Wat te denken van de loopactie van Iniesta. Ongekend, niet te filmen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat passje is echt briljant, de perfecte lijn en de perfecte snelheid.
Lol gasten,, Tis niet dat Alleen Xavi ze menig geeft, dat doen alle spelers wel 100x per dag omdat ze dat moeten (?)... Dat daarvan steeds alleen de mening van Xavi naar NL doorsijpelt kan hij verder ook niks doen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, echt onbegrijpelijk dat hij steeds maar weer de media opblijft bellen met de mededeling dat hij even zijn mening erover moet uiten. STOP HIERMEE XAVI
Ik denk ook dat Pizzakoppa meer doelde op het feit dat dit waarschijnlijk antwoorden op vragen waren. Wat niet weghaalt dat Spanjaarden zeikerds zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lol gasten,, Tis niet dat Alleen Xavi ze menig geeft, dat doen alle spelers wel 100x per dag omdat ze dat moeten (?)... Dat daarvan steeds alleen de mening van Xavi naar NL doorsijpelt kan hij verder ook niks doen..
Dit dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Pizzakoppa meer doelde op het feit dat dit waarschijnlijk antwoorden op vragen waren.
Hij werd schijnbaar vissenkop genoemd door Villa nadat hij zijn ogen nog verder liet uitpuilen tijdens het opstootje, en dat was de druppel waarop hij schreeuwde liever een vis in het water te zijn dan op het droge, refererend aan het altijd en overal schwalbes makende Barcelona.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef Weissman het volgende:
weet iemand nog wat er aan de hand was met ozil ?
twitter:standupkid twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:39:33Confused. I thought we did a straight trade, Cesc for Messi. When's the Messi news conference at the Emirates? #Arsenal reageer retweet
damnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij werd schijnbaar vissenkop genoemd door Villa nadat hij zijn ogen nog verder liet uitpuilen tijdens het opstootje, en dat was de druppel waarop hij schreeuwde liever een vis in het water te zijn dan op het droge, refererend aan het altijd en overal schwalbes makende Barcelona.
Barca en Madrid zijn de grootste zeikploegen die er bestaan. Moet je maar eens goed kijken als de scheids gefloten heeft, doen ze een wedstrijdje wie het eerste bij de scheids is om tegen hem aan te lopen zeiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Mascherano en Busquets maken gewoon dikke schwalbes (Pedro minder, al ben ik er van overtuiugd dat hij er wel gewoon expres inloopt), beide grijpen ze als een idioot naar hun hoofd alsof ze er doorheen zijn geschoten terwijl ze daar helemaal niet worden geraakt , Marcelo aait Busquets een beetje over z'n borst, wtf man.
Er zou een regel moeten komen dat als je op de grond gaat liggen en je hebt achteraf geen blessure dan krijg je een gele kaart....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij werd schijnbaar vissenkop genoemd door Villa nadat hij zijn ogen nog verder liet uitpuilen tijdens het opstootje, en dat was de druppel waarop hij schreeuwde liever een vis in het water te zijn dan op het droge, refererend aan het altijd en overal schwalbes makende Barcelona.
Is er een vrouwen afdeling van de F1?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef Weissman het volgende:
formule 1 een mannensport noemen![]()
noem dan boksen ofzo
Ronaldo vind ik juist een van de weinige die niet meegaat met dit hele circus. op dit moment vind ik hem ook niet bij dit Real passen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Real fans zijn pro-ratnaldo, case closed.
Lieverdjes die chicks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Is er een vrouwen afdeling van de F1?
Bij voetbal wel en die spelen ook nog eens zonder schwalbes en gezeik!
Hahaha, toen ik zijn post las moest ik daar ook aan denken, alsof vrouwenvoetbal zonder overtredingen zou zijn.quote:
alsof je bij formule 1 merkt wie er in zo een auto zitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Is er een vrouwen afdeling van de F1?
Bij voetbal wel en die spelen ook nog eens zonder schwalbes en gezeik!
In de formule 1 zitten nog grote zeikers en jankers. telkens maar met die handjes zwaaien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:49 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Barca en Madrid zijn de grootste zeikploegen die er bestaan. Moet je maar eens goed kijken als de scheids gefloten heeft, doen ze een wedstrijdje wie het eerste bij de scheids is om tegen hem aan te lopen zeiken.
Als een scheidsrechter gewoon zijn werk doet en schwalbes bestraft dan word nog in de eerste helft de wedstrijd gestaakt omdat er te weinig spelers op het veld staan. Ploegen zoals deze 2 maken het voetbal kapot, want elke jeugdspeler kijkt er naar en leert dat het loont om te vallen en zeiken.
Dat is ook de reden waarom ik de voetbalbetaalzender zeker niet sponsor, dan maar geen voetbal kijken... Kijk liever formule 1, tenminste een echte mannen sport waar ze niet heel de tijd lopen te janken en zeiken
Was dat niet die Jos Verstappen die altijd een swalbe in de grindbak maakte en een ander de schuld gaf ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
In de formule 1 zitten nog grote zeikers en jankers. telkens maar met die handjes zwaaien.
Tja uitzonderingen heb je altijd maar het is iig een heel stuk minder als bij de mannen. Waarschijnlijk komt het nog wel als de commerciële belangen groter wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik zijn post las moest ik daar ook aan denken, alsof vrouwenvoetbal zonder overtredingen zou zijn.
Lekker zwaaien prima maar het beïnvloed de wedstrijd tenminste niet! Bij het voetbal proberen ze bewust de scheids te beïnvloeden en schamen zich er niet eens voor....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
In de formule 1 zitten nog grote zeikers en jankers. telkens maar met die handjes zwaaien.
Tja er zijn ook meer criminele mannen op de wereld dan vrouwen. Toch een verschil in karakter/testosteron enz.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Tja uitzonderingen heb je altijd maar het is iig een heel stuk minder als bij de mannen. Waarschijnlijk komt het nog wel als de commerciële belangen groter worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |