Hij snapt het.quote:
quote:
quote:
Start polonaisequote:
Sufferd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Straks trouwens gesneden aan een Stanley-mes. Ik moest het mes vervangen en ik probeerde op m'n hand uit of het scherp genoeg was. Duwde nog niet eens of er zat al een dikke snee in m'n hand.
Oh, gelukkig!quote:
Grutjesquote:
quote:
Hoi wie ben je? Mannetje vrouwtje? Leeftijd? Maten? Geaardheid?quote:
Goed nieuws!quote:
Ha die Pat.quote:
Ja, normaal gaat me dat iets beter afquote:
Oei.. Moet je ook voorzichtig mee zijn Koetjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Straks trouwens gesneden aan een Stanley-mes. Ik moest het mes vervangen en ik probeerde op m'n hand uit of het scherp genoeg was. Duwde nog niet eens of er zat al een dikke snee in m'n hand.
Wil je bij m'n nieuwe Magnum ook even in de loop kijken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
Rene is weer bezig met een profielschets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi wie ben je? Mannetje vrouwtje? Leeftijd? Maten? Geaardheid?
Kusje erop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, normaal gaat me dat iets beter af.
Uhuhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oei.. Moet je ook voorzichtig mee zijn Koetje
Stiekem dan. En snel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil je bij m'n nieuwe Magnum ook even in de loop kijken?
quote:
Dat je zijn naam zonder accent typt. Daar wordt hij verdrietig van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
Wat is Rene's profielschets over mij?
Als jij een nieuwe computer koopt wil je toch ook de specs weten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Rene is weer bezig met een profielschets.
Ik neem het enkel en alleen maar over van heloef.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Dat je zijn naam zonder accent typt. Daar wordt hij verdrietig van.
nbah ben wel heteroman maar hou echt nie van die flikkers, fadverdamme allemaal in die ster, der is mar tweegate zei mijn vader alted en dat is de kut en gat in hand van die wijvequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Eartling het volgende:
33 jaar hetro man tot nu toe, jij ?
Die moet ik nog bijwerken ja, bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe computer koopt wil je toch ook de specs weten?
Heloef is ook al zo incompetent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik neem het enkel en alleen maar over van heloef.
Ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Eartling het volgende:
33 jaar hetro man tot nu toe, jij ?
Lol.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nbah ben wel heteroman maar hou echt nie van die flikkers, fadverdamme allemaal in die ster, der is mar tweegate zei mijn vader alted en dat is de kut en gat in hand van die wijve
Geen probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die moet ik nog bijwerken ja, bedankt voor het herinneren.
Dudequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nbah ben wel heteroman maar hou echt nie van die flikkers, fadverdamme allemaal in die ster, der is mar tweegate zei mijn vader alted en dat is de kut en gat in hand van die wijve
Bij deze mijn welgemeende excuses. Kun je het me vergeven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heloef is ook al zo incompetent.
Waar ben je goed in?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij deze mijn welgemeende excuses. Kun je het me vergeven?
Daarom kreeg jij een visitekaartje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
RED ROOM staat wel bekend als de homofobe SC
Incompetent?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heloef is ook al zo incompetent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |