Kokende olie dan welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Tally het volgende:
Met olie. Idee! En dan hoop ik dat hij op haar bank gaat liggen!
Ja, of stroop. Of als je heel duivels bent, teer. Al is dat wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met olie ofzo zekerZit dat hele beest onder.
Goed idee. Las ik ooit ergens op een forum. Een PVC buis aan één kant dichtmaken. Visje erin en de binnenkant van de buis insmeren met kogellagervet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
PVC buis met kleverige meuk al geprobeerd?
Ja, vet kan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed idee. Las ik ooit ergens op een forum. Een PVC buis aan één kant dichtmaken. Visje erin en de binnenkant van de buis insmeren met kogellagervet.
En hem dan schuin naar beneden neerzetten, poesje miauw komt er nooit meer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed idee. Las ik ooit ergens op een forum. Een PVC buis aan één kant dichtmaken. Visje erin en de binnenkant van de buis insmeren met kogellagervet.
Nee, het is juist de bedoeling dat dat beestje weer naar huis gaat en daar de dure stoffen bank ondersmeertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hem dan schuin naar beneden neerzetten, poesje miauw komt er nooit meer uit.
Maar hebben jullie al eens nagedacht over de herrie die zoiets oplevert? Dat beest blijft maar mauwen dan de hele tijd!
Het kost wat moeite, maar wel geniaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens in mijn oude buurt een buurman gehad die standaard alle katten die in zijn tuin kwamen ving en naar het asiel bracht als zijnde zwerfkatten.
De eigenaren steeds dik betalen om hun katten terug te krijgen.
Op zich ook wel een goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens in mijn oude buurt een buurman gehad die standaard alle katten die in zijn tuin kwamen ving en naar het asiel bracht als zijnde zwerfkatten.
Geluids en lucht dicht afsluiten. Zo gestopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hem dan schuin naar beneden neerzetten, poesje miauw komt er nooit meer uit.
Maar hebben jullie al eens nagedacht over de herrie die zoiets oplevert? Dat beest blijft maar mauwen dan de hele tijd!
Echt hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kost wat moeite, maar wel geniaal
Dat is inderdaad een goed idee. Alleen zo veel tijd heb ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
De buurman had een vangkooi geleend van het asielquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed idee. Alleen zo veel tijd heb ik niet
Helemaal niet sinds mini er is
Ik heb een tuin met huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh!
Neem een appartement met balkon ipv een huis met tuin.
Neem binnenkatten.
[ afbeelding ]
Een kat kan niet zo goed achteruit kruipen, dus in een buis met olie gaat ie dan dood. Dacht dat jij een dierenvriend was...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Ja, vet kan ook. Schijnt heel goed te werken en de kat houdt er niks aan over, behalve een smerig vachtje, maar dat komt wel weer goed.
Mag ie mooi met het smerige vachtje bij de eigenaar op de bank...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
...behalve een smerig vachtje, maar dat komt wel weer goed.
Waarom moet ie dan achteruit kruipen? Hij kan er aan de achterkant weer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een kat kan niet zo goed achteruit kruipen, dus in een buis met olie gaat ie dan dood. Dacht dat jij een dierenvriend was...
Dan lees je zijn post niet goed, hij had het over aan één kant dichtmaken..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet ie dan achteruit kruipen? Hij kan er aan de achterkant weer uit.
Ik zou als eigenaar echt des duivels zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag ie mooi met het smerige vachtje bij de eigenaar op de bank...
Als je kat naar buiten doet, loop je dan de hele dag achter dat beest aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zou als eigenaar echt des duivels zijn. Maar goed, ik zou als katteneigenaar mijn kat ook niet anderen lastig laten vallen.
De meeste kattenbaasjes.
Oh, dat heb ik niet gezien. Ik zag vet en dacht ja, dat moet werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan lees je zijn post niet goed, hij had het over aan één kant dichtmaken..
Nee, ik zorg dat het beest de tuin niet uit kan. Of het huis niet uit kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kat naar buiten doet, loop je dan de hele dag achter dat beest aan?
Dat is niet altijd haalbaar. Vooral in woonwijken heb je nu eenmaal veel katten en katten gaan nu eenmaal hun eigen gang... je kunt er vrij weinig aan doen, hoewel ik snap dat het kut is als je overlast heb van andermans dieren. Als mijn buren het een probleem zouden vinden, zou ik mijn balkon ook af gaan zetten. Ik heb mazzel dat dat niet hoeft. Maar met tuinen is dat toch een stuk moeilijker..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zorg dat het beest de tuin niet uit kan. Of het huis niet uit kan.
Als ik mijn kat in de tuin laat loop ik inderdaad de hele tijd achter dr aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kat naar buiten doet, loop je dan de hele dag achter dat beest aan?
Valt reuze meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd haalbaar. Vooral in woonwijken heb je nu eenmaal veel katten en katten gaan nu eenmaal hun eigen gang... je kunt er vrij weinig aan doen, hoewel ik snap dat het kut is als je overlast heb van andermans dieren. Als mijn buren het een probleem zouden vinden, zou ik mijn balkon ook af gaan zetten. Ik heb mazzel dat dat niet hoeft. Maar met tuinen is dat toch een stuk moeilijker..
De mijne blijft binnen in de tuin zonder. Dus het kan welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je moet alleen niet bang zijn schrikdraad te gebruiken. En dat ben ik niet.
.
Oh, dat scheelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne blijft binnen in de tuin zonder. Dus het kan wel
Ja, maar dat ligt dan aan het karakter van je katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne blijft binnen in de tuin zonder. Dus het kan wel
Katten zijn perfecte klimmers, dus dat is niet altijd zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens helpt een tuin met een schutting wel tegen katten bedenk ik me nu. Daar komen ze minder snel overheen dan een tuin die bijvoorbeeld met bomen is afgezet of waar ze ergens onderdoor kunnen...
Dat zijn van die enorme honden toch? Mijn tante heeft er daar 2 van. Zij vindt ze veel te groot en zou ze geen 2e keer nemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik neem later maar gewoon en Am.Bull of zo. Honden.
Ik vind dat het mee valt, maar ik ben dan ook Leonberger formaat gewendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zijn van die enorme honden toch? Mijn tante heeft er daar 2 van. Zij vindt ze veel te groot en zou ze geen 2e keer nemen.
Kreaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Laatste dagje, dan is het weer weekend. Eindelijk.
En trekken vrouw menschen aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe mij maar een hont. Dat trekt mij meer...
En trekken vrouw, mensen aan? Wat de hel wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
En trekken vrouw menschen aan
Of trekken vrouwmenschen aan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En trekken vrouw, mensen aan? Wat de hel wil je hiermee zeggen?
Aan jou? Geil.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vroeg de buurjongen ook gisteren
Naast mijn huis zit een speciaalzaak voor haarimplantaties en weetikwat. 10 lekkere wijven, waarvan 1 zo goddelijk dat ik er wel een nier voor over heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
Ik had vroeger wel een lekkere buurvrouw maar die is verhuisd.
Saucijzenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Saucijzenbroodje...
[ afbeelding ]
"Om nom nom..."
Mijn broer woont naast een vrouwensportschoolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Naast mijn huis zit een speciaalzaak voor haarimplantaties en weetikwat. 10 lekkere wijven, waarvan 1 zo goddelijk dat ik er wel een nier voor over heb.
Jij was toch een rank popje met je komkommerdieet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Saucijzen
en wat doe je met een foto van mij
Als echte tokkiesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
Mijn broer woont naast een vrouwensportschool
We gaan dan ook regelmatig voor de deur in de zon wat drinken en niet in de tuin.
Natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Jij was toch een rank popje met je komkommerdieet?
Ik zag laatst een repo waaruit bleek dat het echt megaslecht voor de gezondheid is om een raw-food dieet te volgen.quote:
Die heb ik volgens mij ook gezien... Dat meisje heeft zichzelf bijna dood gegeten op die manierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag laatst een repo waaruit bleek dat het echt megaslecht voor de gezondheid is om een raw-food dieet te volgen.. En bovendien is er weinig mis met wat booty.
True, true. Het mag best wat drillen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zag laatst een repo waaruit bleek dat het echt megaslecht voor de gezondheid is om een raw-food dieet te volgen.. En bovendien is er weinig mis met wat booty.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True, true. Het mag best wat drillen...
Liever naar de koude serverruimte. Lekker aan je stijve tepels en harde ballen friemelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zullen we even naar het kopieerhok wandelen?.
Geen woorden, maar afbeeldingen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb haar in betere outfits gezien.
Ik trek m'n opmerking in. Kan niks vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen woorden, maar afbeeldingen!
Ik weet niet wie dat is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek m'n opmerking in. Kan niks vinden.
Neem een andere gynaceoloog. Dat kan zo niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
Over honden gesproken, doggystyle doet pijn met een spiraaltje met ijzerdraadjes..
Uberhaupt, dat ding hoort IN de baarmoeder te zitten, brr... Daar kom je toch heul niet bij?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een andere gynaceoloog. Dat kan zo niet.
Die touwtjes doen echt pijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een andere gynaceoloog. Dat kan zo niet.
Hij mot er ook weer uitkunnen met van die draadjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt, dat ding hoort IN de baarmoeder te zitten, brr... Daar kom je toch heul niet bij?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek m'n opmerking in. Kan niks vinden.
Ik zocht een plaatje van het volledige lichaam in een mooie jurk. Maar die vond ik nietquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje van het volledige lichaam in een mooie jurk. Maar die vond ik niet.
ja dat zeggen zequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt, dat ding hoort IN de baarmoeder te zitten, brr... Daar kom je toch heul niet bij?
Misschien zijn de draadjes te kort afgeknipt dan. Als ze lang genoeg blijven, versmelten de draadjes als het ware in de slijmvliezen van de baarmoedermond. Dan voel je ze niet zitten, maar kan een gyn ze nog wel terug vinden. Áls het goed zit, hoor je het niet te voelen. Maar het kan wel eens niet goed zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die touwtjes doen echt pijn.. Hij zegt dat eht normaal is.
[..]
Hij mot er ook weer uitkunnen met van die draadjes..
Vind je dat een mooie outfit? Alleen de schoenen zijnquote:
badkamer is goed gegaan, ben tevreden. gisteren de plinten gedaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verhuizen en badkamer goed gegaan?
Het ging om mooier dooie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat een mooie outfit? Alleen de schoenen zijn.
Ze staat een beetje raar, daarvoor valt de jurk niet zo flatteus geloof ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat een mooie outfit? Alleen de schoenen zijn.
Ik zei ook dat ik 'm weer introkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging om mooier dooie.
Jij kwam met het standpunt aan.
Aankomende zaterdag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
badkamer is goed gegaan, ben tevreden. gisteren de plinten gedaan.
Zaterdag bus paraat om te gaan verhuizen!!
Ze lijkt zwangerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staat een beetje raar, daarvoor valt de jurk niet zo flatteus geloof ik
Ja, omdat je faalt met zoeken en vervolgens weer de eigenwijze boerentrien gaat uithangen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik 'm weer introk.
Foto'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
badkamer is goed gegaan, ben tevreden. gisteren de plinten gedaan.
Zaterdag bus paraat om te gaan verhuizen!!
Laat mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, omdat je faalt met zoeken en vervolgens weer de eigenwijze boerentrien gaat uithangen.
klopt, afgelopen weekend, daarvoor 1 augustus... maar het probleem is, ik doe maar wat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag?
Dacht dat je ook gelijk over wilde afgelopen weekend
Gelukkig helemaal goed gegaan. Wel lekker
Zijn geen nieuwe nog.....quote:
Ik ben destijds ook 2 maanden later mijn huis ingegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, afgelopen weekend, daarvoor 1 augustus... maar het probleem is, ik doe maar wat!
Een degelijke planning had wel wat geweest
Maar, nu gaat het dan echt gebeuren.
[..]
Zijn geen nieuwe nog.....
Moet jij de nieuwste iPhone niet kopen, of zoquote:
Die kan je makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, afgelopen weekend, daarvoor 1 augustus... maar het probleem is, ik doe maar wat!
Een degelijke planning had wel wat geweest
Maar, nu gaat het dan echt gebeuren.
[..]
Zijn geen nieuwe nog.....
Ik koop niet, ik regelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij de nieuwste iPhone niet kopen, of zo.
liever dat ik er wat later in ga dan dat ik in een bouwproject slaapquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben destijds ook 2 maanden later mijn huis ingegaan![]()
Prima toch
Vies mannetjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat Cue_ die d'r komkommer wat comfortabeler plaatst?
Kennelijk niet dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien zijn de draadjes te kort afgeknipt dan. Als ze lang genoeg blijven, versmelten de draadjes als het ware in de slijmvliezen van de baarmoedermond. Dan voel je ze niet zitten, maar kan een gyn ze nog wel terug vinden. Áls het goed zit, hoor je het niet te voelen. Maar het kan wel eens niet goed zitten natuurlijk.
Auwwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk niet dan..
*drukverbandje zoekt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan toch niet!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
Vroeger
[ afbeelding ]
NuDat kan echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan toch niet!![]()
Weet wel van een trutje op de middelbare ook altijd heel slank en alles. Paar jaar later was ze twee keer mijn formaat(en dan wordt alles gelijk lelijker )
Misschien heeft haar werk in de snackbar wat geholpen![]()
Deze is niet 2 keer zo dik geworden. Gewoon... nou ja gewoon. Verlept.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan echt![]()
Weet wel van een trutje op de middelbare ook altijd heel slank en alles. Paar jaar later was ze twee keer mijn formaat(en dan wordt alles gelijk lelijker )
Misschien heeft haar werk in de snackbar wat geholpen
ik zag het later idd dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
Deze is niet 2 keer zo dik geworden. Gewoon... nou ja gewoon. Verlept.
Dan dat kapsel nog eens, die kleding. Mijn god.
Vroeger
[ afbeelding ]
NuJezus, en zij is jonger dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan toch niet!
Tap tap tap
Misschien als ze lacht?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik zag het later idd dat je dat bedoelde![]()
Maar je herkent het oude er op geen enkele manier meer in terug. Misschien wel als ze lacht.
Vroeger
[ afbeelding ]
NuWat niet? Dat ze altijd al een kutkop heeft gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan toch niet!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Deze?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Ripley het volgende:
gewoon een slechte foto hoor, ik heb recentie foto's (van voor dat rare haar, dat heeft ze net een week) gezien waarop ze nog steeds gewoon een leuke jonge meid is.
Say what? Op die foto ziet ze eruit als 45-50quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus, en zij is jonger dan ik
Ook niet, weet wel dat ze lelijk is.quote:
En die ken ik niet van welke film/serie/programma/whatever?quote:
Nog steeds onflatteusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens de naam is ze daar drachtig.
Zangeresquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En die ken ik niet van welke film/serie/programma/whatever?
Krijgen we nu een foto van je foto's?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, na 8 maanden hangen eindelijk mn sport foto's..het heeft even geduurd, maar dan hedde ge ook wat!
Hmmm, en zulke vrouwen.. ik vind het maar eng. 's avonds nog een prima meid, maar 's ochtends schrik je je bed uit!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krijgen we nu een foto van je foto's?
Ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Er moet nog het een en ander recht gehangen worden en afgewerkt worden, maar dit is de strekking. Weet ook de volgorde nog niet helemaal welke links, rechts en midden moet.
[ afbeelding ]
Ik sluit me geheel bij uw mening aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
http://i.fok.nl/userpics/139380/Tattoo%20Rug%20VIV.jpg
Mag ik dit lelijk vinden?![]()
Ja dat mag ik
Jullie hebben gelijk, omgedraaid ziet het er beter uitquote:
Omdat ze zich niet zo neurotisch willen gedragen en hun verleden willen wissen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom hebben leuke mannen altijd nog foto's van vakanties met hun ex op facebook staan?! ...
Dat hoeft ook niet persé, maar bij mij schreeuwt zoiets altijd: "ISSUUEESS!!!!"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze zich niet zo neurotisch willen gedragen en hun verleden willen wissen?
Want?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet persé, maar bij mij schreeuwt zoiets altijd: "ISSUUEESS!!!!"
Hehe, zo heb ik me ooit vreselijk vergist omdat een leuke vent zei single te zijn maar ik vlak erna alle foto's van zijn ex op zijn hyves zag staan en toen maar aannam (daar ging het mis ja) dat ze weer bij elkaar waren. Bleek in het geheel niet zo te zijn, maar mannen zijn daar geloof ik gewoon niet zo mee bezig, I guess.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom hebben leuke mannen altijd nog foto's van vakanties met hun ex op facebook staan?! ...
wie heeft er nou issuesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want?.
Alsof fanatisch je facebook leeghalen om een deel van je verleden te verbergen geen issue kan zijn...
Dus je hebt NU alweer een manier gevonden om Mister Perfect in een negatief daglicht te stellen? En je vraagt jezelf nog steeds af waarom je nooit een leuke vent vindt....
ik zou 1 en 1 eens optellen.
Wegdoen hoeft niet, maar ik zou ze niet op facebook laten staan. Om reden van wat L-E zegt: om verwarring te voorkomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou je gelijk allerlei foto's van je ex (wat dus gewoon herinneringen zijn) moeten wegdoen van je hyves/fb/whatever omdat je relatie over is
Dat is natuurlijk wat anders, of je er zelf tegenaan wilt kijken enzo. Maar het is toch niet raar om foto's van je vakantie samen met je ex op je fb te laten staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:17 schreef Ripley het volgende:
Wegdoen hoeft niet, maar ik zou ze niet op facebook laten staan. Om reden van wat L-E zegt: om verwarring te voorkomen.
En ik heb geen issues met mijn exen maar ik heof er ook niets steeds tegen aan te kijken
ik vind het wel wat vreemd eigenlijk. Weggooien van foto's doe ik zelf ook niet, maar op facebook etc. is het met een klikje weg. waarom zou je het er wel op laten staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat anders, of je er zelf tegenaan wilt kijken enzo. Maar het is toch niet raar om foto's van je vakantie samen met je ex op je fb te laten staan?
Als het een gewone vriendin was geweest was het niet erg, maar als het je ex is, komen er twijfels?
Ook hier weer, natuurlijk is het anders als er elke week weer nieuwe foto's van die twee samen op staan
Omdat ik het te veel moeite vind om ze er af te halen. En facebook is een afspiegeling van wat ik in mijn leven doe, dan ga ik niet bepaalde fases uit mijn leven verwijderen "omdat dat raar staat" of om andere reden. Pas als ik spijt van een relatie of iets zou hebben zou ik het er vanaf halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik vind het wel wat vreemd eigenlijk. Weggooien van foto's doe ik zelf ook niet, maar op facebook etc. is het met een klikje weg. waarom zou je het er wel op laten staan?
Ik zie facebook niet als een levensbeschrijving eerlijk gezegd, maar meer als een actuele weerspiegeling van wat ik doe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik het te veel moeite vind om ze er af te halen. En facebook is een afspiegeling van wat ik in mijn leven doe, dan ga ik niet bepaalde fases uit mijn leven verwijderen "omdat dat raar staat" of om andere reden. Pas als ik spijt van een relatie of iets zou hebben zou ik het er vanaf halen.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:25 schreef Ripley het volgende:
ik vind het er overigens wel weer veel van weghebben dat je op zoek bent naar iets slechts aan een man, spirit.
Een Lamebook waardige rant op de FB-pagina van je ex plaatsenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik het te veel moeite vind om ze er af te halen. En facebook is een afspiegeling van wat ik in mijn leven doe, dan ga ik niet bepaalde fases uit mijn leven verwijderen "omdat dat raar staat" of om andere reden. Pas als ik spijt van een relatie of iets zou hebben zou ik het er vanaf halen.
Ik zou ook iemand niet eboordelen op wat er op zijn FB staat hoor. Ik ga alleen even uit van mezelf en wat ik zelf normaal vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
Ik heb geen idee wat er op mijn FB staat.
Ik zou daar in het geheel niet mee bezig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
Op reis deed ik veel met facebook, Thuis idd 3 keer in de maand.Had ik het over de bakker dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Maar dan doe je het gewoon voor jezelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb de foto's van de vakantie met mijn ex wél van mijn (wat ik toen nog had) Hyves afgehaald, gewoon omdat ik niet met hem geconfronteerd wilde worden en ik heb echt echt echt zat was.
(Verwachte reactie van Godt: 'arme rival')
Dat effect heb jij altijd op mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet persé, maar bij mij schreeuwt zoiets altijd: "ISSUUEESS!!!!"
Nou ja, jij begint nu alweer naar nadelen te zoeken, een paar posts geleden was ie nog perfectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
@HW (als ik je probeer te quoten loopt mn browser vast): jij trekt nu wel HEUL snel conclusies! Het enige dat ik zeg, is dat ik het een beetje gek vind en er een klein tikje achterdochtig van word. Ik bedoel, hij vertelde gister nog dat ze niet zo goed uit elkaar zijn gegaan etc. Dan ga je toch geen happy-couple foto's op je facebook laten staan? 1 of 2 leuke foto's of in een vriendengroep, ok, maar echt stelletje-fijn-samen-op-vakantie-foto's... neuh... dat vind ik een beetje gek.
@LE: Ja
Amen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, jij begint nu alweer naar nadelen te zoeken, een paar posts geleden was ie nog perfect.
Ik bedoel ook gewoon dat niet iedereen zo bezig is met internet/sociale media etc. Misschien komt het gewoon niet in hem op mbt zijn facebook. Ik kijk eigenlijk ook nooit meer om naar mijn profiel etc.
Om nou meteen dan weer over ISSUESSSSS!!!!! te beginnen vind ik nogal apart. That's all.
Ja, dat zei ik toch? Min of meer danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef L-E het volgende:
Spirit, als dat je al het idee geeft dat er issues zijn wordt het nog lastig denk ik. Je bent (soort van) verliefd, geniet ervan en stop eens met je doemscenario's. Je hoeft niet overal iets achter te zoeken.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef L-E het volgende:
Je hoeft niet overal iets achter te zoeken.
En die is nu van de markt af!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie dat ik ook nog op 1 foto met MissBliss sta op mijn FB, oh noes, ik heb issues!!!!
Echt iedereen vroeg dat ook aan me, of ik er niet heel veel moeite mee had.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die is nu van de markt af!
Je kan niet meer terug! Een leven lang verdriet.
Je hebt daar ook nog plaatjes gedraaid dus helemaal issues.![]()
Arme HW
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
Ik heb allemaal foto's van mijn exxen. Daar hebben ze later Facebook omheen gebouwd. De rest is geschiedenis.
Rot voor je dat je er dan geen cent aan overgehouden hebt, als je het goed had aangepakt was je nu multimiljonair...:7.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
Ik heb allemaal foto's van mijn exxen. Daar hebben ze later Facebook omheen gebouwd. De rest is geschiedenis.
Ik heb mijn aandelen nog niet verkocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Rot voor je dat je er dan geen cent aan overgehouden hebt, als je het goed had aangepakt was je nu multimiljonair...:7.
Ik was getuige van mijn ex!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt iedereen vroeg dat ook aan me, of ik er niet heel veel moeite mee had.
Ja, het verscheurt me van binnen, ik kan er al maanden niet van slapen, ik maak me van kant, daarom ben ik er ook, ik wou niet, ik ben gedwongen door MB en Re...
Waarom stellen mensen altijd van die domme vragen?
Wat zijn de eisen? misschien fok topic openen en wie weet wordt er eentje gevondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was getuige van mijn ex!
Ik heb het er ook nog lastig meeKan alleen geen geschikte brug vinden
Minimaal 30 meter hoog, niet landen in water en dat jij de gehele weg mijn handje kan vasthoudenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen? misschien fok topic openen en wie weet wordt er eentje gevonden
Owja... tuulk.. als jij dood gaat mag ik weer mee (de dood in)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
Minimaal 30 meter hoog, niet landen in water en dat jij de gehele weg mijn handje kan vasthouden
Dan krijgen we 70 maagden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja... tuulk.. als jij dood gaat mag ik weer mee (de dood in)
Echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Godt ik heb mail, er is een kandidaat!!! (schoonmaak)
Goed systeemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:44 schreef Barbusse het volgende:
Sinds de invoering van het nieuwe bussyteem hier zijn de prijzen omhoog gegaan. Tenzij je een enigszins naief uit de ogen kijkend verschrikkelijk lekker ding bent in minirok. Dan is het gratis.
Een man iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik heb nog niks![]()
Krijg je een man?![]()
Hoe ziet dat er uit/ Krijg je een naam en telefoonnummer?
Ik wil ook gratis. Maar minirokjes staan me nietquote:
Eccht een kerel? Hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een man idd![]()
Je krijgt mail met info over hem en tel + mail. En dat je contact moet opnemen
Het lijkt fok welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
Eccht een kerel? Haha
Is het een verkapte sex site?
Weer eens wat anders dan de loodgieter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eccht een kerel? Haha
Is het een verkapte sex site?
Je moet echt niet willen dat ik bij je kom schoonmakenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
Cue mag zich anders ook wel gewoon via PM aanmelden.
Een buitenlander? Of is dat een onfatsoenlijke vraag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt fok wel
Hij is 36.. en voor zover zijn oog verraad op zijn facebook is hij niet mijn type
ikzoekeenschoonmaakster.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
Hoe zit dat met die schoonmakers. Ik wil het ook.
Nee gewoon nederlandse jongen die op de hogeschool hier heeft gestudeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
Een buitenlander? Of is dat een onfatsoenlijke vraag?
Uh-huhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee gewoon nederlandse jongen die op de hogeschool hier heeft gestudeerd.
Ook schijnbaar gewoon werk heeft (of misschien net niet meer) of wat bij wil verdienen ofzo.
Logisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee gewoon nederlandse jongen die op de hogeschool hier heeft gestudeerd.
Ook schijnbaar gewoon werk heeft (of misschien net niet meer) of wat bij wil verdienen ofzo.
Cool.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
ikzoekeenschoonmaakster.nl
Daar hebben Cue- en ik ons ingeschreven.
Cue doet álles voor een komkommer...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Kreator het volgende:
Cue mag zich anders ook wel gewoon via PM aanmelden.
Dan doe je het graag nog even zelf over (of de echte schoonmaakster) ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
En Cue, bij betaling in natura maakt het natuurlijk niet zoveel uit,.
Beetje op de tafel spritzen. Heb je ook geen cillit bang nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doe je het graag nog even zelf over (of de echte schoonmaakster) ?
Spritzenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
Beetje op de tafel spritzen. Heb je ook geen cillit bang nodig.
Hoeveel uur wil je die laten werken dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Totaal eenmalige bemiddelingsbedrag: ¤ 49,75
Ik zorg voor m'n eigen komkommersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cue doet álles voor een komkommer...
In minder dan 4 uur krijg je niks gedaan. 1x stofzuigen kost zo een dik uur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Hoeveel uur wil je die laten werken dan?
4 per week ofzo?
Dan moet je wel heel grondig stofzuigen wil ik zo lang bezig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
In minder dan 4 uur krijg je niks gedaan. 1x stofzuigen kost zo een dik uur.
Ik ga voor 2uur eens in de twee weken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
In minder dan 4 uur krijg je niks gedaan. 1x stofzuigen kost zo een dik uur.
2 trappen, 3 slaapkamers, keuken, bijkeuken, gang/overloop, woonkamer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef Cue_ het volgende:
Dan moet je wel heel grondig stofzuigen wil ik zo lang bezig zijn![]()
Maar stofzuigen doe ik zelf. Gebruik deze echt voor de supercleaning voor badkamer/keuken. Dus heb niet veel uren nodig
het is groter dan ik dachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
2 trappen, 3 slaapkamers, keuken, bijkeuken, gang/overloop, woonkamer.
Dat kan inderdaad op die website.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Voor 12,50 per uur kan ik ook wel iemand inhuren die de ramen lapt, stofzuigt en het gras maait
Geef het op bij de eisenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad op die website.
Ikw eet alleen niet of een schoonmaakster het gras doet.
De vloer mag ook wel in de was gezet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad op die website.
Ikw eet alleen niet of een schoonmaakster het gras doet.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
Ik wil vanmiddag deze broek kopen want hij staat hartstikke hipperdeflip bij deze man
Goed idee?
[ afbeelding ]
Vind je het gek, met die viezequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn woonkamer is overigens de enige kamer die ik echt minimaal 2x per week moet doen.
Wel mooi dat ie ook een ander kleurtje kreegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
Goed gelukt wel!
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijgt_facelift__.html
Bloedhonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel mooi dat ie ook een ander kleurtje kreeg
Jullie gaan samenwonen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
oh, heb een huis gezien dat aan mijn eisen en aan die van de geliefde voldoet: nieuwbouw, groot genoeg, hartje amsterdam, betaalbaar en met parkeerplaats. Zaterdag gesprek over mijn eiegn huis dus fingers crossed dat ik daar nu eindelijk verder mee kom.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
oh, heb een huis gezien dat aan mijn eisen en aan die van de geliefde voldoet: nieuwbouw, groot genoeg, hartje amsterdam, betaalbaar en met parkeerplaats. Zaterdag gesprek over mijn eiegn huis dus fingers crossed dat ik daar nu eindelijk verder mee kom.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
het gaat langzamerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
best lastikg tikken trouwens met je fingers crossed
We wonen al een tijdje proef samen. Ik heb mijn eigen huis nog en het is wat onduidelijk wat daar verder mee gaat gebeuren. Als ik mijn deel van de hypotheek overdoe aan de vriend van de buurman of als we verkopen dan is het een optie om een huis te kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie gaan samenwonen?![]()
en je hebt nu al koopwoning en dan naar grotere?
Maar waarom verhuizen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
We wonen al een tijdje proef samen. Ik heb mijn eigen huis nog en het is wat onduidelijk wat daar verder mee gaat gebeuren. Als ik mijn deel van de hypotheek overdoe aan de vriend van de buurman of als we verkopen dan is het een optie om een huis te kopen.
Waarom niet?quote:
Daar was ik benieuwd naarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
Waarom niet?
Huis van de geliefde is huur en staat in een rotbuurt. Mijn huis is oud en ik ben eigenaar met de buurman.
Het is overigens ook een optie dat hij de hypotheek van de buurman overneemt en dat we dan 2 verdiepingen opknappen en 1 verhuren.
Maar goed, verre toekomstmuziek.
Al was het niet zo, dan zou ik alsnog de voorkeur geven aan een huis dat je samen uitzoekt en niet de een bij de ander wonen. Dan blijft er iemand toch een beetje de gast voor mijn gevoelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar was ik benieuwd naar
Genoeg opties dus en je kan gewoon rustig kijken wat je wilt
zit wat in...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al was het niet zo, dan zou ik alsnog de voorkeur geven aan een huis dat je samen uitzoekt en niet de een bij de ander wonen. Dan blijft er iemand toch een beetje de gast voor mijn gevoel
Verplicht minimaal de eerste 5 jaar single zijn, wat voor droomvrouw het ook isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je net een huis gekocht![]()
Kan je voorlopig niet samenwonen!
Kan je veel gamen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verplicht minimaal de eerste 5 jaar single zijn, wat voor droomvrouw het ook is
Dat heb ik één keer gehad, daar heb ik nu helemaal geen last vanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
Al was het niet zo, dan zou ik alsnog de voorkeur geven aan een huis dat je samen uitzoekt en niet de een bij de ander wonen. Dan blijft er iemand toch een beetje de gast voor mijn gevoel
Na 5 jaar gamen en bier drinken zie je er natuurlijk ook veel meer uit als de adonis die zij verdiend!quote:
Geen succes dus nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
Ben ook al een tijdje aan het kijken voor een huis. Wel leuk op zich, maar ook wel deprimerend om te zien wat het kost, in een leuke wijk, zo'n 2 onder 1 kap.
Goed excuus hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je net een huis gekocht![]()
Kan je voorlopig niet samenwonen!
Ja, dat wel. Op zich. Maar het wordtquote:
Heb jij een vriendin?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Ja, dat wel. Op zich. Maar het wordtsamenwonen
.. Enzo. Dus. Hengelo, Hasseler-es misschien. Of toch Enschede. Ik weet het niet. Maar dan is het budget net iets groter.
Al een tijdje ja.quote:
Had ik niet meegekregen volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Al een tijdje ja.
http://www.funda.nl/koop/hengelo-ov/huis-47972318-kokerjuffer-12/
Gevangeniswoning, en dan zo'n bedrag..
Ziet er ook leuk uit jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef Kreator het volgende:
Dit was wel 1 van mijn potentieeltjes:
http://www.funda.nl/koop/(...)at-151/omschrijving/
Heb je al een afspraak gemaakt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit ja![]()
(ben alleen niet zo'n fan van hengelo, maar weet ook niet waarom)
Ik ook niet. Binnenstad is echt ruk. Maar dit ligt vlak naast de A1 en de Vliegveldweg, dus je bent in een kwartier in Enschede.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit ja![]()
(ben alleen niet zo'n fan van hengelo, maar weet ook niet waarom)
Papieren? Als in echt papier?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop
Nu je het zegt. .niet de papieren vergeten mee te nemen naar huis.
Dat het nog kan tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Papieren? Als in echt papier?![]()
Niet digitaal?
*kuch*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet?
Huis van de geliefde is huur en staat in een rotbuurt. Mijn huis is oud en ik ben eigenaar met de buurman.
Het is overigens ook een optie dat hij de hypotheek van de buurman overneemt en dat we dan 2 verdiepingen opknappen en 1 verhuren.
Maar goed, verre toekomstmuziek.
Leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Op zich. Maar het wordtsamenwonen
.. Enzo. Dus. Hengelo, Hasseler-es misschien. Of toch Enschede. Ik weet het niet. Maar dan is het budget net iets groter.
Moet ik langskomen met mirre en geschenken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
I knohowMaar zaterdag dus weer bespreking
Maar jij woont dan ook nog thuis. Na 10 jaar huren met een crappy keuken en een kleine badkamer wil je wel es wat anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik moet nog echt niet denken aan samenwonen... Collega van mij is 22 en woont samen en is verloofd.
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoel meer qua leeftijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook nog thuis. Na 10 jaar huren met een crappy keuken en een kleine badkamer wil je wel es wat anders.
Voor je 30e vrij kansloos idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoel meer qua leeftijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |