Het officiële statement van de organisatie: http://destandaard.be/art(...)elid=DMF20110819_006quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:23 schreef peaceman het volgende:
Pukkelpop is verder afgelast, inmiddels 5 doden
Thanks!quote:
Kun je straks mooi spul van ons meenemen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:27 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik de helft ben vergeten in te pakken. Er is nog veel te veel ruimte over in mijn rugzak.
Hebben jullie zo veel mee dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je straks mooi spul van ons meenemen....
Wat denk je? Er is een vrouw mee...quote:
Hmmm, zal ik dan maar een steekkar meenemen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat denk je? Er is een vrouw mee...
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik dan maar een steekkar meenemen?
De gamma en praxis liggen op de route. Ik ga daar zo wel even kijken.quote:
Hier ook. Ook al enkele verontruste sms'jes gekregen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:06 schreef Dupje het volgende:
Gek om met het nieuws op te staan dat het dodental van Pukkelpop van 3 naar 5 is gegaan en dat het afgelast is. En dan pak ik mijn laatste spulletjes voor Lowlands in
XTCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kleren in tas gekieperd, wat moet ik nog meer mee?
Ingepakt~!quote:
Vond je, ik vond ze vet goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Graffiti6 was wel weer kut met peren zeg.
Ze speelden nog slechter dan PSV gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |