Heeft ICT'er zijn toch nog z'n voordelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, gelukkig kan ik wel FOK!ken op mijn stage.

Ja maar het vroege opstaan. Half 7, hallo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef moosh11 het volgende:
[..]
is toch leuk voor die jongen, lekker de hele dag computers maken, is toch leuk!

En iedere dinsdag taartquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heeft ICT'er zijn toch nog z'n voordelen.

Hoi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar het vroege opstaan. Half 7, hallo.

Hoe laat sta jij dan op ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar het vroege opstaan. Half 7, hallo.

Ik ook half 7, 7 uur. Dat is toch gewoon normaal?quote:

Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Want? Je opende een topic in R&P?

quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou geschreven:
[..]
En ik meen ieder woord ervan!

Ha, had ik ook. Niks speciaals aan, het begint nu eigenlijk vervelend te worden. Daardoor besloot ik twee weken geleden maar te gaan FOK!ken, gewoon uit verveling.quote:

Ik vind het niet zo erg 3 maanden vakantiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, had ik ook. Niks speciaals aan, het begint nu eigenlijk vervelend te worden. Daardoor besloot ik twee weken geleden maar te gaan FOK!ken, gewoon uit verveling.

Gevonden, dat topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vertelde haar alles en ook als ik ruzie of liefdes verdriet had en dat kon ineens niet meer.

Dan weet je nu ook mijn echte naam?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gevonden, dat topic.
Maar nu er wel overheen toch?

Ga je nog naar middelbare school?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
School begint pas 1 september.
Ik heb best zin in school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |