En in hoeverre had jij, als bezoeker, iets kunnen veranderen aan de situatie dan? Wat zou die verbanddoos van je die je thuis hebt liggen voor nut hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dit is niet het eerste noodweer dat slachtoffers eist, maar ik zal me inhouden.
Wel prima dat er wat muziek gespeeld word, dat geeft hopelijk wat rust.
Eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef zwartedoos het volgende:
Wat is fok toch af en toe walgelijk, iedereen weet t altijd maar beter
Da's massive... jemig!quote:
Nee hoor, Psy-Freak gaat met z'n verbanddoos de bomen vastbinden zodat ze niet kunnen omvallen. En nette looppaden afzetten zodat mensen geordend het terrein verlaten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ga nou niet heel wijs doen alsof alles een heel stuk beter zou lopen als jij onder die mensen was geweestje weet niet wat je doet als het echt zou gebeuren, k neem aan dat jij nooit in een mensen chaos met paniek hebt gelopen?
Regen, in een half uurquote:
Per vierkante meter héquote:
50 liter water in een half uurquote:
ja, dat heb ik, en ehbo, en reanimatie, en reddingszwemmen. Maar paniek helpt dan niet, dan kan ik alles zo goed weten, maar dan geldt maar 1 regel: eerst jezelf redden voor je anderen kan helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja. Heb jij een goede verbanddoos thuis uberhaupt?
Echt, ik betreur de slachtoffers en gewonden maar dit had anders kunnen aflopen.
Da's niet normaal!..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, das aardig wat
...ik neem trouwens aan dat dat over een grootte van 1 meter gaat.
Bier?quote:
Ik zou niet onder een tent gaan schuilen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef StormWarning het volgende:
[..]
En in hoeverre had jij, als bezoeker, iets kunnen veranderen aan de situatie dan? Wat zou die verbanddoos van je die je thuis hebt liggen voor nut hebben?
Ik zeg juist dat mensen _ZELF_ moeten weten wat ze moeten doen. Jezus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee hoor, Psy-Freak gaat met z'n verbanddoos de bomen vastbinden zodat ze niet kunnen omvallen. En nette looppaden afzetten zodat mensen geordend het terrein verlaten.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, das aardig wat
...ik neem trouwens aan dat dat over een grootte van 1 meter gaat.
Maar denk je nou echt dat dit het moment is om dat even aan iedereen te gaan vermelden dat jij dat weet? Nee dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik zou niet onder een tent gaan schuilen.
[..]
Ik zeg juist dat mensen _ZELF_ moeten weten wat ze moeten doen. Jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |