Dat spijt me en misschien heb ik de discussie te vroeg gestart. Ik hoop dat alles ok isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef omearos het volgende:
[..]
ja, dat heb ik, en ehbo, en reanimatie, en reddingszwemmen. Maar paniek helpt dan niet, dan kan ik alles zo goed weten, maar dan geldt maar 1 regel: eerst jezelf redden voor je anderen kan helpen.
En achteraf is makkelijk praten. Maar ondertussen heb ik nog steeds geen contact met mijn vriend en zijn huisgenoten. Gelukkig weet ik al dat ze in orde zijn, maar toch. Daarnaast zijn er genoeg mensen hier en elders die nog steeds niet weten of hun vrienden of familie nog in orde zijn. Dus laat dit soort wijsheden achterwege tot later, er zijn nu belangrijkere dingen
Heb je die hagelschade op de foto's gezien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik zou niet onder een tent gaan schuilen.
Dat valt wel mee, hoop ik. Er zal nu *heel* veel opvanghulp geregeld worden, en mensen worden vanzelf sociaal en gaan elkaar helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:17 schreef Aventura het volgende:
Wat vreselijk zeg. En het is nog niet voorbij, want volgens mij dreigt nu onderkoelingsgevaar. Veel mensen kunnen nergens heen, het is niet zo dat je in de auto stapt en wegrijdt. Als je al met de auto bent tenminste...
krijg gelukkig net een sms dat ze ingepakt hebben en vertrekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat spijt me en misschien heb ik de discussie te vroeg gestart. Ik hoop dat alles ok is
Goedzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef omearos het volgende:
[..]
krijg gelukkig net een sms dat ze ingepakt hebben en vertrekken.
Hee, nog iemand die het beter weet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef Disorder het volgende:
Wat verschrikkelijk idioot dat dit kan gebeuren. Eerst de VS, en daarna dit. Beide incidenten waren eenvoudig te voorkomen.
is denk ik wel het verstandigste jah.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef omearos het volgende:
[..]
krijg gelukkig net een sms dat ze ingepakt hebben en vertrekken.
Ja hopelijk gaat dat goed. Ik herinner me nog een Dancevalley-editie waarbij duizenden mensen tegelijk weg wilden, terwijl het regende en de meesten schaarsgekleed waren. Denk ook dat de organisatie er nu alles aan moet gaan doen om te voorkomen dat mensen massaal vertrekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hoop ik. Er zal nu *heel* veel opvanghulp geregeld worden, en mensen worden vanzelf sociaal en gaan elkaar helpen.
Sja, en dan krijg je een boom op je kop.. de meeste mensen hebben het ook gewoon overleefd, maar je kunt nooit uitsluiten dat er een paar (0,001% in dit geval) op het verkeerde moment op de verkeerde plaats lopen. Dat is niet zomaar aan hun eigen 'domme' gedrag te wijten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik zou niet onder een tent gaan schuilen.
Dat melde Eén.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is denk ik wel het verstandigste jah.
Ehm maar officiele bron van 3 doodde ? zie het op dit moment nog nergens staan ...
ze willen de mensen rustig houden door zacht de muziek te laten spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja hopelijk gaat dat goed. Ik herinner me nog een Dancevalley-editie waarbij duizenden mensen tegelijk weg wilden, terwijl het regende en de meesten schaarsgekleed waren. Denk ook dat de organisatie er nu alles aan moet gaan doen om te voorkomen dat mensen massaal vertrekken.
http://deredactie.be/cm/v(...)_Pukkelpop_donderdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm maar officiele bron van 3 doodde ? zie het op dit moment nog nergens staan ...
Vertelde de reporter net live op Eén. Hij is aanwezig op het terrein.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Twitter kan alles zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef shifto het volgende:
op twitter bieden veel mensen hulp aan!!!!
o dat heb ik dan net gemist. kon het namelijk al nergens vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vertelde de reporter net live op Eén. Hij is aanwezig op het terrein.
Is inderdaad leuk gebaar maar ik denk niet dat ze veel kunnen doen. Misschien bij het opruimen van de puinzooi maar meer niet. Of misschien onderdak voor mensen bedenk ik me nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Twitter kan alles zeker?
Leg is uit hoe die mensen hulp aanbieden?
Het zal vast wel goed gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog altijd geen sms binnen hier
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef shifto het volgende:
op twitter bieden veel mensen hulp aan!!!!
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 18-08-2011 om 21:21:39Bijzonder om te zien: onder de hashtag #hasselthelpt bieden buurtbewoners van #Pukkelpop slaapplaatsen aan gestrande festivalgangers #PP11 reageer retweet
Mensen die niet kunnen bellen / smsen maar wel internet hebben (geen idee hoe ze dat voor zich zien) kunnen een nummer achter laten via twitter en de mensen gaan dan bellen dat de bezoekers in orde zijn of zoiets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Twitter kan alles zeker?
Leg is uit hoe die mensen hulp aanbieden?
sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog altijd geen sms binnen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |