Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lijst met portretten schieten is ook binnen
Jammer van twee dingen die ik wel echt wilde doen, maar helaasquote:
Vaccines sowieso, afzeggen op m'n verjaardag. Lutsers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
welke twee wou je echt doen dan? Vaccines?
Of van de FOK!-interviewlijst bedoel je?
Mauro alleen is toch prima?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ja, dat was helaas een resolute nee...
dEUS was alleen Mauro geweest trouwens.
Hij is dEUS, dan heb je tenminste je foto bij het artikel. Ik zou het niet afgeslagen hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ja, maar de hele band op de kiek is toch leuker imo
Ik twijfel nog, maar ik denk dat ik voor de morgenochtend gaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef brother52 het volgende:
Zo meteen mijn tas maar eens inpakken...
en tot morgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wens iedereen op lwl trouwens een prima feestje toe. Baal er van dat ik er niet bij kan zijn dit jaar.
Van hartequote:
Het officiële statement van de organisatie: http://destandaard.be/art(...)elid=DMF20110819_006quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:23 schreef peaceman het volgende:
Pukkelpop is verder afgelast, inmiddels 5 doden
Thanks!quote:
Kun je straks mooi spul van ons meenemen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:27 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de helft ben vergeten in te pakken. Er is nog veel te veel ruimte over in mijn rugzak.
Hebben jullie zo veel mee dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je straks mooi spul van ons meenemen....
Wat denk je? Er is een vrouw mee...quote:
Hmmm, zal ik dan maar een steekkar meenemen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat denk je? Er is een vrouw mee...
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik dan maar een steekkar meenemen?
De gamma en praxis liggen op de route. Ik ga daar zo wel even kijken.quote:
Hier ook. Ook al enkele verontruste sms'jes gekregen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:06 schreef Dupje het volgende:
Gek om met het nieuws op te staan dat het dodental van Pukkelpop van 3 naar 5 is gegaan en dat het afgelast is. En dan pak ik mijn laatste spulletjes voor Lowlands in
XTCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kleren in tas gekieperd, wat moet ik nog meer mee?
Ingepakt~!quote:
Vond je, ik vond ze vet goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Graffiti6 was wel weer kut met peren zeg.
Ze speelden nog slechter dan PSV gisteren.
Dat begin!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
JVT was geweldighelemaal los in het voorvak
WAT?! Troxler kwam toch helemaal niet?!!!!quote:
Dat had ik net bij goose, de hele bravo ging losquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omar Souleyman was met afstand de beste act tot nu toe. Alleen maar springende en vrolijke mensen gezien daar vooraan.
+1. Vet was dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat had ik net bij goose, de hele bravo ging los
Zeker dat ik daarbij was! Tafels stapelen en verder een mooi feestje bouwen. 'Waar is het feestje?'quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:03 schreef gewoonfaye het volgende:
En ik lig weer in mijn tent. Feestje in de vietnamees, wie was erbij?
Ja. Heerlijk geforceerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:53 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Zeker dat ik daarbij was! Tafels stapelen en verder een mooi feestje bouwen. 'Waar is het feestje?'
Vond ik wel meevallen...quote:
was vanochtend al op twee rond zes uur. Maar ik ben weer thuis het was gezellig. Seasick steve was geweldigquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:45 schreef ondeugend het volgende:
Het eerste echte badhuisconcert is zojuist aangevangen op camping 3 :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |