Dank!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De makers van van het spel zeggen dat ze het spel zo hebben gemaakt dat het voor MMORPG-noobs goed speelbaar is. Ik hoorde dat de tutorial ook vrij lang is dus dat komt wel goed
De system requirements zijn te zien op de site, onderaan op de pre-order pagina.
http://www.nickyee.com/daedalus/archives/001313.phpquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:24 schreef Knevelt het volgende:
Wordt allemaal chinees gesproken hier gheghe
ja die 3rde wat minder maar omdat het een grote aantal onderwerpen bevatte dacht ik why not.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef Downtime het volgende:
Thx Theodd.
Die eerste 2 waren iig leuke filmpjes.
Lol blijf editten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Bij PVP zie ik een rood balkje boven die poppetjes die voor health staat, en daaronder een groen balkje maar ik weet niet waarvoor die is?
Heb je die tips gelezen onderin tijdens het laden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nog een trooper PVP video...niet te verwarren met mn eerder geposte video, zelfde commentator maar nu speelt hij zelf.
Dit is dan ook 10min geleden geupload.
Castbar of de zogenaamde Resolvebarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Bij PVP zie ik een rood balkje boven die poppetjes die voor health staat, en daaronder een groen balkje maar ik weet niet waarvoor die is?
Dat is enkel de preorder prijs. At launch betaal je de rest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef Knevelt het volgende:
Zijn die prijzen nu zo bizar laag of kijk ik verkeerd: ¤5,- voor Standard Edition en 20 voor Collectors?
Ow lol, dus dan nog pak 'm beet 50 euri erbovenop?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is enkel de preorder prijs. At launch betaal je de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ow lol, dus dan nog pak 'm beet 50 euri erbovenop?Bij de CE 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Knevelt het volgende:
Boomchiquepawaw. Das best heavy. Maja, als je daarna 10 jaar speelplezier hebt is het natuurlijk de prijs wel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |