Ja. Heb jij een goede verbanddoos thuis uberhaupt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef omearos het volgende:
[..]
en doe je dat nog steeds als je al een aantal biertjes hebt gehad?
En ik weet in theorie ook precies wat ik zou moeten doen, maar als ik daar geweest zou zijn zou mijn instinct het echt wel overnemen en ik toch eerst zelf in veiligheid willen komen.
Je hebt geen televisie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Idd:
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.764709
Ja, en dat kan je dus niet weten, omdat je noodsituaties meestal niet kunt voorspellen. Op basis van eerdere ongelukken bereid je je wellicht voor, en vervolgens gebeurt er precies iets waar je je niet op had voorbereid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En waar bij je moet weten wat je wel en niet moet doen tijdens een noodsituatie.
Ik betreur oprecht de slachtoffers.
Ik begreep dat ze dat doen om de mensen een beetje bezig te houden en zo de rust te bewaren..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat ze het nog zo in het midden laten of ze door zullen gaan met het festival... daar zit dan toch ook echt niemand meer op te wachten
waar vermeld ?quote:
Ga nou niet heel wijs doen alsof alles een heel stuk beter zou lopen als jij onder die mensen was geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja. Heb jij een goede verbanddoos thuis uberhaupt?
Echt, ik betreur de slachtoffers en gewonden maar dit had anders kunnen aflopen.
Dit is niet het eerste noodweer dat slachtoffers eist, maar ik zal me inhouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ja, en dat kan je dus niet weten, omdat je noodsituaties meestal niet kunt voorspellen. Op basis van eerdere ongelukken bereid je je wellicht voor, en vervolgens gebeurt er precies iets waar je je niet op had voorbereid.
Nou ja ik wil het eigenlijk ook wel graag weten en misschien andere mensen die er nog heen zouden gaan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat ze het nog zo in het midden laten of ze door zullen gaan met het festival... daar zit dan toch ook echt niemand meer op te wachten
Dat helpt vaak prima.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze dat doen om de mensen een beetje bezig te houden en zo de rust te bewaren..
Waar zeg ik dat? Jawel, dat heb ik wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ga nou niet heel wijs doen alsof alles een heel stuk beter zou lopen als jij onder die mensen was geweestje weet niet wat je doet als het echt zou gebeuren, k neem aan dat jij nooit in een mensen chaos met paniek hebt gelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |