SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon wie het snelst is..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom maakt de lapo niet de nieuwe?! Is dat iets nieuws hier ofzo
We zullen zienquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zienReal is overduidelijk beter. Barcelona gaat er met geluk met dit prijsje vandoor maar over een heel seizoen komen de kwaliteit uiteindelijk gewoon bovendrijven.
Iets nieuws dusquote:
Lolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zienReal is overduidelijk beter. Barcelona gaat er met geluk met dit prijsje vandoor maar over een heel seizoen komen de kwaliteit uiteindelijk gewoon bovendrijven.
lol wut??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij zit je mij uit te dagen nog een keer mijn Sierd-youtube linkje te vermelden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef Grielen het volgende:
Sierd, stop op je hoogtepunt zou ik zeggen. Beter dan de laatste 5 minuten van de wedstrijd zal het nooit worden met je.
neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zit je mij uit te dagen nog een keer mijn Sierd-youtube linkje te vermelden!
Mij boeit het niks, vroeg het mij eigen alleen maar af.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, eerder onbegrip waarom het iemand iets uit zou kunnen maken wie het topic opent.
Als Mourinho echt wil winnen dan moet hij eens stoppen met het opstellen van Pepe en Marcelo, die zijn er alleen maar om smerige overtredingen te maken. Als je zo wilt winnen terwijl je Kaká niet eens als basisspeler opstelt dan ben je diep gezonken, zeg maar gerust ten einde raad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgend jaar zit hij bij Barca.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mourinho
Wat een vent is het ook LOL
Als hij niet in z'n bedje ligt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon wie het snelst isAjacied422..
Gewoon sympathiek van Barca om Real er even aan te laten ruiken om het daarna af te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef inZanity het volgende:
Ach Real mag het zichzelf ook wel verwijten natuurlijk. Hadden het in de thuiswedstrijd allang moeten beslissen met een ruime overwinning dan was deze wedstrijd een formaliteit geweest.
özilquote:
3-2 Barça.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef Cara het volgende:
mag ik een samenvatting van het drama jongens kom net thuis
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gewoon sympathiek van Barca om Real er even aan te laten ruiken om het daarna af te maken.
90+3. Drie rode kaarten! Marcelo haalt vlak voor de dug-out hard door op Fabregas. De Braziliaan krijgt direct rood, daarna volgt een opstootje met spelers en reserves. Daarbij krijgt ook de al gewisselde Özil rood, evenals David Villa.quote:
Mijn stream kutte, wat gebeurde er?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:11 schreef Paul-89 het volgende:
Özil is gehersenspoeld, erg jammer.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef Doublepain het volgende:
Wel nieuw voor Cesc, een prijsje winnen.
Die blik!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef --3S-- het volgende:
[me=--3S--]wacht op Mourinho gifje
[/me]
edit: nog beter
Kansje voor Afellay om minuten te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
90+3. Drie rode kaarten! Marcelo haalt vlak voor de dug-out hard door op Fabregas. De Braziliaan krijgt direct rood, daarna volgt een opstootje met spelers en reserves. Daarbij krijgt ook de al gewisselde Özil rood, evenals David Villa.
Bron: Algemeen Dagblad
Heeft blessure hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Kansje voor Afellay om minuten te maken.
Post dan gewoon nixquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Kansje voor Afellay om minuten te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |