Woon je dichtbij Zoetermeer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is precies mijn lichaam.
Ik val op meisjes zoals jou hihihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is precies mijn lichaam.
Sorry voor mijn domme foutquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zei lichaam niet gezicht.
Toch doe ik het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je lichaam er precies zo uitziet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op hem, hij is lief.
Eerst een beetje lekker maken en zo.quote:
Is het daarom uit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een beetje lekker maken en zo.
Echt precies hetzelfde als mijn ex vriendin, eerst mij geil maken en dan geen seks willen.
one love broquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil jullie allemaal even liefde geven(no homo)
(L)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil jullie allemaal even liefde geven(no homo)
Dat doen alle vrouwen toch? Zo hopen ze wereldmacht te bereiken, gelukkig zijn er nog homo's waarop deze trucjes niet werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een beetje lekker maken en zo.
Echt precies hetzelfde als mijn ex vriendin, eerst mij geil maken en dan geen seks willen.
Nee je werd het gewoon zat dat je geen sex kreeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik gaf haar te weinig aandacht dus die is het ergens anders gaan halen.
Ben jij homo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen toch? Zo hopen ze wereldmacht te bereiken, gelukkig zijn er nog homo's waarop deze trucjes niet werken.
En dan uitmaken en sowieso geen kans op seks meer krijgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee je werd het gewoon zat dat je geen sex kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |