Ik mag nu gewoon eten hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
ramadan voot jou sites.je mag daar niet over praten ok?
Coban is nu weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef amenth het volgende:
coban, tekrar arkadas olmak ister misin?
HSG of HSG-BOMBER ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je wel concurreren met HSG.
Srry.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat MK haar pics weg heeft gehaald.
weet ik lieve schat van, mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik mag nu gewoon eten hoor.
Is ze lekker dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat MK haar pics weg heeft gehaald.
Ze is zelfs beeldschoonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type dat op Marokkaanse meisjes valt, maar er is niets mis met haar.
Ja, nu LMFAO - Party Rock Anthemquote:
Dat is precies mijn lichaam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
Ik val meer op meisjes met donker haar, een wat lichtere huid, lief klein mondje met misschien een iets wat bol gezichtje, niet al te groot, liefst blauwe ogen, een buikje maar ook weer niet teveel vet, benen die van onder smal naar boven breed en lekker vet lopen, een goede kont die daarbij past en niet te grote borsten.
Heb je blauwe ogen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is precies mijn lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |