Je staat op een bomvol festivalterrein. Er breekt noodweer uit. Je kunt geen kant op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Jammer dat mensen niet weten wat ze moeten doen bij nood.
Mensen zijn hun vrienden kwijt, lopen door een weide stampvol met mensen, kunnen geen contact leggen of de nuttige beschutting zoeken. Goh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Als jij daar half dronken in z'on tent helemaal lost staat te gaan en opeens zakt die tent in dan denk jij echt niet opeens dat je weg moet gaan van grote obstakels...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef Sasman het volgende:
[..]
Wat zouw jij dan doen? Een beetje de held gaan spelen? Veel kan je niet doen. Best gewoon weggaan van grote obstakels.
Ik houd me daar mee bezig (als prof. ook)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen als jij weet wat je moet doen bij nood, dat je dat dan ook precies uitvoert als iedereen door elkaar heen rent in de chaos?
?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet weet dat je je bek moet houden.
Dat laatste o.a.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef Sasman het volgende:
[..]
Wat zouw jij dan doen? Een beetje de held gaan spelen? Veel kan je niet doen. Best gewoon weggaan van grote obstakels.
Dat is nu precies wat het een noodsituatie maakt: een uitzondering op de alledaagse routine, waarbij niemand meer weet wat er gebeurt en wat hij moet doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Jammer dat mensen vaak niet de moeite nemen wat te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Jammer dat jij niet weet dat je moet kappen met trollenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
Hij was zijn vrienden kwijt en kon niet in contact met ze komen omdat het netwerk plat lag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoop zwaargewonden ook, dus kan nog oplopen.
Wat zei die jongen? Ik werd nét gebeld op dat moment.
Gezien jouw eerdere reacties heb ik daar grote twijfels bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik houd me daar mee bezig (als prof. ook)
Want alle Fokkers denken hetzelfde.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef Psy-freak het volgende:
Nou, sorry hoor. FOK!kers lachen mensen uit met een noodpakket en rampeninstructies en die achtergrond informatie verzamelen en nu heb ik het gedaan.
En waar bij je moet weten wat je wel en niet moet doen tijdens een noodsituatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Dat is nu precies wat het een noodsituatie maakt: een uitzondering op de alledaagse routine, waarbij niemand meer weet wat er gebeurt en wat hij moet doen.
Door een buis ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Hij was zijn vrienden kwijt en kon niet in contact met ze komen omdat het netwerk plat lag.
Ook was hij geschoqueert omdat voor hem een meisje door een stalen buis (of boom?) werd geraakt, dus hij was een beetje van de kaart omdat hij wel zeker wist dat ze het niet heeft overleefd.
Als het goed is via dezelfde link als de persco.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef RAVW het volgende:
iemand ie die beelden even live kan weergeven van het nieuws
en doe je dat nog steeds als je al een aantal biertjes hebt gehad?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik houd me daar mee bezig (als prof. ook)
[..]
?
[..]
Dat laatste o.a.
Het is gewoon op de Belg momenteelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Als het goed is via dezelfde link als de persco.
Idd:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Als het goed is via dezelfde link als de persco.
Er zijn vast genoeg mensen op dat festival die dat allemaal ook wel weten, maar op zo'n moment blijft niet iedereen even rustig en als er zo'n duizenden mensen om je heen rennen alle kanten op weet jij ook niet meer waar jij heen moet hoor. dus doe niet slim want wij hebben het allemaal niet meegemaakt dus kunnen er weinig over indenken wat we zouden doen als dat gebeurtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef Psy-freak het volgende:
Nou, sorry hoor. FOK!kers lachen mensen uit met een noodpakket en rampeninstructies en die achtergrond informatie verzamelen en nu heb ik het gedaan.
In theorie klinkt het mooi, maar in de praktijk lopen dit soort dingen vaak geheel anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En waar bij je moet weten wat je wel en niet moet doen tijdens een noodsituatie.
Ik betreur oprecht de slachtoffers.
Is dat nog ergens na te zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef tony_clifton- het volgende:
binnen 2 minuten extra uitzending op VRT voor wie dat heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |