Dank!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De makers van van het spel zeggen dat ze het spel zo hebben gemaakt dat het voor MMORPG-noobs goed speelbaar is. Ik hoorde dat de tutorial ook vrij lang is dus dat komt wel goed
De system requirements zijn te zien op de site, onderaan op de pre-order pagina.
http://www.nickyee.com/daedalus/archives/001313.phpquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:24 schreef Knevelt het volgende:
Wordt allemaal chinees gesproken hier gheghe
ja die 3rde wat minder maar omdat het een grote aantal onderwerpen bevatte dacht ik why not.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef Downtime het volgende:
Thx Theodd.
Die eerste 2 waren iig leuke filmpjes.
Lol blijf editten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Bij PVP zie ik een rood balkje boven die poppetjes die voor health staat, en daaronder een groen balkje maar ik weet niet waarvoor die is?
Heb je die tips gelezen onderin tijdens het laden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nog een trooper PVP video...niet te verwarren met mn eerder geposte video, zelfde commentator maar nu speelt hij zelf.
Dit is dan ook 10min geleden geupload.
Castbar of de zogenaamde Resolvebarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Bij PVP zie ik een rood balkje boven die poppetjes die voor health staat, en daaronder een groen balkje maar ik weet niet waarvoor die is?
Dat is enkel de preorder prijs. At launch betaal je de rest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef Knevelt het volgende:
Zijn die prijzen nu zo bizar laag of kijk ik verkeerd: ¤5,- voor Standard Edition en 20 voor Collectors?
Ow lol, dus dan nog pak 'm beet 50 euri erbovenop?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is enkel de preorder prijs. At launch betaal je de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ow lol, dus dan nog pak 'm beet 50 euri erbovenop?Bij de CE 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Knevelt het volgende:
Boomchiquepawaw. Das best heavy. Maja, als je daarna 10 jaar speelplezier hebt is het natuurlijk de prijs wel waard.
Dat is idd correct.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef DaFan het volgende:
Moet je niet ook nog maandelijks betalen
Die op 00:28, zo'n dik Chinees ventjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef JediSimons het volgende:
Yeah mijn request !
http://betafootage.com/user-request-rattataki-appearence
Idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Die op 00:28, zo'n dik Chinees ventje
Kenker dat gaat me een vermogen kosten jòng.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef DaFan het volgende:
Moet je niet ook nog maandelijks betalen
15 euro ofzo...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kenker dat gaat me een vermogen kosten jòng.
Wat kost dat doorgaans maandelijks?
12 tot 15 euries.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kenker dat gaat me een vermogen kosten jòng.
Wat kost dat doorgaans maandelijks?
Klopt ..heeft "coole" en idd beetje overdreven kanten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:27 schreef Knevelt het volgende:
Okee dank! Die Jedi's en Sith zien er qua kleding best overdone uit op de website.
Denk dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Female Rattataki de Female Dwarf van SWTOR gaat worden.
Welke?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Sinds die Clone Wars serie op tv moeten Jedi ineens allemaal heavy armor aanhebben?
Ja die nieuwe seriequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke?
The Clone Wars of Clone Wars?
Die is er ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:21 schreef Knevelt het volgende:
Ik vind het best jammer. Doe mij maar gewoon een versloeberde bruine soepjurk.
The Clone Wars dus, okquote:
Is het niet zoals bij KOTOR dat armor goed is voor soldiers maar mantels goed voor jedi/sith? (dexterity wisdom etc.)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die is er ook.
Je hoeft niet perse voor bepaalde armor stukken te gaan.
Armor etc zelf hebben geen of weinig stats.
De echte stats komen voornamelijk van de mods die je erin doet.
dus puur op papier kun je met een lvl 10 wapen/armor stuk of set tot lvl 50 doorgaan.
Of het 100% verstandig is, is een tweede maar het is mogelijk.
Huh, hoe zit dit, met die mods?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die is er ook.
Je hoeft niet perse voor bepaalde armor stukken te gaan.
Armor etc zelf hebben geen of weinig stats.
De echte stats komen voornamelijk van de mods die je erin doet.
dus puur op papier kun je met een lvl 10 wapen/armor stuk of set tot lvl 50 doorgaan.
Of het 100% verstandig is, is een tweede maar het is mogelijk.
Zitten slots in je armor en die vul je op met modifications die je koopt of craft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Huh, hoe zit dit, met die mods?
Uiteraard is er light/medium/heavy armor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:43 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Is het niet zoals bij KOTOR dat armor goed is voor soldiers maar mantels goed voor jedi/sith? (dexterity wisdom etc.)
http://www.swtor.com/medi(...)eveloper-walkthroughquote:Eternity Vault Developer Walkthrough
A prison discovered buried in the ice on Belsavis is thought to house an ancient and deadly evil that could threaten the galaxy. To counter this threat, General Thredoldt dispatches Imperial forces to investigate the prison and confront the dangers within. Watch as a group of players work their way towards the prison gates in the opening section of the Eternity Vault, one of the high-level Operations in Star Wars™: The Old Republic™
Een Fan Friday is iets anders dan een normale Friday Update.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef DaFan het volgende:
Voor de luie mensen hierbij de nieuwe Fan Friday - een Operation!
[..]
http://www.swtor.com/medi(...)eveloper-walkthrough
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Je zult elke 10 levels wel moeten verwisselen van armour. Zo lang kan je ongeveer je oude houden als je er nieuwe/betere upgrades in doet. Er zitten op hoger level armour ook gewoon meer stats.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zitten slots in je armor en die vul je op met modifications die je koopt of craft.
Je kan ze vervangen met nieuwe mods dus steeds terwijl je lvled.
Is uiteraard wel zo dat betere armor (zeg lvl 30 tegenover lvl 10 armor) misschien meer slots heeft en daarom beter is niet bij een "look" te blijven.. maar het is mogelijk dat wel.
Er zijn voor elke levelklasse geschikte flashpoints, quests, operations en pvp's.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Begin wel een beetje te balen van steeds hetzelfde.
"our game has full VO - pvp alderaan - origin worlds - eternity vault"..
Ja its been fun to watch de afgelopen 4 miljoen shows maar kom op zeg zucht.
Hutball (origineel maybe maar of het ook ECHT wat toevoegd ..not sure yet) stelt niks voor dus wat hou je over ..zit er niks tussen 30 en 50? of tussen 20 en 30?
Helemaal niets interessants?
Krijg steeds meer het gevoel dat er iets is waarvan ze absoluut niet willen dat het doorkrijgen of zien. (iets negatiefs)
Je moet VO echt niet onderschatten. Ik denk dat we omver worden geblazen tijdens het spelen zelf. Het zal een groot impact op de spelers hebben. Ik vind het dus een logische reden dat Bioware het steeds blijft herhalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Begin wel een beetje te balen van steeds hetzelfde.
"our game has full VO - pvp alderaan - origin worlds - eternity vault"..
Ja its been fun to watch de afgelopen 4 miljoen shows maar kom op zeg zucht.
Hutball (origineel maybe maar of het ook ECHT wat toevoegd ..not sure yet) stelt niks voor dus wat hou je over ..zit er niks tussen 30 en 50? of tussen 20 en 30?
Helemaal niets interessants?
Krijg steeds meer het gevoel dat er iets is waarvan ze absoluut niet willen dat het doorkrijgen of zien. (iets negatiefs)
Inderdaad. Laten we Taral V niet vergeten voor lvl ~30 spelers. En Boarding Party en Directive 7 (beiden high level Flashpoints)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Er zijn voor elke levelklasse geschikte flashpoints, quests, operations en pvp's.
We hebben er volgens mij al 3 á 4 gezien.quote:12:28 - Q: Are dungeons like WoW?
12:28 - DE: No. Branching story and multiplayer dialogue make it very different.
12:29 - GA: No dungeon finder. Crew skills give RPG-style bonuses to certain Flashpoint areas. Slicing example.
12:30 - GA: You haven't seen even half of our Flashpoints.
.quote:12:19 - Q: Will you be able to queue in groups of 8?
12:19 - GA: Not currently. Eventually might add multiple group queues, but they want to minimize premade "steamrolling."
Gaat filmpje. Wat ik alleen niet zo snap is waarom ze er ook in deze game voor gekozen hebben om de holy trinity te volgen. Dus tank, healer, en dps.quote:
Wellicht, van de 4 classes kunnen er nu wel 3 tanken en 3 healen, DPS'en kunnen ze allemaal uiteraard. In WoW kunnen bijvoorbeeld 4 van de 10 classes tanken en 4 van de 10 classes healen. Het percentage is dus veel lager.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:00 schreef Georges het volgende:
[..]
Gaat filmpje. Wat ik alleen niet zo snap is waarom ze er ook in deze game voor gekozen hebben om de holy trinity te volgen. Dus tank, healer, en dps.
In WoW gaf dat problemen, ook in Rift. Waren games waarin ik dat goed merkte, lange queues door tekort aan tanks en healers.
Ben benieuwd.
Ach nee dat denk ik niet. Ik denk dat meeste Jedi dan DPS gaan. Je weet toch, iedereen wil gewoon pew pew doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:36 schreef Cara het volgende:
Ik vind het maar niets. Heb ik voor het eerst in 5 MMO's eindelijk eens zin om de end game tank role op me te nemen voor mijn main, (ipv altijd maar healing/dps) zal je net zien dat je nu een overschot aan tanks hebt door al de jedi's!
Dan moet je de Mercenary kiezen met de healing skilltreequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal zelf met een healer gaan spelen, of dan dénk ik bounty hunter
Godzijdank zeg jij het. Ik moest me echt inhouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:51 schreef RickoKun het volgende:
Nerd mode: MENSEN, HET MEERVOUD VAN JEDI IS JEDI, NIET JEDI'S
Als het goed is staat op de product pagina zelf dat het uit 2 delen bestaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:26 schreef Kaasmix het volgende:
Zijn er hier nog mensen die via bol.com hebben besteld? Zojuist gedaan, maar maak me toch wel zorgen omdat je gewoon de volle pond (55E) betaald en nu enkel het pre-order doosje krijgt terwijl er op de site staat dat je bestellen verzonden is.. als het spel dadelijk uit is heb je dan geen poot om op te staan? Zo staat er ook "voor 22:30 besteld morgen in huis"..
Helaas nog niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen al een release date bekend?
Dan verwacht ik het pas zo vlak voor kerst, 15 december ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Helaas nog niet.
Maar dat zal wel midden of eind september bekend worden.
Zodra ze een release date bekend maken zou het in principe in een maand moeten kunnen denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan verwacht ik het pas zo vlak voor kerst, 15 december ofzo.
True, maar marketingtechnisch gezien zal het wel vlak voor de feestdagen gegooid wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zodra ze een release date bekend maken zou het in principe in een maand moeten kunnen denk ik.
Ze zullen het ook moeten matchen met Skyrim / Diablo 3 / andere grote titels die er aan gaan komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar marketingtechnisch gezien zal het wel vlak voor de feestdagen gegooid worden
Na Black Friday releasen is echt een faal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan verwacht ik het pas zo vlak voor kerst, 15 december ofzo.
Om het zwak uit te drukken, TOR zal toch niet echt concurreren met Battlefield of MW3 en dan is een release in oktober een logische stap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Na Black Friday releasen is echt een faal.
quote:The first (possibly only) round of invites for this weekend have been sent. If we need more testers, we'll invite again.
Wilt iemand joinen? We hebben nog 1 member nodig om de 10 te halen. Met 10 leden maken we misschien kans op guildtesting. http://www.swtor.com/guilds/15369/crimson-orderquote:As mentioned previously, we're inviting a large wave of EU folk to testing shortly, but the weekend invites that went today were not for EU.
Mag ik jullie in Phase 2 als adversary aangeven? Ik zit met wat vrienden in een Republic Guild van 13 man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef JediSimons het volgende:
http://twitter.com/#!/Rockjaw/status/108989127420166144
[..]
[..]
Wilt iemand joinen? We hebben nog 1 member nodig om de 10 te halen. Met 10 leden maken we misschien kans op guildtesting. http://www.swtor.com/guilds/15369/crimson-order![]()
Is goed. Wij zullen waarschijnlijk dan hetzelfde doen met jullie guild. Even zien hoe guild phase 2 uit gaat pakken. Volgens mij duurt het niet lang meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mag ik jullie in Phase 2 als adversary aangeven? Ik zit met wat vrienden in een Republic Guild van 13 man.
Space Cowboys
En wat is 'onze'? Is dat een FOK!guild of wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef JediSimons het volgende:
We hebben 4 mensen die een pre-order hebben gedaan. Onze guild wordt dus tijdens ''Guild Phase 3 Deployment'' op de server gezet.
Nou ja, onze / mijn guild. Bestaat voornamelijk uit ex-wow spelers en RL vrienden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef DaFan het volgende:
[..]
En wat is 'onze'? Is dat een FOK!guild of wat?
Ik twijfel nog steeds of ik wel ga spelen hoor gaat toch veel tijd in zittenDus guild kan altijd nog maar zie ik dan wel.
Leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Nou ja, onze / mijn guild. Bestaat voornamelijk uit ex-wow spelers en RL vrienden.
Fingers crossed!quote:"EU folk - we've had a few issues this week, as you might be able to tell. Still working to get that big wave out this week. Fingers crossed"
From Stephen Reid on Twitter.
Ik verheug me niet eens meer op de Friday updates..quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef JediSimons het volgende:
http://www.alterswtor.com/archives/1076
Holy fuck, sommige screenshots.
En dan blijft Bioware op vrijdag van die kut updates uitbrengen. (zoals gisteren).
Als je gewoon 5 van zulke screenshots als update gebruikt dan kun je de hele community hypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |