Ik heb een snelle spijsverteringquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat je geen volwaardige avondmaaltijd kreeg.
Cewlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb een snelle spijsvertering [ afbeelding ]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
Ik zag de TT: Coban is inderdaad een baas!![]()
![]()
![]()
![]()
En voor zover de enige Turk van de Turken die ik ken op FOK! die niet de hele tijd roept dat Turkije of een Audi A4 geweldig is. En ook gewoon Nederlands schrijft! Respect voor Coban!
![]()
![]()
![]()
![]()
er zitr wat kwijl bij je mond...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
En voor zover de enige Turk van de Turken die ik ken op FOK! die niet de hele tijd roept dat Turkije of een Audi A4 geweldig is. En ook gewoon Nederlands schrijft! Respect voor Coban!
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben biotenlands en toch vind, je me lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.
Ik heb nergens beweerd dat ik je lekker vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben biotenlands en toch vind, je me lekker
Dan moet je wel concurreren met HSG.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik vind MarokkaanseKip (de user) erg lekker
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik vind MarokkaanseKip (de user) erg lekker
Doe normaal. :Squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je wel concurreren met HSG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |