Dit dus. ik heb geen pc, tv inde buurt zit op mobiel. kan ik morgen terugkijken. verkapte TVPquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef Sala-adin het volgende:
Waar kan je een uitgebreide samenvatting kijken? Wil die ongeregeldheden zien namelijk van laatste 10 min
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cesc, quince minutos y un título
Als je Arabisch kan:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. ik heb geen pc, tv inde buurt zit op mobiel. kan ik morgen terugkijken. verkapte TVP
Klopt, dat zie ook alleen maar bij Sport 1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knokpartij ontbreekt helaas.
Klopt, dat zie ook alleen maar bij Sport 1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op alle andere zenders ter wereld schudden de jongens van Real en Barça elkaar netjes de hand, maar op Sport1 ziet u topvoetballers door het lint gaan!
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Confetti het volgende:
Deze had ik ook gemist. Mourinho die meent dat Messi nogal vies ruikt.
Wat een walgelijke vent is het toch geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legt ook rustig uit wie wat is, alsof het iemand boeit wie Messi zijn masseur is. haha wat een held.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet niet of deze al gepost is, maar zo klonk het dus op de Nederlandse tv
"Ja, dit is lekker. Echt Spaans"
Ja, ik vond het commentaar nog mooier dan de vechtpartij zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Legt ook rustig uit wie wat is, alsof het iemand boeit wie Messi zijn masseur is. haha wat een held.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef Equites het volgende:
Real was zoveel beter.... jammer dat Barca weer met volle snelheid op spelers van Real moest gaan inlopen om zo een reden te hebben om te gaan huilen, bah.
Wat een held, niet normaal. Sierd de Vosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is toch zo. Real verdiende dit gewoon.quote:
Ik geef toe dat Real over beide wedstrijden iets beter was, dat ben ik met je eens. Maar wat je daarna allemaal zei slaat nergens op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Is toch zo. Real verdiende dit gewoon.
Ik heb Messi en Pedro meerdere malen gewoon vol zien inlopen op Pepe en Marcelo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Real over beide wedstrijden iets beter was, dat ben ik met je eens. Maar wat je daarna allemaal zei slaat nergens op.
Ik ga deze discussie niet eens aan. Pepe and Marcelo sporen af en toe gewoon niet. De acties and overtredingen die zij soms maken horen niet thuis op een voetbalveld. Je kan dat proberen te vergoelijken omdat je voor Real Madrid bent, maar als je objectief kijkt weet jij ook dat dat zo is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik heb Messi en Pedro meerdere malen gewoon vol zien inlopen op Pepe en Marcelo.
kijk dan hoe dani alves marcelo wegduwt danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Confetti het volgende:
Deze had ik ook gemist. Mourinho die meent dat Messi nogal vies ruikt.
Wat een walgelijke vent is het toch geworden
1:55 / 1:56 Laserpennetje op C.Ronaldoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit dus, Real heeft het thuis verneukt door er niet 4 in te schieten en kreeg nu de rekening.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef inZanity het volgende:
Ach Real mag het zichzelf ook wel verwijten natuurlijk. Hadden het in de thuiswedstrijd allang moeten beslissen met een ruime overwinning dan was deze wedstrijd een formaliteit geweest.
De schwalbes die Barcelona spelers soms maken horen ook niet thuis op een voetbalveld, dat spoort ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet eens aan. Pepe and Marcelo sporen af en toe gewoon niet. De acties and overtredingen die zij soms maken horen niet thuis op een voetbalveld. Je kan dat proberen te vergoelijken omdat je voor Real Madrid bent, maar als je objectief kijkt weet jij ook dat dat zo is.
Uhh, Marcelo brak zo ongeveer Cesc zijn knie, koekwaus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef Equites het volgende:
Real was zoveel beter.... jammer dat Barca weer met volle snelheid op spelers van Real moest gaan inlopen om zo een reden te hebben om te gaan huilen, bah.
Heb je ook het voorafje van het opstootje met Alves en Marcelo? Dan snap je het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kijk dan hoe dani alves marcelo wegduwt dan
Heb even gekeken, Mascherano overdrijft, Pedro werd wel bewust opgevangen door Arbeloa en Marcelo maakt gewoon een overtreding op Busquets terwijl die de bal heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit dus, Real heeft het thuis verneukt door er niet 4 in te schieten en kreeg nu de rekening.
[..]
De schwalbes die Barcelona spelers soms maken horen ook niet thuis op een voetbalveld, dat spoort ook niet.
Voordat je gaat zeuren dat het filmpje van vorig jaar is, dat is totaal niet relevant, die spelers spelen er nog steeds. Dit hoort net zo min thuis op 't voetbalveld als die acties van Pepe en Marcelo en als je het mij vraagt nog minder.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik als onpartijdig persoon zal jullie even vertellen dat die Pepe sowieso een levenslange schorsing zou moeten krijgen.. wat een dwaas. Hij heeft toch al eens iemand ongelukkig geschopt?
Mourinho verdient gewoon 10 duels schorsing. Marcelo 5.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:46 schreef OmniRocket het volgende:
die scheids was baas geweest als ie alle spelers + coaches + staf rood had gegeven. Misschien leren ze het dan eens af.
10 duels vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
Mijn god dat Real is een heel gefrustreerd kut team.
Mourinho weer 4/5 wedstrijden weg? Niet de eerste keer dus het zou nog terecht zijn ook.
Wist niet dat er zo'n haat was tegen Twente.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutclub is dat madrid toch ook.
het is net feyenoord met meer geld, jarenlange opgekropte pure frustratie tegen de ploeg die op alle fronten beter is.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij is er aan gewend altijd alles te winnen maar hij heeft nu al jaren gewoon een tegenstander gevonden die hij niet kan verslaan. En ja, dat lijkt hem enorm te frustreren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:09 schreef ShaoliN het volgende:
Bij Mourinho moeten toch ook zo fucking veel frustraties zitten. Anders doe je gewoon niet zo achterlijk
Bij het incident zie je Pep in de eerste instantie zijn mensen weghalen. Wereld van verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |