Niet alle Marokkanen zijn baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben je sowieso omdat je Marokkaan bent
hahah chill!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben je sowieso omdat je Marokkaan bent
quote:
Is stoer ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom zou iemand liegen over zijn afkomst
Vaarwelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Hey ik ga eventjes weg. Toedols.
Knuffels en 1 kusje voor iedereen. Jullie delen hem maar.![]()
kusje aan je kinderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Hey ik ga eventjes weg. Toedols.
Knuffels en 1 kusje voor iedereen. Jullie delen hem maar.![]()
5,5 jaarquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:25 schreef Nectar het volgende:
Miss moet dit een mulriculrurele sc wordrn xd
quote:geregistreerd op: donderdag 9 februari 2006 @ 12:37
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 31312 (gemiddeld 16 per dag)
t vragen 1. Hoe oud ben je t. Ben je duim 3 ben je pedoquote:Op [url=htp://forum.fok.nl/topic/1698985/2/25#100921959]vrijdag 19 augustus 2011 00:28[/url] schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ui
Dat kan, maar wel in normaal Nederlands
Valt mee tochquote:
en ik?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik sta 3e in de dagcijfers.
En Plastic 2e
Mijn levenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En Plastic 2e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef Ouqz het volgende:
Waar ik op vakantie ben, komt het leven nu pas tot bloei. Ra ra.AmerikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Waar ik op vakantie ben, komt het leven nu pas tot bloei. Ra ra.Niet haten op tjobanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar was ik vorige week, ik mis hetquote:
Waar ik op vakantie ben, komt het leven nu pas tot bloei. Ra ra.egypt erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar zie je dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En Plastic 2e
.negeer de vraah mietrrquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, als ik 17 meer posts had gemaakt stond ik ook vandaag op nummer 1
okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
17, en toen ik 8 was viel ik op 8-jarige meisjes ja
Awh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:38 schreef speedking het volgende:
[..]
ja ik sta er niet tussen ook niet 400...
Ja maar je moet 75 of meer hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:39 schreef speedking het volgende:
[..]
maar dat kan niet ik heb zker meer dan 40 posts...
maar bij 400 hebben ze maar 22:P!!?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je moet 75 of meer hebben
poepquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat zal ik gaan eten ?
Een pizza (3e keer deze week) of een bakje chips?
Pizza of chips?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat zal ik gaan eten ?
Als avondeten of gwn als tussendoortje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat zal ik gaan eten ?
Als tussendoortjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als avondeten of gwn als tussendoortje?
Ik heb een snelle spijsverteringquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat je geen volwaardige avondmaaltijd kreeg.
Cewlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb een snelle spijsvertering [ afbeelding ]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
Ik zag de TT: Coban is inderdaad een baas!![]()
![]()
![]()
![]()
En voor zover de enige Turk van de Turken die ik ken op FOK! die niet de hele tijd roept dat Turkije of een Audi A4 geweldig is. En ook gewoon Nederlands schrijft! Respect voor Coban!
![]()
![]()
![]()
![]()
er zitr wat kwijl bij je mond...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
En voor zover de enige Turk van de Turken die ik ken op FOK! die niet de hele tijd roept dat Turkije of een Audi A4 geweldig is. En ook gewoon Nederlands schrijft! Respect voor Coban!
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben biotenlands en toch vind, je me lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.
Ik heb nergens beweerd dat ik je lekker vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben biotenlands en toch vind, je me lekker
Dan moet je wel concurreren met HSG.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik vind MarokkaanseKip (de user) erg lekker
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik vind MarokkaanseKip (de user) erg lekker
Doe normaal. :Squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je wel concurreren met HSG.
Ik mag nu gewoon eten hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
ramadan voot jou sites.je mag daar niet over praten ok?
Coban is nu weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef amenth het volgende:
coban, tekrar arkadas olmak ister misin?
HSG of HSG-BOMBER ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je wel concurreren met HSG.
Srry.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat MK haar pics weg heeft gehaald.
weet ik lieve schat van, mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik mag nu gewoon eten hoor.
Is ze lekker dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat MK haar pics weg heeft gehaald.
Ze is zelfs beeldschoonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type dat op Marokkaanse meisjes valt, maar er is niets mis met haar.
Ja, nu LMFAO - Party Rock Anthemquote:
Dat is precies mijn lichaam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
Ik val meer op meisjes met donker haar, een wat lichtere huid, lief klein mondje met misschien een iets wat bol gezichtje, niet al te groot, liefst blauwe ogen, een buikje maar ook weer niet teveel vet, benen die van onder smal naar boven breed en lekker vet lopen, een goede kont die daarbij past en niet te grote borsten.
Heb je blauwe ogen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is precies mijn lichaam.
Woon je dichtbij Zoetermeer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik val op meisjes zoals jou hihihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry voor mijn domme foutquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zei lichaam niet gezicht.
Toch doe ik het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je lichaam er precies zo uitziet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op hem, hij is lief.
Eerst een beetje lekker maken en zo.quote:
Is het daarom uit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een beetje lekker maken en zo.
Echt precies hetzelfde als mijn ex vriendin, eerst mij geil maken en dan geen seks willen.
one love broquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil jullie allemaal even liefde geven(no homo)
(L)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil jullie allemaal even liefde geven(no homo)
Dat doen alle vrouwen toch? Zo hopen ze wereldmacht te bereiken, gelukkig zijn er nog homo's waarop deze trucjes niet werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een beetje lekker maken en zo.
Echt precies hetzelfde als mijn ex vriendin, eerst mij geil maken en dan geen seks willen.
Nee je werd het gewoon zat dat je geen sex kreeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik gaf haar te weinig aandacht dus die is het ergens anders gaan halen.
Ben jij homo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen toch? Zo hopen ze wereldmacht te bereiken, gelukkig zijn er nog homo's waarop deze trucjes niet werken.
En dan uitmaken en sowieso geen kans op seks meer krijgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee je werd het gewoon zat dat je geen sex kreeg.
Nee, maar de homo's zijn wel onze (mannen) bescherming tegen jullie (vrouwen) poging om wereldmacht te bereiken. Zij (homo's) zijn gewoon de echte doch onzichtbare helden. Respect.quote:
Als je weet dat ze het toch niet geeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan uitmaken en sowieso geen kans op seks meer krijgen?
Misschien in jouw wereld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar de homo's zijn wel onze (mannen) bescherming tegen jullie (vrouwen) poging om wereldmacht te bereiken. Zij (homo's) zijn gewoon de echte doch onzichtbare helden. Respect.
Vrouwen hebben keukenmacht, en dat is genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar de homo's zijn wel onze (mannen) bescherming tegen jullie (vrouwen) poging om wereldmacht te bereiken. Zij (homo's) zijn gewoon de echte doch onzichtbare helden. Respect.
Ze wilde ermee wachten, maar het was sowieso al een gedoemde relatie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je weet dat ze het toch niet geeft.
Het is de waarheid! Ik dit echt niet aan het verzinnen of zo!quote:
Hmm eigenlijk wel want mijn ritme is nog beetje stuk.quote:
Aha oke, dat kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze wilde ermee wachten, maar het was sowieso al een gedoemde relatie.
Is anders wel de eerste x dat ik zoiets hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de waarheid! Ik dit echt niet aan het verzinnen of zo!
En de zwijgplicht, vergeet die niet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen hebben keukenmacht, en dat is genoeg
Deel je geheimquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb een heel schema om in weer in mijn ritme te komen
Nog steeds vrienden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was daarvoor mijn beste vriendin, beetje raar verhaal wel.
Heb ik speciaal voor jou geschreven:quote:
En ik meen ieder woord ervan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij noemt andere mensen slijmbal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou geschreven:
[..]
En ik meen ieder woord ervan!
Nee, ze ging vreemd, loog tegen mij en heeft mijn vertrouwen beschaamd.quote:
Laat hem maar, hij haat op mij omdat ik aandacht van het leukste meisje van FOK! krijgquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En jij noemt andere mensen slijmbal.
Ja, zijn ze toch!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En jij noemt andere mensen slijmbal.
Alleen za+zo+ma zijn hard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ma 11:30
Di 11:30
Wo 11:00
Do 11:00
Vr 10:30
Za 9:45
Zo 9:00
Ma 6:30
Beter. Dat je haar ooit als beste vriendin had. :Squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ze ging vreemd, loog tegen mij en heeft mijn vertrouwen beschaamd.
Ik hoef haar nooit meer te zien.
Haha awh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij haat op mij omdat ik aandacht van het leukste meisje van FOK! krijg
Ze weet wel echt alles van mij, dat vind ik wel een beetje eng.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter. Dat je haar ooit als beste vriendin had. :S
Hij heeft dan tenminste een vriendin! En ga nou eens verdomme netjes Nederlands typen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
plastic zak is echt zon homo in de kast met alleen maar virnedinneninen in het echt
Kusjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ga toch maar eens slapenen. Doei kusjes
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alleen za+zo+ma zijn hard.
Ja kan je niets aan doen ofc, je vertrouwde haar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze weet wel echt alles van mij, dat vind ik wel een beetje eng.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
plastic zak is echt zon homo in de kast met alleen maar virnedinneninen in het echt
Trustenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ga toch maar eens slapenen. Doei kusjes
Stage?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Daarna iedere dag om 6:30 op
Nee gelukkig niet, door haar zit ik wel op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja kan je niets aan doen ofc, je vertrouwde haar.![]()
Ze zit toevallig niet op FOK!?
Want? Je opende een topic in R&P?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, door haar zit ik wel op FOK!
Heeft ICT'er zijn toch nog z'n voordelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, gelukkig kan ik wel FOK!ken op mijn stage.
Ja maar het vroege opstaan. Half 7, hallo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef moosh11 het volgende:
[..]
is toch leuk voor die jongen, lekker de hele dag computers maken, is toch leuk!
En iedere dinsdag taartquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heeft ICT'er zijn toch nog z'n voordelen.
Hoi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar het vroege opstaan. Half 7, hallo.
Hoe laat sta jij dan op ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar het vroege opstaan. Half 7, hallo.
Ik ook half 7, 7 uur. Dat is toch gewoon normaal?quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Want? Je opende een topic in R&P?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou geschreven:
[..]
En ik meen ieder woord ervan!
Ha, had ik ook. Niks speciaals aan, het begint nu eigenlijk vervelend te worden. Daardoor besloot ik twee weken geleden maar te gaan FOK!ken, gewoon uit verveling.quote:
Ik vind het niet zo erg 3 maanden vakantiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, had ik ook. Niks speciaals aan, het begint nu eigenlijk vervelend te worden. Daardoor besloot ik twee weken geleden maar te gaan FOK!ken, gewoon uit verveling.
Gevonden, dat topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vertelde haar alles en ook als ik ruzie of liefdes verdriet had en dat kon ineens niet meer.
Dan weet je nu ook mijn echte naam?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gevonden, dat topic.
Maar nu er wel overheen toch?
Ga je nog naar middelbare school?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
School begint pas 1 september.
Ik heb best zin in school.
Over mijn ex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef coban het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over allemaal?
Het is gewoon de waarheid!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Ik keek naar de reacties op mijn ik ben terug reactie en van deze reactie werd ik het meest
Zooo lief!
Ik moet maandag weer en ik heb er gewoon zin in!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
School begint pas 1 september.
Ik heb best zin in school.
Op mobiel? Ja, erg vaak zelfs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
FOK!ken jullie ook in het openbaar [ afbeelding ] ?
Ja somsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee, ik lurkde wel eens vroeger op school en zo, gewoon tijdens de les.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja ik weet hoe je heet nu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan weet je nu ook mijn echte naam?
Maar oké, wel over haar heen maar ik vertrouw weinig mensen en ben sinds dat moment veel vrienden verloren.
Nee ga hbo doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ga je nog naar middelbare school?
En wat is daar ernstig aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:18 schreef moosh11 het volgende:
Een keer via mobiel, toen had homeboy even mobiel en opende hij internet met FOK! open
Ohja, daar had je het eergisteren ook over ja. Ik volg het maar half op mobiel.quote:
Dus nu breng ik mijn dage door op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je heet nu.
Begrijp ik ja. :S
Had ik het gisteren over mijn ex?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja, daar had je het eergisteren ook over ja. Ik volg het maar half op mobiel.
Oh okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maastricht, Arabisch & Communicatie. :d
Serieus sinds toen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus nu breng ik mijn dage door op FOK!
Alleen m'n zusje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Zijn er anderen bij jullie die weten dat je fokt? Bij mij niet
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Je had het toch over een meisje? Of is dit weer iemand anders?quote:
Ik ga voortaan gewoon FOK!ken tijdens economie, die leraar leert me toch niks. Maar ik ga het niet aan hem vertellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Een paar vrienden van mij, een ex vriendin, mijn neef en het meisje wat ik nu leuk vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Ja over meisje van FOK! wat ik gemeet had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef coban het volgende:
[..]
Je had het toch over een meisje? Of is dit weer iemand anders?
Haha ik zei toch al bij mij nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alleen m'n zusje.
En bij jou?
Wanneer ik in de bus zit boeit het mij echt niet, dan groeit niet alleen mijn e-penis wanneer ik stoer post maar ook mijn echte penis wanneer mensen mee kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dan hou ik wel een hand om m'n aaifoon heen
Ja maar ook iets met een msngesprek toch? Of was het whatsapp?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja over meisje van FOK! wat ik gemeet had.
Ja, ze weet ook m'n username. Was een x aangemeld op haar telefoon ging ze het topic voorlezen waarin ik het laatst postte. (was zo'n moslimbashtopicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik zei toch al bij mij niet
Weet ze ook je username enzo? Fokt zij ook?
Ik zou gek worden als ze het bij mij wisten. Dat zou dikke chantage worden haha
Ik zou gek wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ze weet ook m'n username. Was een x aangemeld op haar telefoon ging ze het topic voorlezen waarin ik het laatst postte. (was zo'n moslimbashtopic) En daarna zei ze, huh? Heet jij MarokkaanseKip?
x123
Ja ongeveer wel, dat is de tijd dat ik actief ging FOK!ken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Serieus sinds toen?
Tja, je kan wel met mensen omgaan IRL, hoeft niet te betekenen dat je hen alles moet toevertrouwen, doe ik ook niet, ik vertrouw ook niet zo snel mensen.
En wie zegt dat iedereen op het internet te vertrouwen is.
Dit. Ik FOK! altijd op zo'n manier van `kijk-mij-stoer-FOK!ken´quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer ik in de bus zit boeit het mij echt niet, dan groeit niet alleen mijn e-penis wanneer ik stoer post maar ook mijn echte penis wanneer mensen mee kijken.
Dat zou best kunnen, zal dan ook wel om hetzelfde meisje gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ook iets met een msngesprek toch? Of was het whatsapp?
Haha maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zou gek wordennu kan ze alles wat je post tegen je gebruiken
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is toch met die vliegtuigen enzo
Haha ok. En? Heb je haar kunnen hosselen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zal dan ook wel om hetzelfde meisje gaan.
Stoer doen met FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit. Ik FOK! altijd op zo'n manier van `kijk-mij-stoer-FOK!ken´
Ja maar dat is toch beter dan altijd over je heen laten lopen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ongeveer wel, dat is de tijd dat ik actief ging FOK!ken.
Maar sinds dat moment pik ik ook niet zoveel meer van mensen, ik was vroeger echt iemand die alles goed vond. Sinds dat moment dus mensen laten zitten wanneer ze iets deden en ook ergere ruzies met mijn ouders gekregen omdat ik het niet meer pik.
Ze heeft een vriend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ok. En? Heb je haar kunnen hosselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |