?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Özil![]()
Xabi is over het algemeen een aangename speler die ik ook niet bij Madrid vind passen.
Maar ook die vind ik harder worden onder die Portugese gek.
Zonder fittie.quote:
Özil lijkt mee te gaan in het idiote gedrag van veel Madrilenen, viel me Zondag al op, balletje wegtikken, klagen enz. Voorheen maakte hij zich echt nergens druk om was alleen maar bezig met het balletje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
?wat is er mis met Özil, vind ik toch een geweldige voetballer, dat Alonso meer schaaft dan voorheen heb je wel gelijk in maar dat is ook allleen maar tegen Barcelona
Die 1e goal, Xabi Alonso is die iniesta helemaal kwijt, messi geeft steekbal gaat die Xabi Alonso rustig naar rechts kijken waar iniesta is hahahahquote:
Madrid lijkt met regelmaat gewoon geen goede optie voor hele goede spelers. Neem nou van de Vaart, Sneijder en Robben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Özil![]()
Xabi is over het algemeen een aangename speler die ik ook niet bij Madrid vind passen.
Maar ook die vind ik harder worden onder die Portugese gek.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Die 1e goal, Xabi Alonso is die iniesta helemaal kwijt, messi geeft steekbal gaat die Xabi Alonso rustig naar rechts kijken waar iniesta is hahahah
Blijkbaar kunnen ze zich tegen Barcelona niet alleen met voetbal bezig houden, maar tegen iedere andere tegenstander vind ik niet dat ze zich te buiten gaan aan overtredingen en onsportiviteitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Özil lijkt mee te gaan in het idiote gedrag van veel Madrilenen, viel me Zondag al op, balletje wegtikken, klagen enz. Voorheen maakte hij zich echt nergens druk om was alleen maar bezig met het balletje.
Dat is natuurlijk overal zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Madrid lijkt met regelmaat gewoon geen goede optie voor hele goede spelers. Neem nou van de Vaart, Sneijder en Robben.
Fittie is al eerder gepost in dit topic.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb even gekeken, Mascherano overdrijft, Pedro werd wel bewust opgevangen door Arbeloa en Marcelo maakt gewoon een overtreding op Busquets terwijl die de bal heeft.
Sarcasme, toch? Volgens mij lijken sommigen dat niet door te hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Madrid lijkt met regelmaat gewoon geen goede optie voor hele goede spelers. Neem nou van de Vaart, Sneijder en Robben.
Op basis van 1 wedstrijd waar hij in 't gezicht wordt geslapt door Villa zeggen dat Özil een typische Madrid speler is, oppunistischer gaat het niet worden, wat een gelul. Waarom zeg je dat dan niet over Villa? Of hoort dat wel bij Barcelona?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
en zal ik types als Ronaldo en Ozil ook liever niet bij Barca zien.
Ozil is ook een typische Real speler en past daar goed. Xabi vind ik er minder passen. Of moet ik helaas vond zeggen?
Wat een rare conclusies trek jij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Thas het volgende:
Op basis van 1 wedstrijd waar hij in 't gezicht wordt geslapt door Villa zeggen dat Özil een typische Madrid speler is, oppunistischer gaat het niet worden, wat een gelul.
Het is gewoon een troll.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De beste man zal fan zijn van Real, mag je dan geen worship smiley plaatsen?
Waarom post je dat filmpje eigenlijk,?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Mascherano en Busquets maken gewoon dikke schwalbes (Pedro minder, al ben ik er van overtuiugd dat hij er wel gewoon expres inloopt), beide grijpen ze als een idioot naar hun hoofd alsof ze er doorheen zijn geschoten terwijl ze daar helemaal niet worden geraakt , Marcelo aait Busquets een beetje over z'n borst, wtf man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |