quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:46 schreef Ryker het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/A442874
watquote:Even with this tragedy it should be mentioned that people should still go to a festival. There is nothing quite like a festival atmosphere. Just remember to think a bit more, next time. Crowds are at many events, not just festivals. Many people would love to use this as an excuse to close down such festivals, so make sure they do not get their way. The only way you can help, and stop this from happening, is to keep going and play safely.
Inderdaad, daar was ik ook bij en pas achteraf besefte ik me hoe gevaarlijk de situatie eigenlijk was. Ongeveer 100 meter verder zou de bliksem zijn ingeslagen... Maiden in de stromende regen had wel wat, maar die kou erna... Gelukkig was de bus warm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:46 schreef Tokus het volgende:
[..]
toen in 2000 in Nijmegen had het ook heel fout kunnen aflopen, met die stortbuien daar. Als daar de bliksem bij het veld was ingeslagen had je dus ook doden gehad.
Ja, dat is toch wel het sterkste burgerinitiatief dat ik sinds tijden op Twitter heb gezien. Ik zou als ik in België woonde en een eigen auto had ook direct hulp verlenen. Eventuele kritiek op de organisatie mag over een weekje als alle feiten verzameld zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Psy-freak het volgende:
Oh, DIEP respect voor de mensen die hulp verleende, prof en burgers!!
Inderdaad. Zal ook niet meer schuld neerleggen, we moeten het maar afwachten inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het sterkste burgerinitiatief dat ik sinds tijden op Twitter heb gezien. Ik zou als ik in België woonde en een eigen auto had ook direct hulp verlenen. Eventuele kritiek op de organisatie mag over een weekje als alle feiten verzameld zijn.
Of helemaal GEEN kritiek? Waarom moet er toch altijd iemand de zwarte piet toegespeeld krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het sterkste burgerinitiatief dat ik sinds tijden op Twitter heb gezien. Ik zou als ik in België woonde en een eigen auto had ook direct hulp verlenen. Eventuele kritiek op de organisatie mag over een weekje als alle feiten verzameld zijn.
Dat er iets ernstigs gebeurt is geen reden om maar alle kritiek terzijde te schuiven. Het gebeurt nu alleen in een véél te vroeg stadium.quote:
goddamn, dat eerste filmpjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef lolcat8811 het volgende:
Verslaggeving van VTM is veel beter dan die van VRT.
Vele video's hier: http://vtm.be/nieuws
Idd, wat een klapmongool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef lolcat8811 het volgende:
Walgelijke vraag van ... een Nederlandse journalist. Ga toch naar huis.
Loveparade was een fout van de organisatie, dit is puur noodweer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Refurb het volgende:
/\
Welke vraag, ben het niet aan het volgen.
Maar vindt niemand dit een beetje lijken op Loveparade in Duisburg?
Ik zag beelden gisteren. Van een 'lichtbalk' boven in de tent die omlaag kwam. Als je die op je hoofd krijgt is het niet gek dat het neurotrauma of wervelletsel is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:
Shit, veel neurotrauma/wervelletsel door vallende objecten, veel nog in kritieke toestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |