Kokende olie dan welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Tally het volgende:
Met olie. Idee! En dan hoop ik dat hij op haar bank gaat liggen!
Ja, of stroop. Of als je heel duivels bent, teer. Al is dat wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met olie ofzo zekerZit dat hele beest onder.
Goed idee. Las ik ooit ergens op een forum. Een PVC buis aan één kant dichtmaken. Visje erin en de binnenkant van de buis insmeren met kogellagervet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
PVC buis met kleverige meuk al geprobeerd?
Ja, vet kan ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed idee. Las ik ooit ergens op een forum. Een PVC buis aan één kant dichtmaken. Visje erin en de binnenkant van de buis insmeren met kogellagervet.
En hem dan schuin naar beneden neerzetten, poesje miauw komt er nooit meer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed idee. Las ik ooit ergens op een forum. Een PVC buis aan één kant dichtmaken. Visje erin en de binnenkant van de buis insmeren met kogellagervet.
Nee, het is juist de bedoeling dat dat beestje weer naar huis gaat en daar de dure stoffen bank ondersmeertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hem dan schuin naar beneden neerzetten, poesje miauw komt er nooit meer uit.
Maar hebben jullie al eens nagedacht over de herrie die zoiets oplevert? Dat beest blijft maar mauwen dan de hele tijd!
Het kost wat moeite, maar wel geniaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens in mijn oude buurt een buurman gehad die standaard alle katten die in zijn tuin kwamen ving en naar het asiel bracht als zijnde zwerfkatten.
De eigenaren steeds dik betalen om hun katten terug te krijgen.
Op zich ook wel een goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens in mijn oude buurt een buurman gehad die standaard alle katten die in zijn tuin kwamen ving en naar het asiel bracht als zijnde zwerfkatten.
Geluids en lucht dicht afsluiten. Zo gestopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hem dan schuin naar beneden neerzetten, poesje miauw komt er nooit meer uit.
Maar hebben jullie al eens nagedacht over de herrie die zoiets oplevert? Dat beest blijft maar mauwen dan de hele tijd!
Echt hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kost wat moeite, maar wel geniaal
Dat is inderdaad een goed idee. Alleen zo veel tijd heb ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
De buurman had een vangkooi geleend van het asielquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed idee. Alleen zo veel tijd heb ik niet
Helemaal niet sinds mini er is
Ik heb een tuin met huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh!
Neem een appartement met balkon ipv een huis met tuin.
Neem binnenkatten.
[ afbeelding ]
Een kat kan niet zo goed achteruit kruipen, dus in een buis met olie gaat ie dan dood. Dacht dat jij een dierenvriend was...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Ja, vet kan ook. Schijnt heel goed te werken en de kat houdt er niks aan over, behalve een smerig vachtje, maar dat komt wel weer goed.
Mag ie mooi met het smerige vachtje bij de eigenaar op de bank...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
...behalve een smerig vachtje, maar dat komt wel weer goed.
Waarom moet ie dan achteruit kruipen? Hij kan er aan de achterkant weer uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een kat kan niet zo goed achteruit kruipen, dus in een buis met olie gaat ie dan dood. Dacht dat jij een dierenvriend was...
Dan lees je zijn post niet goed, hij had het over aan één kant dichtmaken..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet ie dan achteruit kruipen? Hij kan er aan de achterkant weer uit.
Ik zou als eigenaar echt des duivels zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag ie mooi met het smerige vachtje bij de eigenaar op de bank...
Als je kat naar buiten doet, loop je dan de hele dag achter dat beest aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zou als eigenaar echt des duivels zijn. Maar goed, ik zou als katteneigenaar mijn kat ook niet anderen lastig laten vallen.
De meeste kattenbaasjes.
Oh, dat heb ik niet gezien. Ik zag vet en dacht ja, dat moet werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan lees je zijn post niet goed, hij had het over aan één kant dichtmaken..
Nee, ik zorg dat het beest de tuin niet uit kan. Of het huis niet uit kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kat naar buiten doet, loop je dan de hele dag achter dat beest aan?
Dat is niet altijd haalbaar. Vooral in woonwijken heb je nu eenmaal veel katten en katten gaan nu eenmaal hun eigen gang... je kunt er vrij weinig aan doen, hoewel ik snap dat het kut is als je overlast heb van andermans dieren. Als mijn buren het een probleem zouden vinden, zou ik mijn balkon ook af gaan zetten. Ik heb mazzel dat dat niet hoeft. Maar met tuinen is dat toch een stuk moeilijker..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zorg dat het beest de tuin niet uit kan. Of het huis niet uit kan.
Als ik mijn kat in de tuin laat loop ik inderdaad de hele tijd achter dr aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kat naar buiten doet, loop je dan de hele dag achter dat beest aan?
Valt reuze meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd haalbaar. Vooral in woonwijken heb je nu eenmaal veel katten en katten gaan nu eenmaal hun eigen gang... je kunt er vrij weinig aan doen, hoewel ik snap dat het kut is als je overlast heb van andermans dieren. Als mijn buren het een probleem zouden vinden, zou ik mijn balkon ook af gaan zetten. Ik heb mazzel dat dat niet hoeft. Maar met tuinen is dat toch een stuk moeilijker..
De mijne blijft binnen in de tuin zonder. Dus het kan welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Je moet alleen niet bang zijn schrikdraad te gebruiken. En dat ben ik niet.
.
Oh, dat scheelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne blijft binnen in de tuin zonder. Dus het kan wel
Ja, maar dat ligt dan aan het karakter van je katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne blijft binnen in de tuin zonder. Dus het kan wel
Katten zijn perfecte klimmers, dus dat is niet altijd zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens helpt een tuin met een schutting wel tegen katten bedenk ik me nu. Daar komen ze minder snel overheen dan een tuin die bijvoorbeeld met bomen is afgezet of waar ze ergens onderdoor kunnen...
Dat zijn van die enorme honden toch? Mijn tante heeft er daar 2 van. Zij vindt ze veel te groot en zou ze geen 2e keer nemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik neem later maar gewoon en Am.Bull of zo. Honden.
Ik vind dat het mee valt, maar ik ben dan ook Leonberger formaat gewendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zijn van die enorme honden toch? Mijn tante heeft er daar 2 van. Zij vindt ze veel te groot en zou ze geen 2e keer nemen.
Kreaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Laatste dagje, dan is het weer weekend. Eindelijk.
En trekken vrouw menschen aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe mij maar een hont. Dat trekt mij meer...
En trekken vrouw, mensen aan? Wat de hel wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
En trekken vrouw menschen aan
Of trekken vrouwmenschen aan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En trekken vrouw, mensen aan? Wat de hel wil je hiermee zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |