Met wat deuken erin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Toxor het volgende:
[..]
Hij heeft toch de oppermachtige copa del rey.
Mooie TV dat wel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Jojoortje het volgende:
Hij laat zich kennen, dit is toch heerlijk man!!
Ja ik bel hem zo, zou ik hem zeggen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat die Guardiola is een keer zichzelf bewijzen met een ander club.
Komend seizoen gaat ie dan ook de titel pakken. Jammer voor de Barca-fappers maar ze hebben een paar leuke jaartjes gehad en nu gaat Real weer gewoon heersen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:22 schreef Stringer het volgende:
Mourinho is een opperbaas. Won't deny it. Alleen als hij niet gauw wat echte prijzen wint met dit fysieke anabolen elftal vergooid 'ie de reputatie van het ooit eens zo classy Real.
Volgens mij is hij een vuurbal in bed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:24 schreef Toxor het volgende:
Je ziet hem wel zoals 'ie is inderdaad.
Dat is ook mooi iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Shreyas het volgende:
Die verkapte frustratie van Real supporters hier
Lekker knijpen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een vuurbal in bed.
ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komend seizoen gaat ie dan ook de titel pakken. Jammer voor de Barca-fappers maar ze hebben een paar leuke jaartjes gehad en nu gaat Real weer gewoon heersen.
Prima, wat jij wil.. hoop het voor je. Denk dat je zelf wel beter weet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komend seizoen gaat ie dan ook de titel pakken. Jammer voor de Barca-fappers maar ze hebben een paar leuke jaartjes gehad en nu gaat Real weer gewoon heersen.
Lachen toch ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Shreyas het volgende:
Die verkapte frustratie van Real supporters hier
Shit man, dit had ik nog niet willen weten!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heersen wordt sowieso moeilijk en het probleem in Spanje is dat de competitie in de onderlinge duels worden beslist want ze laten beiden nauwelijks punten liggen tegen de anderen, als je al niet kan winnen als je beter bent wordt het toch wel moeilijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Net als op het veld, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lachen toch ?Steeds maar weer excuses zoeken.
Ben bang voor je dat het een flame out is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een vuurbal in bed.
7 jaar Arsenal en geen enkelequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cesc, quince minutos y un título
QFT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cesc, quince minutos y un título
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |