Jup maar je zag toch dat mensen over die toonbank kwamen om ook te komen schuilen, in plaats van ze eroverheen te trekken, nee ik ben een autist en ik ga een filmpje maken en erin lopen lachen kijk wat een leuk weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je daar binnen zit is het beter om jezelf in veiligheid te houden hoor
Die mensen stonden ook niet in blinde paniek zich vast te klampen aan de bar in de hoop er overheen te komen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jup maar je zag toch dat mensen over die toonbank kwamen om ook te komen schuilen, in plaats van ze eroverheen te trekken, nee ik ben een autist en ik ga een filmpje maken en erin lopen lachen kijk wat een leuk weer
Oh come onquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jup maar je zag toch dat mensen over die toonbank kwamen om ook te komen schuilen, in plaats van ze eroverheen te trekken, nee ik ben een autist en ik ga een filmpje maken en erin lopen lachen kijk wat een leuk weer
Oh hopelijk hoor je snel wat! De kans dat ze gewond (of erger) is geraakt is natuurlijk heel kleinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds geen teken van die vriend van me... maar ik ga er maar vanuit dat ie in orde is want ik denk dat ie bij de mainstage stond, dat doet ie eigenlijk altijd op festivals... een collegaatje van me is er ook en als het de dance-tent is die is ingestort dikke kans dat ze er bij stond... hopelijk is ze ok!
Als hij daar stond, was die zelf filmpjes aan het makenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk zelf ook aan het filmen geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Als hij daar stond, was die zelf filmpjes aan het maken
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Als hij daar stond, was die zelf filmpjes aan het maken
Ga hier nou niet de fucking moraalridder uitgaan lopen hangen van "wat je op zo'n moment gedaan had". Jij zou zeker ook de schutter in Oslo hebben overmeesterd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nieten zo wel dan sta ik daar echt niet zo blij te kijken van WOOW wat een mooi weer he!
Sowieso, het weer filmen *hoe erg het ook zou stormen* is vrij triest. Zeker als je er bij staat te lachen omdat andere mensen nog geen schuilplaats hebben.quote:
Nee dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga hier nou niet de fucking moraalridder uitgaan lopen hangen van "wat je op zo'n moment gedaan had". Jij zou zeker ook de schutter in Oslo hebben overmeesterd?
Dat joch is op dat moment in een nog vrij lekkere feeststemming, is daar samen met zijn vrienden om lol te maken. Misschien heeft ie wat gedronken, wees blij dat ie van een onweersbui een feestje maaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nieten zo wel dan sta ik daar echt niet zo blij te kijken van WOOW wat een mooi weer he!
Wat deze mevrouw zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat joch is op dat moment in een nog vrij lekkere feeststemming, is daar samen met zijn vrienden om lol te maken. Misschien heeft ie wat gedronken, wees blij dat ie van een onweersbui een feestje maakt. In het achterhoofd gehouden dat hij waarschijnlijk niet doorheeft dat er gewonden zijn gevallen. Get over it, ga je lekker focussen op dit soort jeugd
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:41 schreef Crientj het volgende:
Kippenvel..
http://webcache.googleuse(...)/pukkelpop-2011.html
Denk niet dat er veel tenten zijn die dit weer overleven hoor.. moet je wel extreem goed gaan beveiligen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien toch tijd voor betere voorzorgsmaatregelen. Die festival tenten begeven het wel snel bij storm en regen, levensgevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |