quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik sta al zeker 90 minuten in de file vanaf de snelweg, nog 5 kilometer
Amon Tobin! zaterdag half 10 in de Bravoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef Beaudelaire het volgende:
donderdag 18 augustus 2011 @ 15:24
Weet iemand nog welke act Eric van E. heeft getipt met enorme videoschermen?
Kutmuziek, geweldige stage. Ik ben er.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Amon Tobin! zaterdag half 10 in de Bravo
Dat dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kutmuziek, geweldige stage. Ik ben er.
Ook nog niet op weg?quote:
Neuh, morgenochtend na een bakkie leut ga ik wel eens die kant op.quote:
Echte bazen gaan morgen pasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, morgenochtend na een bakkie leut ga ik wel eens die kant op.
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echte bazen gaan morgen pas
Geen filequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Dupje het volgende:
Stiekem is het best fijn te horen dat iedereen in de file staat en dat ik pas morgen ochtend pas ga (met minder of geen file?)
12 uur ga ik maar eens bandjes halen ed. Mooie tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Dupje het volgende:
Stiekem is het best fijn te horen dat iedereen in de file staat en dat ik pas morgen ochtend pas ga (met minder of geen file?)
Nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen file
Alleen kans op een kleine rij voor de ingang
Haha het plan is wel er om half 10 al te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
12 uur ga ik maar eens bandjes halen ed. Mooie tijd.
Ik ga proberen op camping 4 te staan, als het vriend van ons lukt plekje vrij te houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ook, dan welke dag de loopbrug over maar goed, beetje lopen is goed...
Dat is 6quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef mark_dabomb het volgende:
he shit, niet gezien...hopen op 4 en 7 inderdaad. maar was 7 niet de campercamping?
Ik gooi morgenochtend wel wat spullen in m'n tas. De rest kunnen we daar kopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef Dupje het volgende:
Omdat ik mijn tas aan het inpakken ben, wat een kutwerk altijd
Oh, ja. Thanks!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh accu's opladen van m'n camera's is wel een goeie.
Ha schrijf er gauw bij voor volgend jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, ja. Thanks!
Die staat niet op m'n lijstje.
Done.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ha schrijf er gauw bij voor volgend jaar
Tandenborstel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Dupje het volgende:
Wat zijn dingen die je makkelijk vergeet? Ik heb volgens mij alles nu...
Die pak ik morgen pas want moet ik vanavond en morgen ochtend nog mee poetsenquote:
In Utrecht is het de hele middag al zeikweer. Vraag me af of het dan in Biddinghuizen wel droog is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:14 schreef Luni het volgende:
Ze gaan het vandaag niet droog houden.
Ik zal zaterdag wel mooi weer meenemen.
Wat, waar, hoe laat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Kom je ook op m'n feestje? Je wordt niet thuis gebracht maar heb wel een paar bandjes uitgenodigd en je kan je zwemspullen meenemen want je kan ook zwemmen.
Mooi, dan is het om 20.30 wel weer droogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:39 schreef julian6 het volgende:
Stromende regen nu op de camping.. Ook onweer en bliksem.
Hij lijkt een beetje op die van 2005quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Breuls het volgende:
Het magische lint dit jaar:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Damn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Dupje het volgende:
Inmiddels 6 doden op Pukkelpop gemeld
wtf?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Dupje het volgende:
Inmiddels 6 doden op Pukkelpop gemeld
Stevig waaien of noodweer is wel een verschil. Bij op was sprake van noodweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Shit zeg!
Als het stevig gaat waaien zou ik maar bij die enorme tenten vandaan blijven.
Maar wat gaat er vaak aan noodweer vooraf?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stevig waaien of noodweer is wel een verschil. Bij op was sprake van noodweer.
Ik las dat er bomen omgewaaid zijn, dat gebeurt niet als het een beetje hard waait, maar goed het is triest genoeg!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat gaat er vaak aan noodweer vooraf?
ALs dat op je valt ben je gewoon dood lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef harry83 het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/JWDijk/view/10476950
Zo'n tentpaal weegt wel 300 tot 500 kg. Dat kan niet goedkomen dit.
Ja gaat een beetje dubbelop nu het nieuws, ik ga even uit van de persconferentie van net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Dupje het volgende:
Op de persconferentie van Pukkelpop melden ze nu dat er 2 doden zijn gevallen, er zijn 40 gewonden naar ziekenhuizen gebracht, en verder veel licht gewonden in een sporthal opgevangen. De organisatie weet nog niet of zij verder gaan of het festival aflassen. Dat wordt later bekend gemaakt.
Hmm en nu meldt VRT 3 doden en 11 zwaar gewonden.
Wanneer je zin hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef weerstandje het volgende:
hmm ga denk ik toch morgen pas beetje onzin om er alleen te slapen me maten komen ook morgen pas
vanaf hoe laat kan ik morgen vroeg de camping op ?
In theorie welquote:
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lijst met portretten schieten is ook binnen
Jammer van twee dingen die ik wel echt wilde doen, maar helaasquote:
Vaccines sowieso, afzeggen op m'n verjaardag. Lutsers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
welke twee wou je echt doen dan? Vaccines?
Of van de FOK!-interviewlijst bedoel je?
Mauro alleen is toch prima?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ja, dat was helaas een resolute nee...
dEUS was alleen Mauro geweest trouwens.
Hij is dEUS, dan heb je tenminste je foto bij het artikel. Ik zou het niet afgeslagen hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ja, maar de hele band op de kiek is toch leuker imo
Ik twijfel nog, maar ik denk dat ik voor de morgenochtend gaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef brother52 het volgende:
Zo meteen mijn tas maar eens inpakken...
en tot morgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wens iedereen op lwl trouwens een prima feestje toe. Baal er van dat ik er niet bij kan zijn dit jaar.
Van hartequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |