Hij snapt het.quote:
quote:
quote:
Start polonaisequote:
Sufferd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Straks trouwens gesneden aan een Stanley-mes. Ik moest het mes vervangen en ik probeerde op m'n hand uit of het scherp genoeg was. Duwde nog niet eens of er zat al een dikke snee in m'n hand.
Oh, gelukkig!quote:
Grutjesquote:
quote:
Hoi wie ben je? Mannetje vrouwtje? Leeftijd? Maten? Geaardheid?quote:
Goed nieuws!quote:
Ha die Pat.quote:
Ja, normaal gaat me dat iets beter afquote:
Oei.. Moet je ook voorzichtig mee zijn Koetjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Straks trouwens gesneden aan een Stanley-mes. Ik moest het mes vervangen en ik probeerde op m'n hand uit of het scherp genoeg was. Duwde nog niet eens of er zat al een dikke snee in m'n hand.
Wil je bij m'n nieuwe Magnum ook even in de loop kijken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Rene is weer bezig met een profielschets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi wie ben je? Mannetje vrouwtje? Leeftijd? Maten? Geaardheid?
Kusje erop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, normaal gaat me dat iets beter af.
Uhuhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oei.. Moet je ook voorzichtig mee zijn Koetje
Stiekem dan. En snel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil je bij m'n nieuwe Magnum ook even in de loop kijken?
quote:
Dat je zijn naam zonder accent typt. Daar wordt hij verdrietig van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
Wat is Rene's profielschets over mij?
Als jij een nieuwe computer koopt wil je toch ook de specs weten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Rene is weer bezig met een profielschets.
Ik neem het enkel en alleen maar over van heloef.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Dat je zijn naam zonder accent typt. Daar wordt hij verdrietig van.
nbah ben wel heteroman maar hou echt nie van die flikkers, fadverdamme allemaal in die ster, der is mar tweegate zei mijn vader alted en dat is de kut en gat in hand van die wijvequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Eartling het volgende:
33 jaar hetro man tot nu toe, jij ?
Die moet ik nog bijwerken ja, bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe computer koopt wil je toch ook de specs weten?
Heloef is ook al zo incompetent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik neem het enkel en alleen maar over van heloef.
Ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Eartling het volgende:
33 jaar hetro man tot nu toe, jij ?
Lol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nbah ben wel heteroman maar hou echt nie van die flikkers, fadverdamme allemaal in die ster, der is mar tweegate zei mijn vader alted en dat is de kut en gat in hand van die wijve
Geen probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die moet ik nog bijwerken ja, bedankt voor het herinneren.
Dudequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nbah ben wel heteroman maar hou echt nie van die flikkers, fadverdamme allemaal in die ster, der is mar tweegate zei mijn vader alted en dat is de kut en gat in hand van die wijve
Bij deze mijn welgemeende excuses. Kun je het me vergeven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heloef is ook al zo incompetent.
Waar ben je goed in?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij deze mijn welgemeende excuses. Kun je het me vergeven?
Daarom kreeg jij een visitekaartje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
RED ROOM staat wel bekend als de homofobe SC
Incompetent?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heloef is ook al zo incompetent.
Bella en ik hebben een relatietjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
RED ROOM staat wel bekend als de homofobe SC
Inderdaad. Ik moet die bruinwerkers niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom kreeg jij een visitekaartje.
Oh lekker. Met appel, en eentje met ananas?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt het hier zeker niet over dingen als pannenkoeken bakken, hè?
Ja. 17, maagd, maar incompetent. Jeetje maaaanquote:
Een relatief tietje.quote:
Ik ga mezelf een beetje op een pannenkoek doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh lekker. Met appel, en eentje met ananas?![]()
Vol met pijn en depressie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
Eartling?
Let niet op die mensen hoor! Ze hebben allemaal een rugzakje.
Nee, doe zaterdag maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een beetje op een pannenkoek doen.![]()
Oké, ik kom ze zo brengen.
Jij draagt iets bij aan deze samenleving, mijn held.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik spaar gedroogde bloemen om daar corsages van te maken voor bruiloften voor honden met een beperking.
Hij heeft eerst die honden beperkt gemaakt, om de verkoop te stimuleren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij draagt iets bij aan deze samenleving, mijn held.
Ik heb de afwijking om mijzelf verheven te voelen boven anderen die niet het gristendom beminnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vol met pijn en depressie.
[ afbeelding ]
Alleen incompetent met vrouwen, maar daar heb ik alle tijd voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. 17, maagd, maar incompetent. Jeetje maaaan
Kom smurfen met me.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vol met pijn en depressie.
[ afbeelding ]
Oh, haiquote:
Dan hebben we er tenminste wat aan!quote:
Ik kotste binnensmonds.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft eerst die honden beperkt gemaakt, om de verkoop te stimuleren.
Dat heeft heloef gedaan, ik regel enkel de corsages en ipv rijst strooien wij met afgeknipte teennagels van Afghaanse dwergparkieten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft eerst die honden beperkt gemaakt, om de verkoop te stimuleren.
OOOOH Jai Macing Me Crazi!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben geboren in het verkeerde lichaam. Ik ben blank maar voel me vanbinnen een kreupele Puerto Ricaan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heeft heloef gedaan, ik regel enkel de corsages en ipv rijst strooien wij met afgeknipte teennagels van Afghaanse dwergparkieten.
Die nagels waren al te lang. Zegmaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heeft heloef gedaan, ik regel enkel de corsages en ipv rijst strooien wij met afgeknipte teennagels van Afghaanse dwergparkieten.
Ik heb wat gedaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind je een uitstekende toevoeging aan dit topic.quote:
Je seksuele frustraties gebotgevierd op een stel bouviers.quote:
Hij ís buitenlands.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb gehoord dat heloef zijn piemel een lengte heeft van 43 cm.
Geeft nietquote:
Mooie onderbroek waar heb je die gekocht?quote:
Ik ben de afgelopen week niet meer zo gefrustreerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je seksuele frustraties gebotgevierd op een stel bouviers.
Ja. Dat heb ik geweten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle buitenlanders hebben een piemel van 43 cm?
Die heb me oma gebreid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooie onderbroek waar heb je die gekocht?
Gewoon in Nederland, de rest van mijn lichaam ook trouwens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gehoord dat Heloef zijn piemel modellenwerk heeft gedaan in Japan.
Piemel in de karaokebar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gehoord dat Heloef zijn piemel modellenwerk heeft gedaan in Japan.
Doen we toch iets goeds met je. Je komt hier genoeg aan je trekken. HAHA TREKKENquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen week niet meer zo gefrustreerd.
Ja, omdat er toch niets mee gebeurd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gehoord dat Heloef zijn schaamkroes verzekerd is voor 5000 euro.
Lag niet aan jullie maar goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen we toch iets goeds met je. Je komt hier genoeg aan je trekken. HAHA TREKKEN
Toedeloe appel! Zometeen goed je klokhuisje wassen onder de douchequote:
Prettige reis.quote:
Dat was toen ie een schimmelinfectie had. De paddestoelen hoefde er niet op geschminkt te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Heloef zijn piemel heeft een bescheiden rol gespeeld in de kaskraker Dawn of the Dead. Hij was zombie#43
Acceptatie, gewoon acceptatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe komt het? Heb je toys gekocht?
Jeetje. Daar hebben wij, inderdáád, geen aandeel ingehad. Integendeel.quote:
Klopt dat jack heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gehoord dat heloef zijn piemel door stevie wonder werd aangezien voor kapstok en hij toen zijn leren jack met gouden tierelantijntjes er zo overheen heeft gehangen en vergeten is om op te halen.
Ik doe maar mee ze weten van zelf niks leuks meer.quote:
Weet je dit zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe maar mee ze weten van zelf niks leuks meer.
Heeeeeel goed om dit te gaan zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe maar mee ze weten van zelf niks leuks meer.
Nee inderdaad, nou ja een persoon in dit topic wel. Maar dat weet diegene zelf wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. Daar hebben wij, inderdáád, geen aandeel ingehad. Integendeel.
Ja, omdat appel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee inderdaad, nou ja een persoon in dit topic wel. Maar dat weet diegene zelf wel.
Nee.quote:
Dat deed ik ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het programma is, House niet, don't worry.
Ik moest echt heel hard lachen om dezequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Heloef zijn piemel was de 2e zwarte die voor niemand opstond in de bus.
Hij blijft er bescheiden onder.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Heloef zijn piemel was de 2e zwarte die voor niemand opstond in de bus.
Correctie!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Heloef zijn piemel was is de eerste zwarte piemel die nog niet in vrouwlijke dan wel manlijke geslachtsdelen is gestopt!
Ik wou het zelf bijna doen.quote:
Joe joe!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, kloar mit vaarm... schijtziek van.. nu even verf van mezelf verwijderen, en dan in bed.. tot zo
Correctie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Renesite het volgende:
Heloefs piemel had géén, ik herhaal, géén seksuele relatie met díe welke dame dan ook.
Gaat binnen nu en pak em beet 10 minuten gebeuren!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
VH.. ben je onze afspraak al nagekomen?
Rutte vergiste zich in 50 miljard heloef piemels.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Rutte noemt heloef's piemel als nummer 1 oorzaak voor de verharding van de maatschappij.
ToppieJoppiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat binnen nu en pak em beet 10 minuten gebeuren!
Onvruchtbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef Patje1987 het volgende:
De piemel van Heloef is 's werelds eerste astronaut die Uranus heeft bezocht, en terugkeerde.
Ik ben niet zo van het chroom, meer van het vurende vosjequote:
Hier in ieder geval niet.quote:
Ik heb geen idee..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou kunnen... ik weet niet welke versie je hebt?
Wel zelf gemaakte melk he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
Heloef zijn piemel drinkt zijn koffie met een wolkje melk en 3 klontjes suiker.
Ohw, dat klopt... en de moersleutel is het menu nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee..
De balk bovenin, met alle tabje is wat anders..
oh, en ik zie geen menubalk meer bovenin..
D'awwwwwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
Oma aan de lijn, deel 2:
Net voor het eten,
"Met oma!"
"Hai oma"
"Of eten jullie?"
"Nou, wou net aan tafel"
"Ow, want mijn TV Noord is verdwenen"
"Vreemd, hier doet-ie het nog wel geloof ik *zap*"
"Ja, hij staat niet meer onder mijn voorkeursnetten"
"En als u gaat zappen? Hij zit op kanaal 979"
".... ..... Miroakels! Hij doet 't!"
Oma en techniek
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
Oma aan de lijn, deel 2:
Net voor het eten,
"Met oma!"
"Hai oma"
"Of eten jullie?"
"Nou, wou net aan tafel"
Oma en techniek
Ja hoorde het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
3 doden, 11 zwaargewonden, 60 lichtgewonden #pukkelpop
Ah.. als ik banny toch niet hadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat klopt... en de moersleutel is het menu nu
chrome verwijderen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een linkje krijg op msn opent hij hem standaard in Chrome terwijl ik eigenlijk altijd op FF zit. Kun je dat veranderen?
Misschien staat het bij instellingen in msn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een linkje krijg op msn opent hij hem standaard in Chrome terwijl ik eigenlijk altijd op FF zit. Kun je dat veranderen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
Oma aan de lijn, deel 2:
Net voor het eten,
"Met oma!"
"Hai oma"
"Of eten jullie?"
"Nou, wou net aan tafel"
Oma en techniek
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje Chrome.
Ja, firefox als standaard instellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Jou omaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
Oma aan de lijn, deel 2:
Net voor het eten,
"Met oma!"
"Hai oma"
"Of eten jullie?"
"Nou, wou net aan tafel"
Oma en techniek
Soms he... somsquote:
Wijze woorden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Vriendschap is een droom
Ik.. kop.. hem.. niet.. in..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Vriendschap is een droom
Mijn godquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-op-Pukkelpop.dhtml Dat filmpje
Wat nee geen idee doe maarquote:
Tja... maar jij bent ook niet zo'n mongool die het zover laat komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. als ik dan een dubbeltje op zijn kant kijk.. dan denk ik... goh... zooo slecht heb ik t niet eens!
Ik dacht even dat het aan mij lag.quote:
Oh, ok!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... maar jij bent ook niet zo'n mongool die het zover laat komen.
Je houdt van me.quote:
Ow ja, maar wie is Han? Beetje leuk?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Houden van is een illusie gecreëerd door de Han-Chinezen.
Nee dat is Patje zijn piemel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
Heloef zijn piemel is gestorven voor de vrijheid.
Ja, die van Heloef ook wel, maar alleen out-of-any-order.quote:
Jij bent soms echt vals.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die van Heloef ook wel, maar alleen out-of-any-order.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje scherp. Meer niet
Dat weet ik toch Renéquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, ik meen het niet echt, dat leren de mensen zaterdag wel kennen van meOk ok grgr
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is Runé in het echt heel gesloten.
Misgien een sleutel meenemen xdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is Runé in het echt heel gesloten.
En hoe is jouw schaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
René is als een oester. Hard van buiten, een parel van binnen.
Oesters van Nam Gay dan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
René is als een oester. Hard van buiten, een parel van binnen.
Hela ik ben een beetje bezet hoor! Maar knul, je hád van mijn een knuffeltje kunnen krijgen als er kerremis was!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Ik stel me bij René een hele lieve knuffelbare jongen voor.
Ik knuffel niet met bezette mannen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hela ik ben een beetje bezet hoor! Maar knul, je hád van mijn een knuffeltje kunnen krijgen als er kerremis was!
Misschien de scherpste internetgrap die ik op FOK! heb gezien, hulde.quote:
Den Arbeit.quote:
Ow. Wat was je inkomstenverlies geweest als je wel kwam?quote:
Zoentje op je clitoris.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
En en en... en... EN JIJ BENT ZELLEF GAY!
Geen idee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Wat was je inkomstenverlies geweest als je wel kwam?
Horeca en geen vaste werktijden enzeaux.quote:
Aha.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Horeca en geen vaste werktijden enzeaux.
Ow. Moet ik doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk nl3.. iemand anders ook?
Dat met die challenge day?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kijk nl3.. iemand anders ook?
Nee.. ik kijk iets anders...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch nl1?
Afl.1 vond ik wel indrukwekkend
Ohw, die docu...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik kijk iets anders...
Die heb ik twee jaar terug gezien.quote:
De piemel van heloefquote:
quote:
Ah, die heb ik al eens gezien. Wel interessant tho.quote:
Beter til je haar over het paard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Even een collega over het hek tillen, deur dicht geklapt.
Nog nooit gehoord, dat lied.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank op #1, nu gaan we allemaal deaud....
http://yfrog.com/h3in0umj
Allesbehalve maar dat snapt dat volk niet he.quote:
Ook al in de Mega Top 5 deze week.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank op #1, nu gaan we allemaal deaud....
http://yfrog.com/h3in0umj
Dit en blij dat ik daar om ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, dat lied.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, dat lied.
Ik klik niet.quote:
Ik kliktequote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Die stem kan echt niet mensen. Zo geforceerd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben ook niet van plan om het te luisteren.
quote:
Ja maar, Harry Potter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie top 15 wel. Se7en hoort eigenlijk boven HP-films, maar kan niet omdat dezelfde rating.
Uhuh, die laatste was wel echt tofquote:
Joah.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh, die laatste was wel echt tof.
Moet ik echt niet overgeven? Of wel?quote:
jawel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik echt niet overgeven? Of wel?
Ik stem voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik echt niet overgeven? Of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele lijst, pewpew.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Graphics waren wel echt goed, maar wát een kutfilm was dat zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind Avatar behoorlijk overrated.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
The Book of Eli had ik hoger gezet. Heerlijke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele lijst, pewpew.![]()
Gezien mbv. FOKquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
The Book of Eli had ik hoger gezet. Heerlijke film
Het einde vond ik echt té slecht. Voor de rest wel prima ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
The Book of Eli had ik hoger gezet. Heerlijke film
Ohja, en dat.quote:
Wat was er mis met het einde dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het einde vond ik echt té slecht. Voor de rest wel prima ja.
[..]
Ohja, en dat.
Bewaar dat nou voor zaterdag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Patje1987 het volgende:
Er komt een beetje bloed uit mijn oor.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze TS
Auto verkopen. Tips gevraagd.
Echt té cliche. Het was echt precies het einde wat je al mijlenver aan kon zien komen en dat vond ik het enige flinke minpunt. Voor de rest vond ik het wel een toffe film. Met Milaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat was er mis met het einde dan?
Dit dus, en toffe film wel ja.quote:
Mja daar heb je op zich wel gelijk in. Ik heb echt een hekel aan slechte eindes maar ben wel zo hypocriet dat ik een film die ik echt geweldig vond op het einde na sneller vergeef. Dan doet het einde er opeens minder toe voor mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt té cliche. Het was echt precies het einde wat je al mijlenver aan kon zien komen en dat vond ik het enige flinke minpunt. Voor de rest vond ik het wel een toffe film. Met Mila.
Alleen het nadeel van het progje wat ik gebruik, is dat je alleen maar hele punten kunt geven en dus verder geen verschil kunt aanduiden. Want zo kun je niet echt verschil makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja daar heb je op zich wel gelijk in. Ik heb echt een hekel aan slechte eindes maar ben wel zo hypocriet dat ik een film die ik echt geweldig vond op het einde na sneller vergeef. Dan doet het einde er opeens minder toe voor mij
Dat is best kut ja. Ik vind een systeem met halve punten a la moviemeter wel fijn werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen het nadeel van het progje wat ik gebruik, is dat je alleen maar hele punten kunt geven en dus verder geen verschil kunt aanduiden. Want zo kun je niet echt verschil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |