Dit dus. ik heb geen pc, tv inde buurt zit op mobiel. kan ik morgen terugkijken. verkapte TVPquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef Sala-adin het volgende:
Waar kan je een uitgebreide samenvatting kijken? Wil die ongeregeldheden zien namelijk van laatste 10 min
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cesc, quince minutos y un título
Als je Arabisch kan:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. ik heb geen pc, tv inde buurt zit op mobiel. kan ik morgen terugkijken. verkapte TVP
Klopt, dat zie ook alleen maar bij Sport 1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knokpartij ontbreekt helaas.
Klopt, dat zie ook alleen maar bij Sport 1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op alle andere zenders ter wereld schudden de jongens van Real en Barça elkaar netjes de hand, maar op Sport1 ziet u topvoetballers door het lint gaan!
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Confetti het volgende:
Deze had ik ook gemist. Mourinho die meent dat Messi nogal vies ruikt.
Wat een walgelijke vent is het toch geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legt ook rustig uit wie wat is, alsof het iemand boeit wie Messi zijn masseur is. haha wat een held.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet niet of deze al gepost is, maar zo klonk het dus op de Nederlandse tv
"Ja, dit is lekker. Echt Spaans"
Ja, ik vond het commentaar nog mooier dan de vechtpartij zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Legt ook rustig uit wie wat is, alsof het iemand boeit wie Messi zijn masseur is. haha wat een held.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef Equites het volgende:
Real was zoveel beter.... jammer dat Barca weer met volle snelheid op spelers van Real moest gaan inlopen om zo een reden te hebben om te gaan huilen, bah.
Wat een held, niet normaal. Sierd de Vosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet niet of deze al gepost is, maar zo klonk het dus op de Nederlandse tv
"Ja, dit is lekker. Echt Spaans"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |