quote:
quote:
quote:
quote:
Voor de volgende die post iedereen weet het nu welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef horned_reaper het volgende:
2 doden bevestigd!![]()
Eén op de camping en één op het festival zelf.
40 gewonden!
nee, wordt nog niet vrijgegevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ook al iets van identiteit van de doden? geslacht, nationaliteit?
Nee ze contacten eerst familiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ook al iets van identiteit van de doden? geslacht, nationaliteit?
Niet meer dan logisch dat ze dat eerst doen.quote:
ja iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef dakraam het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch dat ze dat eerst doen.
volkskrant had er al 6 van gemaakt, dus ik geloof nu alleen de persconferentie. Vind 2 al teveelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
3 doden
Gemeld op belgische teletekst
Paar zwaargewonden, dus helaas zou dat kunnen gebeuren...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Jump het volgende:
Nu zeggen ze in het nieuws op de radio drie doden? Of hoorde ik het verkeerd
Precies dat ja... gewoon even naar een festival met vrienden en dan niet meer thuis komen *rilquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef nikky het volgende:
Wat erg.
Denk je dat je fijn gaat feesten, ziet je familie je niet meer levend terug.
quote:
quote:
Alles opgeschort ? echt?quote:
Ga ergens anders lopen vervelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alles opgeschort ? echt?
Leuk he?quote:
Leuken grap hoor iedereen lacht zich kapot.quote:
Dan moet je het wel ruim van te voren weten. Om tienduizenden bezoekers op een veilige plek te krijgen, heb je een hoop tijd nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de festivals afzeggen.
Voorzorgsmaatregelen en veiligheid in deze situaties is vaak vrij moeilijk in te schatten vind ik.
Dat denkt die gozer, die wel heel erg geschokt was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef horned_reaper het volgende:
Waarschijnlijk een jong meisje dus overleden.....WTF
Was gewoon hartstikke geschoktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Sasman het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel rustig, ik denk dat ze het niet overleefd heeft.
Dus jij wil zeggen als jij weet wat je moet doen bij nood, dat je dat dan ook precies uitvoert als iedereen door elkaar heen rent in de chaos?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Jammer dat mensen niet weten wat ze moeten doen bij nood.
Hoop zwaargewonden ook, dus kan nog oplopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef MrEarcheese het volgende:
.. Ik kan eigenlijk niet geloven dat er maar 2 doden zijn, na het zien van die bomen. Sodeju.
Jammer dat jij niet weet dat je je bek moet houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Wat zouw jij dan doen? Een beetje de held gaan spelen? Veel kan je niet doen. Best gewoon weggaan van grote obstakels.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Dat hij een meisje door een ijzeren staaf geplet zag worden en dat hij zijn vrienden niet kon vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoop zwaargewonden ook, dus kan nog oplopen.
Wat zei die jongen? Ik werd nét gebeld op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |