Volgens mij was het zoiets. Las ik net in dit topic dus weet het niet zeker. http://nl.wikipedia.org/wiki/Supercelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
Rest van Belgie ook chaos. Wordt gesproken over een kleine windhoos die over Belgisch Limburg en Brabant trok. (mini-tornado dus).
Toch fideel van ze. Gezien ze zelf ook waarschijnlijk met schade zitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 18-08-2011 om 21:21:39Bijzonder om te zien: onder de hashtag #hasselthelpt bieden buurtbewoners van #Pukkelpop slaapplaatsen aan gestrande festivalgangers #PP11 reageer retweet
Mensen die in de buurt wonen en hun telefoon posten zodat mensen kunnen bellen om een slaap plek???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Twitter kan alles zeker?
Leg is uit hoe die mensen hulp aanbieden?
Inderdaad jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef zwartedoos het volgende:
Wat is fok toch af en toe walgelijk, iedereen weet t altijd maar beter
Die kan al dat dataverkeer natuurlijk nooit aan. Wel leuk gebaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Er is ook een gratis wifi verbinding opgezet
?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Er is ook een gratis wifi verbinding opgezet
Supercel groeit in de VS vaak uit tot krachtige Tornado...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef dakraam het volgende:
[..]
Volgens mij was het zoiets. Las ik net in dit topic dus weet het niet zeker. http://nl.wikipedia.org/wiki/Supercel
Ben je gewoon achterlijk of toch een troll?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Twitter kan alles zeker?
Leg is uit hoe die mensen hulp aanbieden?
Dat zou een Nederlander niet snel doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Toch fideel van ze. Gezien ze zelf ook waarschijnlijk met schade zitten.
mensen bieden hun internet draadloos aanquote:
Als er volgend jaar een supercel over Spaarnwoude en omstreken over zou komen en jij zou op Dancevalley of Dutchvalley of iets dergelijks in die buurt zijn mocht je wel bij mij komen slapen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zou een Nederlander niet snel doen
Een hotel gooit ook zijn deuren open voor opvangquote:flanderstoday RT @netaddicts: RT @MustiQ: Radisson Blu Hotel in Hasselt stelt zijn vergaderzalen open voor Pukkelpoppers in nood. Slaapzak meebrengen #pp11 #hasselthelpt
15 seconds ago · reply · retweet · favorite
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ben je gewoon achterlijk of toch een troll?
Lekker aardig, ik was heel serieus maar blijkbaar word alles gezien als een troll op FOK!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die in de buurt wonen en hun telefoon posten zodat mensen kunnen bellen om een slaap plek???
Doe eens niet zo kanker dom man
Waarschijnlijk was het meer hoe je de vraag stelde in combinatie met je reactie over Twitter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
[..]
Lekker aardig, ik was heel serieus maar blijkbaar word alles gezien als een troll op FOK!Gelukkig zijn er nog wel mensen die een serieus antwoord geven als ik het serieus vraag.
Je snapt toch wel wat je met twitter kan doen? Wat dacht je dan, dat ze zeiden: u kunt lijn 143 naar Brussel pakken en vandaar de Thalys...?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
[..]
Lekker aardig, ik was heel serieus maar blijkbaar word alles gezien als een troll op FOK!Gelukkig zijn er nog wel mensen die een serieus antwoord geven als ik het serieus vraag.
ja denk het ook maar alsnog om dan gelijk met ziektes te gaan schelden..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het meer hoe je de vraag stelde in combinatie met je reactie over Twitter.
Jep maar ik weet toch niet wat hij bedoelde met hulp kan van alles zijn dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat je met twitter kan doen? Wat dacht je dan, dat ze zeiden: u kunt lijn 143 naar Brussel pakken en vandaar de Thalys...?
Mensen uit de tenten halen voordat het onweer boven de tenten hangt. Is volgens mij echt niet zo moeilijk hoor. Zoiets kan toch worden omgeroepen vanaf het podium?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hee, nog iemand die het beter weet!Vertel ons eens hoe dit eenvoudig te voorkomen was?
En dan op een open veld neerzetten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mensen uit de tenten halen voordat het onweer boven de tenten hangt. Is volgens mij echt niet zo moeilijk hoor. Zoiets kan toch worden omgeroepen vanaf het podium?
http://www.omroepbrabant.(...)houden%E2%80%9D.aspxquote:Brabantse bij chaos Pukkelpop: “Met moeite kon ik onze tent vasthouden”
Laatst gewijzigd: donderdag 18 augustus 2011 - 21:33 | Auteur: Ronnie Vermonden
HASSELT - Marieke Janssen (22) uit Valkenswaard ging voor een gezellig festivalweekend naar Pukkelpop. Door het extreme weer op donderdagavond liep het anders. Er vielen zeker drie doden bij het evenement. Ze vertelt haar verhaal aan Omroep Brabant: “Ik sta tot mijn enkels in de modder.”
Nauwelijks bekomen van de schrik vertelt Marieke over de hachelijke momenten op het terrein in de buurt van Hasselt. "Ik was met mijn vrienden aan het kijken bij een optreden van Skunk Anansie. Vervolgens ging ik mijn vest halen op de camping, toen het slechter weer werd."
Geen spullen
"Het waaide en hagelde enorm hard. Ik kon met moeite mijn tent vasthouden", aldus Marieke. "Alles is nat. Al zou het festival de komende dagen doorgaan, dan zou ik geen spullen meer hebben om te kunnen blijven slapen."
Naar huis
Marieke heeft daarom besloten naar huis te gaan. "Ik zie nu al mensen die door de modder lopen en naar huis vertrekken. Wij zijn nu ook vervoer aan het regelen."
Balen
De studente uit Valkenswaard houdt het gemengd gevoel over haar vertrek. "Na alles wat er gebeurd is, ben je aan de ene kant blij dat je naar huis kunt. Aan de andere kant zouden vrijdag mijn favoriete bands komen. Die mis ik nu."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |