ok dan,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De beste man zal fan zijn van Real, mag je dan geen worship smiley plaatsen?
Mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef Doublepain het volgende:
wat een huilie die xavi, geef real maar de schuld. Lekker wijzen naar andere, zieligerd dat het is.
Inderdaad, alleen bij de Copa del Rey finale waren de ballenjongens goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eensWe steken het op de ballenjongens
Juist, jij snapt het, levenslangs schorsen die schavuiten !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen bij de Copa del Rey finale waren de ballenjongens goed.
Om tegenwicht te bieden aan users die alleen kritiek hebben op Real.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waarom post je dat filmpje eigenlijk,?
Ik kan vast ook wel zoiets vinden over CR7 of Di Maria, maar wat is het nut om dat aan te halen ?
Doet dat iets af aan de overwinning van Barca gisteren ?
Ik ben er van overtuigd dat ook elke Barca supporter dit gedrag afkeurd.
Ah, ok. Duidelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Om tegenwicht te bieden aan users die alleen kritiek hebben op Real.
Ratnaldo? wat deed Ronaldo gisteren verkeerd dan? of vorig seizoen? Hij heeft zich keurig gedragen en scoort gewoon 40 goals.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Real fans zijn pro-ratnaldo, case closed.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Heb hem gisteren minimaal 3 swalbes zien maken, iets waar Real-fans zo'n verschrikkelijke hekel aan hebben. Daarnaast 1 x om een gele kaart zien vragen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ratnaldo? wat deed Ronaldo gisteren verkeerd dan? of vorig seizoen? Hij heeft zich keurig gedragen en scoort gewoon 40 goals.
Wauw, wat een held ben jij! Jij bent de bewaker van de balans.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Om tegenwicht te bieden aan users die alleen kritiek hebben op Real.
Graag filmpje van die schwalbes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Heb hem gisteren minimaal 3 swalbes zien maken, iets waar Real-fans zo'n verschrikkelijke hekel aan hebben. Daarnaast 1 x om een gele kaart zien vragen.
Maar het is inderdaad al veel minder dan voorheen. Daarom scoort ie denk ik ook meer
Gaat niet lukken, zit nu op mijn werk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag filmpje van die schwalbes.
Komt van de meest betrouwbare site "Voetbalzone" ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Xavi moet echt zijn kop eens houden in de media. Goede speler, maar wat een zeikzak zeg.
We kunnen het voetbal dus stoppen, de zaak is opgelost?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, echt onbegrijpelijk dat hij steeds maar weer de media opblijft bellen met de mededeling dat hij even zijn mening erover moet uiten. STOP HIERMEE XAVIquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Xavi moet echt zijn kop eens houden in de media. Goede speler, maar wat een zeikzak zeg.
Hij verwacht bij elke actie op hem een vrije trap, daarbij maakt het niet uit of de bal gespeeld werd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Heb hem gisteren minimaal 3 swalbes zien maken, iets waar Real-fans zo'n verschrikkelijke hekel aan hebben. Daarnaast 1 x om een gele kaart zien vragen.
Maar het is inderdaad al veel minder dan voorheen. Daarom scoort ie denk ik ook meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |