelen! Dan komt alles goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er in de Kuip een stadionring instort vanwege zwaar noodweer, klunnen de professionals dat ook niet aan hoor.
Oh jawel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als er in de Kuip een stadionring instort vanwege zwaar noodweer, klunnen de professionals dat ook niet aan hoor.
Is idd mooi om te zien. Heeft iedereen hier de mensen gevonden die daar waren en waar onzekerheid over bestond?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het sterkste burgerinitiatief dat ik sinds tijden op Twitter heb gezien. Ik zou als ik in België woonde en een eigen auto had ook direct hulp verlenen. Eventuele kritiek op de organisatie mag over een weekje als alle feiten verzameld zijn.
Geen professional in hulpverlening, wel in het organiseren van festivals. Dat snap je toch ook wel? Cheapshot?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Omnifacer het volgende:
volgens mij wel, TV heeft ook bericht gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Is idd mooi om te zien. Heeft iedereen hier de mensen gevonden die daar waren en waar onzekerheid over bestond?
Nee, maar dan zie je niet zo'n chaoot die het verhaal moet doen, maar een prof.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Frutsel niet, maar ik wel. Wat was de link ook weer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien kan frutsel die link in de OP zetten
Dat zeg ik helemaal niet, maar als je te dom bent om mijn punt te begrijpen dan kan ik je verder beter negeren denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Laat Omnifacer het regelen! Dan komt alles goed!
voor een stelletje goewillende amateurs hadden ze anders prima een noodplan in plaats met brandweer en ambulances. naar ik begrepen heb, is elke gewonde binnen een half uur geholpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
In Nederland dan: geen commentaar, kunnen we (nog) niets op zeggen, onbekend blablablaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, maar dan zie je niet zo'n chaoot die het verhaal moet doen, maar een prof.
Maar mensen, ik reken die organisatie niks aan hoor, dus jullie hoeven niet op te komen voor je soulmates. Als zo'n 'cel' zelfs niet op de radar te zien is, dan kun je de organisatie niks verwijten. Ik vond de informatievoorziening echter slecht, zowel gister na de ramp als nu op de persco.
Dat zijn echt niet allemaal goedwillende amateurs. Daarbij, de hulpdiensten die sowieso bij elk festival aanwezig zijn, zijn wel professionals. En die konden ook niets doen tegen de paniek. Er was gewoon politie ed aanwezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze zagen het idd niet aankomen, zelfs de meteorologen niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef simmu het volgende:
je kan nu eenmaal niet altijd alles voorzien. het enige wat ze hadden kunnen doen om dit te voorkomen, was domweg geen festival houden. wat denk je dat was gebeurd als ze een of 2 uurtjes vooraf al die 60.000 man naar huis gestuurd hadden? never mind dat je dit niet aan kan zien komen. er is zovaak onweer. niemand verwacht zoiets als dit.
Bij vergelijkbare rampen in nederland zaten de organisatoren/'verantwoordelijken' niet eens aan de tafel bij een persco.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, maar dan zie je niet zo'n chaoot die het verhaal moet doen, maar een prof.
Maar mensen, ik reken die organisatie niks aan hoor, dus jullie hoeven niet op te komen voor je soulmates. Als zo'n 'cel' zelfs niet op de radar te zien is, dan kun je de organisatie niks verwijten. Ik vond de informatievoorziening echter slecht, zowel gister na de ramp als nu op de persco.
Omdat hij leraar en ex-raadslid is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:44 schreef Ryker het volgende:
Ik durf http://nl.wikipedia.org/wiki/Chokri_Mahassine best een professional te noemen...
Hij heeft vele malen meer bereikt, meer ervaringen en meer presaties dan de "HBO fokkers"onder ons. Waarom wordt hij nu gebached![]()
Oh, vertel? Wanneer was dat zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij vergelijkbare rampen in nederland zaten de organisatoren/'verantwoordelijken' niet eens aan de tafel bij een persco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |