Damn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Dupje het volgende:
Inmiddels 6 doden op Pukkelpop gemeld
wtf?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Dupje het volgende:
Inmiddels 6 doden op Pukkelpop gemeld
Stevig waaien of noodweer is wel een verschil. Bij op was sprake van noodweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Shit zeg!
Als het stevig gaat waaien zou ik maar bij die enorme tenten vandaan blijven.
Maar wat gaat er vaak aan noodweer vooraf?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stevig waaien of noodweer is wel een verschil. Bij op was sprake van noodweer.
Ik las dat er bomen omgewaaid zijn, dat gebeurt niet als het een beetje hard waait, maar goed het is triest genoeg!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat gaat er vaak aan noodweer vooraf?
ALs dat op je valt ben je gewoon dood lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef harry83 het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/JWDijk/view/10476950
Zo'n tentpaal weegt wel 300 tot 500 kg. Dat kan niet goedkomen dit.
Ja gaat een beetje dubbelop nu het nieuws, ik ga even uit van de persconferentie van net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Dupje het volgende:
Op de persconferentie van Pukkelpop melden ze nu dat er 2 doden zijn gevallen, er zijn 40 gewonden naar ziekenhuizen gebracht, en verder veel licht gewonden in een sporthal opgevangen. De organisatie weet nog niet of zij verder gaan of het festival aflassen. Dat wordt later bekend gemaakt.
Hmm en nu meldt VRT 3 doden en 11 zwaar gewonden.
Wanneer je zin hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef weerstandje het volgende:
hmm ga denk ik toch morgen pas beetje onzin om er alleen te slapen me maten komen ook morgen pas
vanaf hoe laat kan ik morgen vroeg de camping op ?
In theorie welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |