Eehm, hier gaat het van 26 naar 24 graden...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef freud het volgende:
Zag ik nou goed dat het maandag op dinsdag ineen 10C scheelt overdag
Die vrachtwagen is van Irado, toch? Daar doe ik momenteel vakantiewerk, dat ongeluk was het gesprek van de dag. Ook omdat twee weken eerder iemand met z'n fiets onder een vuilniswagen van Irado was gekomen, en ook is overleden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
Pfoe, vandaag heavy ongeval gehad.. Denk dat het de ergste was tot nu toe.. Iets met veel bloed enzo, de rest van de details laat ik maar achterwege..
http://www.pzc.nl/regio/z(...)eg-bij-Terneuzen.ece
Dat zal me een beste klap zijn geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
Pfoe, vandaag heavy ongeval gehad.. Denk dat het de ergste was tot nu toe.. Iets met veel bloed enzo, de rest van de details laat ik maar achterwege..
http://www.pzc.nl/regio/z(...)eg-bij-Terneuzen.ece
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zal me een beste klap zijn geweest
quote:
Volgens iemand bij mij op het werk was het wellicht opzettelijk zelfmoord van die man, want hij reed zonder reden opeens op de linker rijstrook. Hij was niet aan het inhalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zal me een beste klap zijn geweest
Het heeft hier rond het tijdstip dat het gebeurde ook even flink geregend.. En de Tractaatweg is zowat puur en alleen aquaplaning als het aan het regenen is.. Zou best ook zelfmoord kunnen zijn, auto is in ieder geval op verkeerde wegdek gekomen.. Maar of dat opzettelijk is gedaan of niet krijg je toch niet te horen van de politie..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Volgens iemand bij mij op het werk was het wellicht opzettelijk zelfmoord van die man, want hij reed zonder reden opeens op de linker rijstrook. Hij was niet aan het inhalen.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef SP22 het volgende:
Life is good hier aan het zwembad..
38 graden!
Ik crash gewoon niet. Morgen wel ff voor een nieuwe helm kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef Timmos het volgende:
Nee, brandcard was niet meer nodig..
[ afbeelding ]
Flink klappie geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef Timmos het volgende:
Nee, brandcard was niet meer nodig..
[ afbeelding ]
Ja, ik heb vanmiddag weer details gehoord van hoe het eruit zag in die auto.. Niet bepaald fijnquote:
Hoe was het weer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ook weer thuis na een Lowlands weekendje.
3 dagen zon.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]Ik was over het algemeen pas rond 13:30 op het terrein en toen was het continue droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Feliz compleanhos! vanuit Curacaoquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:03 schreef SP22 het volgende:
Gracias!
30 worden tussen mn vrienden in Madrid is best pijnloos..
echo....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef Merlijn het volgende:
Halloooooo.....ooooo......ooooo.....ooo...ooo...oooo.....ooooo
* stil hier *
Yummie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef Ynske het volgende:
citroentaartjes en chocotaartjes aan t bakken
ech welquote:
Mja,... probeer zoveel mogelijk te fokken, maar er is zoveel leuks te doen op Curaçao...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:32 schreef Xilantof het volgende:
ach, als iedereen in FOT even komt zeggen hoe rustig het hier is, dan zit 't topic alsnog snel vol hoor
flickr?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is een goede site om foto's te hosten, zonder dat zij ineens de auteursrechten claimen of dat soort ellende?
Die functie zit toch ook gewoon in PS..? Ik zie niet zoveel nieuws in ieder geval.quote:
Niet iedereen heeft PS, deetje buurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die functie zit toch ook gewoon in PS..? Ik zie niet zoveel nieuws in ieder geval.
Daarom zou je ook wel gek zijn als je PS koopt. Tenzij je er proffesioneel mee bezig bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft PS, deetje buur
Ah dankje, google is een goeie, daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef Puala het volgende:
Via google vind ik enkel positieve reacties.Zelf geen ervaring mee
Daarom werk ik lekker met Gimpquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom zou je ook wel gek zijn als je PS koopt. Tenzij je er proffesioneel mee bezig bent.
Nah niet echt. Even naar de Melkweg en naar het ouderlijk huis want moeders is jarig.quote:
Pffquote:
Nog steeds nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand een facebookaccount die geen Hertog Jan glas wil met z'n naam erop? Ik wil zo'n glas fixen voor mijn ouders, maar je moet de HJ page liken en mijn ouders hebben geen facebookaccount.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een 7 voor m'n herkansing
Hoef ik het alleen maar te liken?quote:
Ik moet jou taggen in zo'n HJ ding, dan moet jij HJ liken en de naam van m'n moeder invullen bij zo'n glas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoef ik het alleen maar te liken?
Prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet jou taggen in zo'n HJ ding, dan moet jij HJ liken en de naam van m'n moeder invullen bij zo'n glas.Als je wilt dan hè. En dan is dat het.
(43+36)/2=39.5quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Puala het volgende:
Schoenen kopen (uitverkoop) afgaande op de maat op de doos was dus blijkbaar niet zo'n goed plan. Nu zit ik met een maat 43 en 36 terwijl ik zelf maar 39 heb en dat stond er ook echt op de doos![]()
En zeker weten dat ze nu niet meer mijn maat hebben
Nicequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb iets gaafs gemaakt:
[ afbeelding ]
Je ging toch nog naar Schotland?quote:
Cool hè! Hij is nog niet af hoor. De gaten moeten nog geboord worden en dan kan 'ie afgelakt worden. Het is echt leuk om zoiets te maken, spelen met chemicaliënquote:
nog leuke dingen genoeg gepland..te beginnen met vandaag..quote:
*insert tromgeroffel*quote:
Lol!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*insert tromgeroffel*
Isdatzo is.............................
The Stig
/spannende onthulling
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*insert tromgeroffel*
The Stig
/spannende onthulling
Hee, naverbranding van Darth Vader?quote:
Lol! Er is nou ook een Australische Top Gear, die is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*insert tromgeroffel*
The Stig
/spannende onthulling
Zit er geen knopje hoogte/breedte verhouding bewaren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, ik moet een aantal foto's van groot formaat naar 1024 en een ander formaat krijgen.
via bridge loopt dit niet helemaal lekker. Dan moet ik een breedte EN hoogte maat intoetsen waardoor sommige foto's 1020 worden en andere 1024.
Suggesties?
Euh, nee? Ik zou het zo niet weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:28 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zit er geen knopje hoogte/breedte verhouding bewaren?
Ik ken Bridge niet, ik gebruik dat nooit. Kan je niet verder helpen. Sollyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, nee? Ik zou het zo niet weten.
Dat dus.quote:
Ja, dat is bridge toch precies?quote:
Het is al geluktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:00 schreef Vloris het volgende:
[..]
Ja, dat is bridge toch precies?![]()
@kanovinnie: ik zal vanavond als ik thuis ben even kijken
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:32 schreef Timmos het volgende:
Ik kan eindelijk het ANP toevoegen aan portfolio![]()
http://www.anp-photo.nl/search.pp?eventid=913195
Wat heb je het zwaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:03 schreef Merlijn het volgende:
Voor de 5e keer de documentatie voor een klant opnieuw maken![]()
quote:
Als je voor de 5e keer die documentatie moet maken kan het ook in 1/5e van de tijd. Je weet tenslotte toch al wat er in moet komenquote:
Als de klant iedere keer wijzigingen in een scope aanbrengt en de projectleider te lamlendig is om de scope fatsoenlijk te definieren, blijf ik helaas aan de gang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je voor de 5e keer die documentatie moet maken kan het ook in 1/5e van de tijd. Je weet tenslotte toch al wat er in moet komen
En een keertje nee zeggen? Ook jij mag je grenzen aangevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als de klant iedere keer wijzigingen in een scope aanbrengt en de projectleider te lamlendig is om de scope fatsoenlijk te definieren, blijf ik helaas aan de gang.
Weet ik, maar 1: proeftijd, 2: pilot voor een veel groter project, dus even wat voorzichtiger zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
En een keertje nee zeggen? Ook jij mag je grenzen aangeven
Geen PID oid?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als de klant iedere keer wijzigingen in een scope aanbrengt en de projectleider te lamlendig is om de scope fatsoenlijk te definieren, blijf ik helaas aan de gang.
Zolang jij uren kan schrijven op dat project, wat doet het er toe?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
PID?quote:
Ik wil mezelf ook in de spiegel kunnen aankijken dat ik een project op een fatsoenlijke manier afmaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang jij uren kan schrijven op dat project, wat doet het er toe?
Wel een FO (Fictief Ontwerp)quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
PID?![]()
![]()
Er is een half PvA, maar dan houdt het ook op.
Mja, ik ken het gevoel, maar goed, klant is een volwassen persoon, en als ze ondanks waarschuwingen en adviezen door willen gaan... Wel alles netjes documenteren voor eventuele 'I told you so" discussies.quote:Ik wil mezelf ook in de spiegel kunnen aankijken dat ik een project op een fatsoenlijke manier afmaak.
Neuh was wel verleidelijk maar wilde weer wat anders doenquote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef problematiQue het volgende:
Is er een limiet bij zo'n Spyder 3 Express hoeveel computers je ermee kunt calibreren?
Ja, het blijft een mooie serie landschappenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)iddellandse-zee.html
Jeezus, Vinnie! Wat een mooie diversiteit zeg!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)iddellandse-zee.html
Bedanktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, het blijft een mooie serie landschappen
Dank je! Het weer bij jou ziet er niet helemaal goed uit?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jeezus, Vinnie! Wat een mooie diversiteit zeg!
En voor de FOT'ters hier:
Greetz uit de Antillen!![]()
[ afbeelding ]
Groot
Orkaanseizoen hier,... zo af en toe een buitje, maar over het algemeen flink heet en veel zon (veelvoudig verbrand ookquote:Op donderdag 1 september 2011 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BedanktIk heb nog (heel veel) meer bergfoto's
[..]
Dank je! Het weer bij jou ziet er niet helemaal goed uit?
Neuh in Bridge ook weg iig, had ze een paar dagen terug nog staan. Wilde back-up draaien en ik miste opeens dat mapje bestanden. Superraar.quote:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Marc H het volgende:
Krijg je ook het bijbehorende salaris?
Bridge is puur een browser, cached niets. Sux man!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh in Bridge ook weg iig, had ze een paar dagen terug nog staan. Wilde back-up draaien en ik miste opeens dat mapje bestanden. Superraar.
Vragen naar de bekende wegquote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Marc H het volgende:
Krijg je ook het bijbehorende salaris?
Haha, stoer!! Langdurig uitgevallen? Wel mooi op je cv!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Freud, had je die grap al gehoord van die applicatiebeheerder die na 3 maanden in dienst nu opeens coordinator afdeling automatisering is omdat zijn teamlead ziek thuis zit?
* PdeHoog valt eve de FOT sc binnen hoor
* Doodkapje ookquote:
Denk dat dit langdurig gaat worden jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef freud het volgende:
Haha, stoer!! Langdurig uitgevallen? Wel mooi op je cv!
How's life?
Nee: Sterker nog: klant wil WEER iets heel anders dan afgesproken in PvA. Teller staat nu op 9x :|quote:
Klinkt frusterendquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee: Sterker nog: klant wil WEER iets heel anders dan afgesproken in PvA. Teller staat nu op 9x :|
overheid...
Is het ook. Ik ben met een nieuwe baan begonnen en zit nog in mijn proeftijd. Moet je even net iets harder lopen zeg maar. Maar als je dan een dergelijke klant hebt die continu dingen anders wilt maak je geen geweldige indruk bij je toko, ondanks dat je er niets aan kunt doen. Gisteren even samen gezeten met mijn clubje en even haarfijn duidelijk gemaakt wat er aangeboden is en wat allemaal wijzigingen zijn....quote:
Klinkt als: Dit is MIJN flexplek!"quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:10 schreef Merlijn het volgende:
* meurning.
* Merlijn doet aan werkplekverandering: ik ben aan de andere kant van de tafel gaan zitten
Waar ken ik dat van?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Klinkt als: Dit is MIJN flexplek!"
En dan weer werken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat dit langdurig gaat worden jaen verder alles ok
Op dit moment nog in de ardennen. Over een uurtje naar huis
Werkenquote:
Ja. Het leven is zwaarquote:
Nou, je zou morgen om een uur of 9 met verse belgische broodjes en versgeperst sinaasappelsap op de stoep kunnen staan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer er iets is dat ik kan doen om het wat dragelijker te maken, laat het vooral weten he!
NEE.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je zou morgen om een uur of 9 met verse belgische broodjes en versgeperst sinaasappelsap op de stoep kunnen staan?
quote:
maar wel 3 maanden te laatquote:
Of diep verborgen onder je dekbed like me.. NOT FAIR!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah en dan lig je ziek op de bank.
Pas maar op dat je niet nog meer bonnen scoort.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
Of ga je dijkjes onveilig maken [ afbeelding ] .
Zal wel druk zijn dus misschien wordt 't wat anders.
Hoe moeilijk kan het nu zijn om je een beetje in te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe, ja ik moet me nu een beetje inhouden eigenlijk. De spaarkaart is bijna vol. De volgende zou betekenen dat ik een hele tijd mag gaan lopen / fietsen / treinen.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken.
Als je isdatzo heet is dat heel moeilijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nu zijn om je een beetje in te houden
Nee hoor 3 maanden geleden was het ook zomers, dat weet ik nog heel goedquote:
Dat is een slechte dag om ziek te zijn jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah en dan lig je ziek op de bank.
Nice!quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Twee weekjes terug jarig geweest en vandaag kwam het vriendinnetje toch wel met een enorm mooi kado
[ afbeelding ]
Een koelbox met vleesch meenemen naar je werk is ook niet netjes natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:43 schreef Timmos het volgende:
Bij een brand staan met dit weer is niet aan te raden..![]()
Zometeen wel lekker barbequen.. Vanavond misschien al noodweer..
Eh, vrij moeilijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nu zijn om je een beetje in te houden
Ze zijn een beetje te duur om te verneuken met een burn-out (je band is meteen waardeloos, de rest van je motor vindt dat ook niet zo leuk trouwens). De rulletjes die je ziet zijn gewoon van het uitaccelereren in de bochten. En veel rijden doe je met zo'n band sowieso niet, deze zit er nu ongeveer 2500km op en hij is nu echt aan vervanging toe (links gaat nog wel maar rechts is helemaal op).quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is dit nou puur burnoutjes maken of is dit gewoon heel veel rijden?
En dan naar believen de 'harden' en 'soften'-tool gebruiken, zeker?quote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
Hahhaa.
Oké, ik moest hardop lachen. Profieltje mag je weglaten (zit er maar voor de sier op en is handig als indicatie voor hoeveel rubber je nog hebt), als je er maar wat rubber bijplakt
.
quote:Op zondag 4 september 2011 01:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan naar believen de 'harden' en 'soften'-tool gebruiken, zeker?
Het begint wat koeler te worden jaquote:Op zondag 4 september 2011 01:23 schreef freud het volgende:
Zo, de hemelen openen zich hier, maar ff pc uit. Adieu!
Kijk je wel uit morgen?quote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het begint wat koeler te worden jaEn het begint te waaien en te lichten
Maandag ga ik in een cessnaatje over NL vliegen1u15. En de camera mag mee want fotovergunning
Moet cool worden dit
Ik vermoed wegens binnenlandse veiligheid... Spionage enzo..quote:Op zondag 4 september 2011 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wist niet dat je een fotovergunning nodig hebt om uit de lucht fotos te maken.
Kwam dit tegenquote:Op zondag 4 september 2011 10:40 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vermoed wegens binnenlandse veiligheid... Spionage enzo..
De wereld is behoorlijk fucked up over (schijn)veiligheid en terrorisme-angst.
Binnenlandse veiligheid dus, bescherming van militaire objecten. Net zoals dat bij googlemaps militaire objecten zijn geblurred.quote:
In principe wel denk ik. Maar als er verder niks gebeurd zal er weinig aan de hand zijn. Stel er wordt daarna een aanslag gepleegd oid en men komt er in het onderzoek erachter dat er met een mobiel foto's zijn gemaakt, denk ik dat je wel in de problemen zit.quote:Op zondag 4 september 2011 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, en dan heb je een mobieltje bij je met een goede camera er in, ben je dan strafbaar...
Dit dus. Het is trouwens regelgeving die al decennia oud is, en niets met terrorisme te maken heeft. De regel bestond al tijdens de Koude Oorlog. Ik heb er ooit een aanvaring over gehad met Ouwesok, die het maar onzin vond dat ik er iemand voor waarschuwde. Maar tegenwoordig kan je al aangesproken worden als je op het station fotos maakt van een straatmuzikant, dus wees er maar liever voorzichtig mee.quote:Op zondag 4 september 2011 11:22 schreef taxibabe het volgende:
[..]
In principe wel denk ik. Maar als er verder niks gebeurd zal er weinig aan de hand zijn. Stel er wordt daarna een aanslag gepleegd oid en men komt er in het onderzoek erachter dat er met een mobiel foto's zijn gemaakt, denk ik dat je wel in de problemen zit.
Idd, maar ik vermoed wel dat het vandaag de dag wel onder de noemer terrorisme gebruikt zal worden. In principe is het hetzelfde als in de tijd van de Koude Oorlog. Het is dat de term terrorisme een hot item is. Het is volgens de (Amerikaanse) overheid een dreiging van de nationale veiligheid, zo had je de Koude Oorlog ook een terrorisme dreiging kunnen noemen.quote:Op zondag 4 september 2011 11:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit dus. Het is trouwens regelgeving die al decennia oud is, en niets met terrorisme te maken heeft. De regel bestond al tijdens de Koude Oorlog. Ik heb er ooit een aanvaring over gehad met Ouwesok, die het maar onzin vond dat ik er iemand voor waarschuwde. Maar tegenwoordig kan je al aangesproken worden als je op het station fotos maakt van een straatmuzikant, dus wees er maar liever voorzichtig mee.
Had een soortgelijke ervaring toen we per vergissing een SAS basis opreden met een NL kenteken.quote:Op zondag 4 september 2011 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ach, in Londen dachten ze ook dat wij terroristen waren.
Alles wat mensen doen tegen een entiteit die door de media als goed wordt gezien is tegenwoordig terrorisme. Je zag het bij dat Mexicaanse casino dat in een drugsoorlog door de tegenpartij onder handen was genomen. President noemt het gelijk terrorisme. Alsof er ook geweld bestaat wat geen enkele partij angst geeftquote:Op zondag 4 september 2011 11:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Idd, maar ik vermoed wel dat het vandaag de dag wel onder de noemer terrorisme gebruikt zal worden. In principe is het hetzelfde als in de tijd van de Koude Oorlog. Het is dat de term terrorisme een hot item is. Het is volgens de (Amerikaanse) overheid een dreiging van de nationale veiligheid, zo had je de Koude Oorlog ook een terrorisme dreiging kunnen noemen.
Jep, mijn toenmalige vriend en ik reden destijds in een Opel omega met NL kenteken door Kroatie naar familie aldaar. Allebei achterin de twintig, zonnebril, stekkeltjes, khaki kleding, kistjes. Vriendelijk dat die Kroaten overal waren...quote:Op zondag 4 september 2011 12:46 schreef ultra_ivo het volgende:
NL kenteken was destijds in de Balkan helemaal link, de HOS (een van de grote Kroatische Militie's) had ook gele platen.
Nicequote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maandag ga ik in een cessnaatje over NL vliegen1u15. En de camera mag mee want fotovergunning
Moet cool worden dit
Tof man, waar ga je allemaal (over)heen?quote:Op zondag 4 september 2011 01:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet cool worden dit
Maar in de Krajina moest je toen niet met gele platen komen. En ook in het schootsveld bij de grens voelde je je niet veilig (in '94 was ik vrijwilliger in een vredesproject aan de grens met de Krajina, verblijf op 200m van de bestandslijn).quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, mijn toenmalige vriend en ik reden destijds in een Opel omega met NL kenteken door Kroatie naar familie aldaar. Allebei achterin de twintig, zonnebril, stekkeltjes, khaki kleding, kistjes. Vriendelijk dat die Kroaten overal waren...
Als het doorgaat: eindhoven, den bosch, moerdijk, ridderkerk, den bosch, eindhovenquote:Op zondag 4 september 2011 22:21 schreef freud het volgende:
[..]
Tof man, waar ga je allemaal (over)heen?
Haha, dan stijg je vast op naast ons stratencircuit. Zorg ff dat je wat toffe foto's van het FlightForum maaktquote:Op maandag 5 september 2011 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het doorgaat: eindhoven, den bosch, moerdijk, ridderkerk, den bosch, eindhoven
Mooie platen!! Vooral de blik in die 2equote:Op maandag 5 september 2011 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Omdat ik 't niet laten kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ben ook een keer met de boot naar Italie gegaan omdat via de kustweg niet veilig was. Ook leuk bellen met het vliegveld van Dubrovnik of ze open zijn en je hoort op de achtergrond herrie en de persoon aan te telefoon verteld je dat ie echt wil ophangen omdat ze onder vuur liggenquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar in de Krajina moest je toen niet met gele platen komen. En ook in het schootsveld bij de grens voelde je je niet veilig (in '94 was ik vrijwilliger in een vredesproject aan de grens met de Krajina, verblijf op 200m van de bestandslijn).
Onder vuur heb ik in Pakrac nooit gelegen, wel regelmatig 's nachts wakker geworden van schietpartijen. En na een paar dagen waren kapotgeschoten gebouwen een normaal achtergrondbeeld geworden. Net zoals allerhande wapentuig in het straatbeeld. Dingen waar je je hier de pletter van zou schrikken.quote:Op maandag 5 september 2011 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook een keer met de boot naar Italie gegaan omdat via de kustweg niet veilig was. Ook leuk bellen met het vliegveld van Dubrovnik of ze open zijn en je hoort op de achtergrond herrie en de persoon aan te telefoon verteld je dat ie echt wil ophangen omdat ze onder vuur liggen
Rij al jaren probleemloos lease peugeot en renault, maar als ik eerlijk ben, van mijn eigen geld zou ik het niet durven.quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef freud het volgende:
Auto APK = auw (nieuwe bandjes, schijnt een FOT ding te zijn).
Slot ging niet dicht met sleutel = by design. WTF?
Serieus, de Clio kan je dus vanuit de fabriek niet op slot doen met je sleutel. Open wel. WAAROM zou je dat willen? Welke dronkenfransoos heeft zoiets bedacht?
* freud hoopt binnenkort weer een Seat te kunnen kopen...
Sterkte...die van mij mag binnenkort ook weerquote:
Hoe was het vliegen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte...die van mij mag binnenkort ook weerIk hou mijn hart vast
Da's waar, maar op maandag van 13.00 tot 16.00 een vergadering notuleren is geen makkelijke start van de week.quote:
Ging niet door vanwege het weerquote:
De clio was ook een soort van tijdelijk, alleen dat is het al een jaar, en zal nog wel een jaartje duren helaas voordat ik een vervanger kan halen...quote:Op maandag 5 september 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rij al jaren probleemloos lease peugeot en renault, maar als ik eerlijk ben, van mijn eigen geld zou ik het niet durven.
Haha, vandaag een nieuw setje opgehaald en net m'n achterwiel eruit gelepeld!quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef freud het volgende:
Auto APK = auw (nieuwe bandjes, schijnt een FOT ding te zijn).
.. wtfquote:Slot ging niet dicht met sleutel = by design. WTF?
* freud klinkt verstandig.quote:Serieus, de Clio kan je dus vanuit de fabriek niet op slot doen met je sleutel. Open wel. WAAROM zou je dat willen? Welke dronkenfransoos heeft zoiets bedacht?
* freud hoopt binnenkort weer een Seat te kunnen kopen...
Nice! Goeie startpositie?quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga misschien naar de MotoGP in Valencia.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Da's wel kut. Mag je nog wel een ander keertje als het goed weer is?
Herkansing wordt geplandquote:
Ah mooi, hopen dat het weer meewerkt! Lijkt me wel ontzettend gaaf om in zo'n vliegtuigje rond te vliegen.quote:
Bridge doet het altijd nog prima hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
Godver wat duurt het lang voordat bridge opstart vandaag
Huh, zit je nog op Curaçao dan? Of ben je er weer terug?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bridge doet het altijd nog prima hier
Nog 5 uurtjes genieten van Curacao... M'n pa mailt me net dat het 13 graden is en morgen met een beetje geluk 19. Is wel ff wat anders als je van gemiddeld 30 en volle zon terug komt
Nou ja... vanochtend van Aruba vertrokken met zo'n lokale budget airline. Nu aan het wachten om in te checken...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Huh, zit je nog op Curaçao dan? Of ben je er weer terug?
Bridge? Start toch net zo snel als win explorer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
Godver wat duurt het lang voordat bridge opstart vandaag
Ik snap er ook geen donder van. Hij start de laatste tijd echt traag op. Duurt zo een half uurquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef freud het volgende:
[..]
Bridge? Start toch net zo snel als win explorer?
Van? Bowlen?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hopla, zaterdag weer halve avond+deel nacht fotos maken bij de baas. Werd gebeld of ik eerder beschikbaar ben dan 23:00. Euh, ja, hoe laat dan? Half 7 dus... Lange nacht, half 7 tot uurtje of 6...
Nee, themafeestje...quote:
Wat is dit dan weer?!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
Maar deze zijn wel binnen: [ afbeelding ].
Ahh, ja... en als je maar genoeg slide dan slijten ze vanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
Kneesliders. M'n oude zijn zo'n beetje op dus maar meteen een aantal besteld.
Met titanium dingetjes veur vonkjes!
Blijkbaar ja!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Doodkapje het volgende:
Aardbeving? Mijn schermen beginnen te trillen, Patrick!
Ahh dacht al... mijn vader voelde niks en begon te denken dat het mijn jet-lag was.quote:
Nee, maar mijn gezicht wel vanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh, ja... en als je maar genoeg slide dan slijten ze vanin
?
Niet vanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, maar mijn gezicht wel vanin
.
Die pitspoezen worden gek, coño.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
Met die vonkjes erbij misschien wel ja.
Ik heb het zelf niet gevoeld, maar werd gebeld door een vriend of ik wat had gevoeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh dacht al... mijn vader voelde niks en begon te denken dat het mijn jet-lag was.
Vraagt om dikke pics natuurlijk... Flits op 2nd curtainquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
Met die vonkjes erbij misschien wel ja.
Jazeker. Er stond hier van alles te rammelen maar alles bleef op z'n plek.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef Doodkapje het volgende:
En verder niemand een aardbeving gevoeld?
QFT!quote:
NEEEEHEEE!!! Na dit 'weekend' is mijn vakantie voorbijquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou doorgaan met het gewone leven.
Weekend dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |