toen in 2000 in Nijmegen had het ook heel fout kunnen aflopen, met die stortbuien daar. Als daar de bliksem bij het veld was ingeslagen had je dus ook doden gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:41 schreef Ryker het volgende:
Ik ben in het verleden 4 jaar achter elkaar naar dynamo open air en ieder jaar was er regen, en dat maakte de sfeer er niet minder om.
thx, in 2000 was dat idd, dacht dat het korter was geledenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:46 schreef Ryker het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/A442874
Mooiquote:
Ik vind het een achterlijke reflex om nu de organisatie allerlei zaken te gaan verwijten. Die mensen zitten met de handen in het haar, worden plat gebombardeerd met media-aandacht en van hen wordt verwacht alsof ze halve weergoden zijn die alles hadden kunnen voorzien. Volgens mij beseffen mensen niet hoe relatief onvoorspelbaar zaken als het weer en klimaat zijn, daar kun je geen precieze uitspraken over doen. Dat wel doen is je kennis overschatten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso denk ik dat je de organisatie niks kunt verwijten. Dit was zo'n plotselinge weeromslag die niet te voorzien was...
Ja, want jij loopt ook gewoon een hagelbui in met hagelstenen zo groot als golfballen? Want volgens mijn vriendin waren ze echt zo groot. Achteraf is het allemaal gemakkelijk lullen. Wat je zelf zou doen in zo'n surreële situatie zou doen kan je nooit vooraf zeggen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend/logisch. Liever gewond door hagelstenen dan een truss-installatie op je kop. Ik snap dat mensen schuilen en dat je in de paniek je niet beseft dat zo'n installatie geen storm aankan.
Precies... als het noodweer nu al 24 uur van tevoren was aangekondigd was het wat anders geweest vind ik... maar dit kwam echt out of the bluequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijke reflex om nu de organisatie allerlei zaken te gaan verwijten. Die mensen zitten met de handen in het haar, worden plat gebombardeerd met media-aandacht en van hen wordt verwacht alsof ze halve weergoden zijn die alles hadden kunnen voorzien. Volgens mij beseffen mensen niet hoe relatief onvoorspelbaar zaken als het weer en klimaat zijn, daar kun je geen precieze uitspraken over doen. Dat wel doen is je kennis overschatten.
De beste stuurlui staan weer eens wal zitten weer eens op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend/logisch. Liever gewond door hagelstenen dan een truss-installatie op je kop. Ik snap dat mensen schuilen en dat je in de paniek je niet beseft dat zo'n installatie geen storm aankan.
Dat dus. daarbij weet iedereen dat tegenwoordig wel heel makkelijk gewaarschuwd wordt. Van zo'n installatie verwacht je dat hij gewoon zo goed vaststaat dat er niets kan gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, want jij loopt ook gewoon een hagelbui in met hagelstenen zo groot als golfballen? Want volgens mijn vriendin waren ze echt zo groot. Achteraf is het allemaal gemakkelijk lullen. Wat je zelf zou doen in zo'n surreële situatie zou doen kan je nooit vooraf zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |