Ja, SMS dan zelf héquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog altijd geen sms binnen hier
Ja en dan lekker op het open veld staan terwijl daar ook bomen omgaan en dikke hagelstenen vallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mensen uit de tenten halen voordat het onweer boven de tenten hangt. Is volgens mij echt niet zo moeilijk hoor. Zoiets kan toch worden omgeroepen vanaf het podium?
Groepspsychologie is erg ingewikkeld. Verder zijn er op de weide ook masten en bomen omgewaaid en viel één van de doden en een aantal zwaargewonden op de camping.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mensen uit de tenten halen voordat het onweer boven de tenten hangt. Is volgens mij echt niet zo moeilijk hoor. Zoiets kan toch worden omgeroepen vanaf het podium?
En dan? Dan gaan mensen schuilen onder een boom (die omvalt)?, hun tent (die weg waait)? Het hagelde keihard, dan ga je toch niet midden op een open veld staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb onweer meegemaakt op lowlands (in '01 ofzo), niets aan het handje. Geen ingestorte Alpha tent, wel wat weggewaaide kampeertentjes en vuilnisbakken. Dus onweer = niet meteen drama.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Volgens mij is lezen niet jouw sterkste kant hé? Er zijn vaker onweersbuien op festivals geweest (ik heb ze zelf ook meegemaakt). En er werd niet verwacht dat deze zó zwaar zou zijn als ze hadden verwacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat bleek in beide gevallen het minst schadelijk, jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan op een open veld neerzetten?
Wat denk je dat ik heb gedaan pipo? Ik krijg alleen geen reactiequote:
Zodat ze onder bomen gaan schuilen met alle gevolgen van dien? afgezien van de vraag of de speakers wel over het geluid van die hagelbui heen konden komen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er viel een boom op een snacktentje...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat bleek in beide gevallen het minst schadelijk, jaIk weet het, dat is ook een belabberde optie. Maar betere heb je op dat moment niet. Alles behalve in dit tent blijven hangen. Liever, zover mogelijk, bij kleine snacktentjes of eigen slaapplek verzamelen.
Kleine tenten waaien minder snel weg, lijkt me.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En dan? Dan gaan mensen schuilen onder een boom (die omvalt)?, hun tent (die weg waait)? Het hagelde keihard, dan ga je toch niet midden op een open veld staan?
Ja dat ruik ik toch niet. Ga niet dit hele topic doorspittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik heb gedaan pipo? Ik krijg alleen geen reactie
JA DAN WEET IK HET OOK NIET MEER ALLEEEH GERTJEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er viel een boom op een snacktentje...
Probeer dan iets genuanceerder te posten. Dit leek meer een soort troll tbh...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja dat ruik ik toch niet. Ga niet dit hele topic doorspitten
Nee maar wel klakkeloos reagerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja dat ruik ik toch niet. Ga niet dit hele topic doorspitten
De LL waar onze tent op de camping was ingestort (toen er gelukkig niemand in zat) ik zelf in de foxtrot (of hoe die theater tent ook hete) zat waar niets aan de hand was en waar ik ook nog flauw ben gevallen door de hitte op een ander moment tijdens het festival (hitte is bijna nog gevaarlijker tijdens festivals)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb onweer meegemaakt op lowlands (in '01 ofzo), niets aan het handje. Geen ingestorte Alpha tent, wel wat weggewaaide kampeertentjes en vuilnisbakken. Dus onweer = niet meteen drama.
Ahgossieeh ze zijn ook boos op die mensen, alleen jij bent hier nu dus ze kunnen het makkelijker tegen jou afreagerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zou bozer zijn op mensen janken dat ze hun bands niet kunnen zien of bands die janken dat hun apparatuur kapot is dan op mij.
Als je buienradar.nl moet geloven komt er nog wel wat aan. Maar of dat België bereikt is nog maar de vraag..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Marie30 het volgende:
Drie doden en meer dan zestig gewonden...
Ik woon op ca 15 km van Kiewit, het is nog guur maar het echte noodweer lijkt voorbij te zijn.
idd, meer dan de helft zie je niksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef 16meter het volgende:
Triest, die youtube mongolen die views willen genereren met teksten als "MUST SEE - SHOCKING!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |