Wat denk je zelf?quote:
Ik denk het niet.quote:
Mooi. Ik mocht alleen voor de eerste kamer kiezen, en inderdaad, ik heb op de pvv gestemd met de wetenschap dat mijn stem eraan bijdraagt dat de pvv definitief gesetteld wordtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar dan had je waarschijnlijk een vlaag van verstandsverbijstering toen je het rondje voor Greet Wilders rood kleurde bij de laatste verkiezingen.
Dan is hij wel eindelijk naar de kapper geweest.quote:
Ja hoor. Hier heb je een kleine sfeerimpressie.quote:
Petje af. Wij mochten enkel stemmen voor de Provinciale Staten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi. Ik mocht alleen voor de eerste kamer kiezen
Petje af. Ik mocht alleen kiezen voor de high school president.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petje af. Wij mochten enkel stemmen voor de Provinciale Staten.
Ja, ik las hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
PVV verzamelt privegegevens journalisten
Intro?quote:
Vriendin van me had de godganse dag gezeik van haar school (Inholland vrijetijdsmanagementquote:
Ze mag nu toch een halfjaar stage lopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vriendin van me had de godganse dag gezeik van haar school (Inholland vrijetijdsmanagement![]()
![]()
), die op het allerlaatste moment haar stageplek afkeurde waardoor ze nu een half jaar vertraging oploopt, dus we moesten naar de kroeg om dat weg te drinken.
![]()
Waarom doet ze uberhaupt moeite? Zodat ze dat vodje op kan halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vriendin van me had de godganse dag gezeik van haar school (Inholland vrijetijdsmanagement![]()
![]()
), die op het allerlaatste moment haar stageplek afkeurde waardoor ze nu een half jaar vertraging oploopt, dus we moesten naar de kroeg om dat weg te drinken.
![]()
Ze had haar hele stage geregeld, was goedgekeurd door de school, zou over twee weken beginnen, komt Inholland opeens met "oh, een foutje in onze documentatie, je mag niet in die sector stage lopen haha, succes met iets nieuws zoeken voor volgende week!".
Scherp GS.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze mag nu toch een halfjaar stage lopen?
Tegenwoordig aangeduid door het begrip: "leisure".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Picchia het volgende:
Dan kan ze alvast beginnen met het oefenen door het managen van haar eigen vrije tijd.
Komtieee!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegenwoordig aangeduid door het begrip: "leisure".
Oh niet weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegenwoordig aangeduid door het begrip: "leisure".
Tja, dat vraagt ze zichzelf ook wel af. Maar ja, het is vast net iets beter dan een havo-diploma nog. Hopelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom doet ze uberhaupt moeite? Zodat ze dat vodje op kan halen?
* GSbrder verslikt zichquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, dat vraagt ze zichzelf ook wel af. Maar ja, het is vast net iets beter dan een havo-diploma nog. Hopelijk.
Shit, je hapt niet op mijn troll.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, dat vraagt ze zichzelf ook wel af. Maar ja, het is vast net iets beter dan een havo-diploma nog. Hopelijk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:04 schreef Friek_ het volgende:
Maar ja, dat soort HBO-opleidingen..![]()
![]()
Ik heb dan ook geen HBO-studie Fok!ken gedaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Shit, je hapt niet op mijn troll.
Zegt de brave borst uit het filmpje ook hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:04 schreef Picchia het volgende:
Ik ken meerdere jongens die feesten organiseren, maar geen van hen heeft leisure management gedaan.
Van wiequote:
Een of andere grapjurk die zich voor mij uit wil geven! Wat zal ik doen, de firma lodenpijp inhuren?quote:
Als cabaretier wellicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Friek_ het volgende:
En ja, ergens geloof ik oprecht dat ik met een studie filosofie nog eerder ergens aan de bak kom. En die kansen zijn al te verwaarlozen.
PHP op hem afsturen om zo al zijn prive-gegevens te verkrijgen. Kan je je voor hem uit geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere grapjurk die zich voor mij uit wil geven! Wat zal ik doen, de firma lodenpijp inhuren?
Jij eerder dan een InHolland Leisure Manager.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Friek_ het volgende:
En ja, ergens geloof ik oprecht dat ik met een studie filosofie nog eerder ergens aan de bak kom. En die kansen zijn al te verwaarlozen.
Haha, ik heb een nieuwe studie bedacht, "Leisure filosofie".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Friek_ het volgende:
Dan krijg je aan het einde vast "ja je zou heel geschikt zijn als je een HBO-opleiding had afgerond" te horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij eerder dan een InHolland Leisure Manager.
Kudo's voor de HR-manager die een kandidaat met die opleiding op dat instituut zonder te lachen een sollicitatieprocedure laat doorlopen.
Ik geloof wel dat je bij de betastudies op HBO-niveau wat leert. Maar het niveau bij merendeel van de opleidingen is wel schrikbarend laag inderdaad. Ik moet er niet aan denken om er weer terecht te komen (ja mensen, Friek_ heeft even HBO gedaanquote:
http://www.bigfrank.nl/quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een of andere grapjurk die zich voor mij uit wil geven! Wat zal ik doen, de firma lodenpijp inhuren?
Ach, ooit nog eens bij het afstuderen van een klasgenoot geweest die HBO-werktuigbouwkunde heeft gestudeerd. Die zijn absoluut niet dom, maar het blijven simpele sommetjesmakers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je bij de betastudies op HBO-niveau wat leert. Maar het niveau bij merendeel van de opleidingen is wel schrikbarend laag inderdaad. Ik moet er niet aan denken om er weer terecht te komen (ja mensen, Friek_ heeft even HBO gedaan).
Als wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:11 schreef eriksd het volgende:
Jullie mogen allemaal voor mij werken later.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:11 schreef eriksd het volgende:
Jullie mogen allemaal voor mij werken later.
Croupier, huisfilosoof, judoka, en kok.quote:
Naja, HBO'ers leren niets tijdens hun studie, WO'ers leren niets nuttigs tijdens hun studie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ooit nog eens bij het afstuderen van een klasgenoot geweest die HBO-werktuigbouwkunde heeft gestudeerd. Die zijn absoluut niet dom, maar het blijven simpele sommetjesmakers.
Dat klinkt bijna als een criminele organisatie. Croupier, consiglerie, voetsoldaat en iemand die de aanvoer regelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Croupier, huisfilosoof, judoka, en kok.
Geen. Het WO is ook gewoon suf, evenals het tentamen dat ik net gemaakt hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Naja, HBO'ers leren niets tijdens hun studie, WO'ers leren niets nuttigs tijdens hun studie.
What's the difference?
Een frappant gezelschap moet dat worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een tentamen in augustus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen. Het WO is ook gewoon suf, evenals het tentamen dat ik net gemaakt heb
Geen leisure manager?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch heb ik een verschil ontdekt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen. Het WO is ook gewoon suf, evenals het tentamen dat ik net gemaakt heb
Kom nou, daar ben ik al professor in.quote:
Of iemand heeft 11 maanden vakantie gehouden en z'n studie op 1 maand, de augustus, gecomprimeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een tentamen in augustus?
Ojee, iemand heeft gefaald.
Op het HBO leer je leisure managen. Op het WO leer je waarom die idioten leisure mangement doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch heb ik een verschil ontdekt.
Op het WO kijk je neer op anderen, op het HBO loop je met een rare haarband rond en vraag je je af wat leisure nu is.
Dat zou wat zijn, even een essay van 5 pagina's schrijven en inleveren op inHolland, om vervolgens meteen een diploma uitgereikt te krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou, daar ben ik al professor in.
Hmm. Scherp.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of iemand heeft 11 maanden vakantie gehouden en z'n studie op 1 maand, de augustus, gecomprimeerd.
quote:“Meneer Rutte, laat ik het dan nog anders vragen. Hebt u na het weigeren van de zegeltjes een zegevierend gebaar gemaakt naar Els Rook en hebt u daarna in een uitermate compromitterende houding met een heel duur stuk zalm boven uw hoofd gezwaaid, hebt u haar nogmaals gewezen waar ze zegeltjes wat u betreft kon stoppen en hebt u daarna gezegd, en ik citeer uit het rapport: “zegeltjes sparen is voor arme zieke mensen. Lik zelf maar een boekje vol met je bronchitis tong, kansarme tochtworst zonder toekomst.” Einde citaat. Eenvoudiger kan ik de vraag niet stellen”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |