Over mijn ex.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef coban het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over allemaal?

Het is gewoon de waarheid!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik keek naar de reacties op mijn ik ben terug reactie en van deze reactie werd ik het meest
Zooo lief!

Ik moet maandag weer en ik heb er gewoon zin in!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
School begint pas 1 september.
Ik heb best zin in school.

Op mobiel? Ja, erg vaak zelfs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
FOK!ken jullie ook in het openbaar [ afbeelding ] ?

Ja somsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:

Nee, ik lurkde wel eens vroeger op school en zo, gewoon tijdens de les.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:

Ja ik weet hoe je heet nu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan weet je nu ook mijn echte naam?
Maar oké, wel over haar heen maar ik vertrouw weinig mensen en ben sinds dat moment veel vrienden verloren.

Nee ga hbo doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ga je nog naar middelbare school?

En wat is daar ernstig aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:18 schreef moosh11 het volgende:
Een keer via mobiel, toen had homeboy even mobiel en opende hij internet met FOK! open

Ohja, daar had je het eergisteren ook over ja. Ik volg het maar half op mobiel.quote:

Dus nu breng ik mijn dage door op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je heet nu.
Begrijp ik ja. :S

Had ik het gisteren over mijn ex?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja, daar had je het eergisteren ook over ja. Ik volg het maar half op mobiel.

Oh okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maastricht, Arabisch & Communicatie. :d

Serieus sinds toen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus nu breng ik mijn dage door op FOK!

Alleen m'n zusje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Zijn er anderen bij jullie die weten dat je fokt? Bij mij niet

Gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Zijn er anderen bij jullie die weten dat je fokt? Bij mij niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |