* Proest *quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:22 schreef Picchia het volgende:
En op het MBO leer je werken. Dit is een hamer. Die sla je op een spijker. Vier jaar later snappen ze het.
Ha, dit was mijn eerste pogingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een tentamen in augustus?
Ojee, iemand heeft gefaald.
Waaruitquote:
quote:De burgerwacht werd vervolgens zelf door de politie opgepakt en zat een nacht in de cel voordat hij zijn kant van het verhaal kon belichten.
Ergens is Nico Dijkshoorn gewoon een rechtse klootzakquote:
Daar waar de overheid faalt organiseert het volk zich, dan moet de burgemeester geen huilie huilie gaan doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Cerbie het volgende:
http://www.texelsecourant(...)el/3,0,72225?rpID=32
[..]
![]()
Ugh, de Koog, daar ben ik 1x op vakantie geweest toen ik 16 was. Wat een ellende was dat. Snap best dat mensen zelf maar het heft in handen nemen tegen groepen dronken jongeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Cerbie het volgende:
http://www.texelsecourant(...)el/3,0,72225?rpID=32
[..]
![]()
Nu is het de bedoeling dat wij allemaal gaan rippen op je muzieksmaak zodat jij weer het slachtoffer van die cultuurbarbaren op FOK kan gaan spelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een live cd van Culture Club gedownload....en hij is nog best goed ook
Nah. Ik vind het zelf al erg genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu is het de bedoeling dat wij allemaal gaan rippen op je muzieksmaak zodat jij weer het slachtoffer van die cultuurbarbaren op FOK kan gaan spelen?
De wansmaak neemt nieuwe vormen aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef eriksd het volgende:
Damnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef eriksd het volgende:
Ik zie niks mis met deze post.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef eriksd het volgende:
Zeg dat. Snel weer terug naar Genesis.quote:
Als vrouw kom je ook net weg met een dergelijke smaak. Mits mooi koppie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik zie niks mis met deze post.
Vrouwen luisteren en masse Glee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als vrouw kom je ook net weg met een dergelijke smaak. Mits mooi koppie.
Mannen denken ook echt alleen met hun pik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als vrouw kom je ook net weg met een dergelijke smaak. Mits mooi koppie.
Nee, mannen weten dat vrouwen geen rechten hebben over de autoradio, de afstandsbediening noch de stereo-installatie. Daarmee is hun gevoel voor muziek irrelevant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mannen denken ook echt alleen met hun pik.
Wat zijn ze toch ook een stel oppervlakkige wezens! Wij vrouwen houden tenminste van diepzinnigheid, zoals het boek 'Komt een vrouw bij de dokter'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mannen denken ook echt alleen met hun pik.
Kluunquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch ook een stel oppervlakkige wezens! Wij vrouwen houden tenminste van diepzinnigheid, zoals het boek 'Komt een vrouw bij de dokter'.
Hihi, Mercedes Benz heeft dat probleem uitstekend opgelost:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, mannen weten dat vrouwen geen rechten hebben over de autoradio, de afstandsbediening noch de stereo-installatie. Daarmee is hun gevoel voor muziek irrelevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |