Dat is idd correct.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef DaFan het volgende:
Moet je niet ook nog maandelijks betalen
Die op 00:28, zo'n dik Chinees ventjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef JediSimons het volgende:
Yeah mijn request !
http://betafootage.com/user-request-rattataki-appearence
Idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Die op 00:28, zo'n dik Chinees ventje
Kenker dat gaat me een vermogen kosten jòng.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef DaFan het volgende:
Moet je niet ook nog maandelijks betalen
15 euro ofzo...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kenker dat gaat me een vermogen kosten jòng.
Wat kost dat doorgaans maandelijks?
12 tot 15 euries.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kenker dat gaat me een vermogen kosten jòng.
Wat kost dat doorgaans maandelijks?
Klopt ..heeft "coole" en idd beetje overdreven kanten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:27 schreef Knevelt het volgende:
Okee dank! Die Jedi's en Sith zien er qua kleding best overdone uit op de website.
Denk dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Female Rattataki de Female Dwarf van SWTOR gaat worden.
Welke?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Sinds die Clone Wars serie op tv moeten Jedi ineens allemaal heavy armor aanhebben?
Ja die nieuwe seriequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke?
The Clone Wars of Clone Wars?
Die is er ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:21 schreef Knevelt het volgende:
Ik vind het best jammer. Doe mij maar gewoon een versloeberde bruine soepjurk.
The Clone Wars dus, okquote:
Is het niet zoals bij KOTOR dat armor goed is voor soldiers maar mantels goed voor jedi/sith? (dexterity wisdom etc.)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die is er ook.
Je hoeft niet perse voor bepaalde armor stukken te gaan.
Armor etc zelf hebben geen of weinig stats.
De echte stats komen voornamelijk van de mods die je erin doet.
dus puur op papier kun je met een lvl 10 wapen/armor stuk of set tot lvl 50 doorgaan.
Of het 100% verstandig is, is een tweede maar het is mogelijk.
Huh, hoe zit dit, met die mods?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die is er ook.
Je hoeft niet perse voor bepaalde armor stukken te gaan.
Armor etc zelf hebben geen of weinig stats.
De echte stats komen voornamelijk van de mods die je erin doet.
dus puur op papier kun je met een lvl 10 wapen/armor stuk of set tot lvl 50 doorgaan.
Of het 100% verstandig is, is een tweede maar het is mogelijk.
Zitten slots in je armor en die vul je op met modifications die je koopt of craft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Huh, hoe zit dit, met die mods?
Uiteraard is er light/medium/heavy armor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:43 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Is het niet zoals bij KOTOR dat armor goed is voor soldiers maar mantels goed voor jedi/sith? (dexterity wisdom etc.)
http://www.swtor.com/medi(...)eveloper-walkthroughquote:Eternity Vault Developer Walkthrough
A prison discovered buried in the ice on Belsavis is thought to house an ancient and deadly evil that could threaten the galaxy. To counter this threat, General Thredoldt dispatches Imperial forces to investigate the prison and confront the dangers within. Watch as a group of players work their way towards the prison gates in the opening section of the Eternity Vault, one of the high-level Operations in Star Wars™: The Old Republic™
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |