Eehm, hier gaat het van 26 naar 24 graden...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef freud het volgende:
Zag ik nou goed dat het maandag op dinsdag ineen 10C scheelt overdag
Die vrachtwagen is van Irado, toch? Daar doe ik momenteel vakantiewerk, dat ongeluk was het gesprek van de dag. Ook omdat twee weken eerder iemand met z'n fiets onder een vuilniswagen van Irado was gekomen, en ook is overleden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
Pfoe, vandaag heavy ongeval gehad.. Denk dat het de ergste was tot nu toe.. Iets met veel bloed enzo, de rest van de details laat ik maar achterwege..
http://www.pzc.nl/regio/z(...)eg-bij-Terneuzen.ece
Dat zal me een beste klap zijn geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
Pfoe, vandaag heavy ongeval gehad.. Denk dat het de ergste was tot nu toe.. Iets met veel bloed enzo, de rest van de details laat ik maar achterwege..
http://www.pzc.nl/regio/z(...)eg-bij-Terneuzen.ece
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zal me een beste klap zijn geweest
quote:
Volgens iemand bij mij op het werk was het wellicht opzettelijk zelfmoord van die man, want hij reed zonder reden opeens op de linker rijstrook. Hij was niet aan het inhalen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zal me een beste klap zijn geweest
Het heeft hier rond het tijdstip dat het gebeurde ook even flink geregend.. En de Tractaatweg is zowat puur en alleen aquaplaning als het aan het regenen is.. Zou best ook zelfmoord kunnen zijn, auto is in ieder geval op verkeerde wegdek gekomen.. Maar of dat opzettelijk is gedaan of niet krijg je toch niet te horen van de politie..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Volgens iemand bij mij op het werk was het wellicht opzettelijk zelfmoord van die man, want hij reed zonder reden opeens op de linker rijstrook. Hij was niet aan het inhalen.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:01 schreef SP22 het volgende:
Life is good hier aan het zwembad..
38 graden!
Ik crash gewoon niet. Morgen wel ff voor een nieuwe helm kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef Timmos het volgende:
Nee, brandcard was niet meer nodig..
[ afbeelding ]
Flink klappie geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef Timmos het volgende:
Nee, brandcard was niet meer nodig..
[ afbeelding ]
Ja, ik heb vanmiddag weer details gehoord van hoe het eruit zag in die auto.. Niet bepaald fijnquote:
Hoe was het weer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ook weer thuis na een Lowlands weekendje.
3 dagen zon.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]Ik was over het algemeen pas rond 13:30 op het terrein en toen was het continue droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Feliz compleanhos! vanuit Curacaoquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:03 schreef SP22 het volgende:
Gracias!
30 worden tussen mn vrienden in Madrid is best pijnloos..
echo....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef Merlijn het volgende:
Halloooooo.....ooooo......ooooo.....ooo...ooo...oooo.....ooooo
* stil hier *
Yummie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef Ynske het volgende:
citroentaartjes en chocotaartjes aan t bakken
ech welquote:
Mja,... probeer zoveel mogelijk te fokken, maar er is zoveel leuks te doen op Curaçao...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:32 schreef Xilantof het volgende:
ach, als iedereen in FOT even komt zeggen hoe rustig het hier is, dan zit 't topic alsnog snel vol hoor
flickr?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is een goede site om foto's te hosten, zonder dat zij ineens de auteursrechten claimen of dat soort ellende?
Die functie zit toch ook gewoon in PS..? Ik zie niet zoveel nieuws in ieder geval.quote:
Niet iedereen heeft PS, deetje buurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die functie zit toch ook gewoon in PS..? Ik zie niet zoveel nieuws in ieder geval.
Daarom zou je ook wel gek zijn als je PS koopt. Tenzij je er proffesioneel mee bezig bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft PS, deetje buur
Ah dankje, google is een goeie, daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef Puala het volgende:
Via google vind ik enkel positieve reacties.Zelf geen ervaring mee
Daarom werk ik lekker met Gimpquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom zou je ook wel gek zijn als je PS koopt. Tenzij je er proffesioneel mee bezig bent.
Nah niet echt. Even naar de Melkweg en naar het ouderlijk huis want moeders is jarig.quote:
Pffquote:
Nog steeds nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand een facebookaccount die geen Hertog Jan glas wil met z'n naam erop? Ik wil zo'n glas fixen voor mijn ouders, maar je moet de HJ page liken en mijn ouders hebben geen facebookaccount.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een 7 voor m'n herkansing
Hoef ik het alleen maar te liken?quote:
Ik moet jou taggen in zo'n HJ ding, dan moet jij HJ liken en de naam van m'n moeder invullen bij zo'n glas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoef ik het alleen maar te liken?
Prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet jou taggen in zo'n HJ ding, dan moet jij HJ liken en de naam van m'n moeder invullen bij zo'n glas.Als je wilt dan hè. En dan is dat het.
(43+36)/2=39.5quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Puala het volgende:
Schoenen kopen (uitverkoop) afgaande op de maat op de doos was dus blijkbaar niet zo'n goed plan. Nu zit ik met een maat 43 en 36 terwijl ik zelf maar 39 heb en dat stond er ook echt op de doos![]()
En zeker weten dat ze nu niet meer mijn maat hebben
Nicequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb iets gaafs gemaakt:
[ afbeelding ]
Je ging toch nog naar Schotland?quote:
Cool hè! Hij is nog niet af hoor. De gaten moeten nog geboord worden en dan kan 'ie afgelakt worden. Het is echt leuk om zoiets te maken, spelen met chemicaliënquote:
nog leuke dingen genoeg gepland..te beginnen met vandaag..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |