Nee je moet juist de bal over de lijn van de tegenstander krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een variant van CTF of niet?
Variant dus op CTFquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:17 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Nee je moet juist de bal over de lijn van de tegenstander krijgen.
Zo kun je het zien, maar er zitten toch wel een verschillen in waardoor ik het niet helemaal een variant wil noemen... Huttball een variant van CTF noemen is dus eigenlijk CTF een variant van voetbal noemen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Variant dus op CTFin plaats van eigen basis moet de flag (bal) naar de basis van de tegenstander.
Noem het gewoon zoals het is; een gewelddadige variant van American Footballquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Variant dus op CTFin plaats van eigen basis moet de flag (bal) naar de basis van de tegenstander.
In warzones worden je stats aangepast aan de max levels waardoor je als level 14 in een warzone met level 50's mee kan spelen. Je krijgt alleen niet extra abilities.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef Pixell het volgende:
Ach of het nou wel of niet past in zo'n game, het is wel iets origineels.
Tijdens het lvl'n zal je er niet veel mee te doen hebben, maar als je op het punt bent aangekomen dat je afhankelijk bent van raiden (zoals vele net als ik in wow) dan is dit vast een leuke afwisseling tussendoor!
Jammer, vond lowbie PvP met WoW altijd wel lache om af en toe tussendoor te doen. Niet dat ik veel PvP deed en van plan ben te gaan doen in TOR. PvP (de warzones) maakt me weinig uit hoe het eruit ziet. Maar ik ga niet op een saaie PvE server spelen... world pvp zorgt altijd voor leuke momenten (Kazzak was altijd favoriet in vanilla)quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In warzones worden je stats aangepast aan de max levels waardoor je als level 14 in een warzone met level 50's mee kan spelen. Je krijgt alleen niet extra abilities.
Mwah zelfde bij mij hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb alle classes al een beetje bepaald van wat ik wil maar er zit geen enkele healer bijAlleen maar DPS en Tanks en stealth
Ja maar qua skill trees heb ik er geen een die kan healenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah zelfde bij mij hoor.
Hoewel puur dps of puur tank simpelweg niet in dit spel zit.
Allemaal hybrides wat je ook kiest kwa talents.
de preorder code neem ik aan? xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef JediSimons het volgende:
Yeah, ik heb eindelijk mijn CE binnen via Wehkamp.
Gelukkig stellen die codes niets voor idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef JediSimons het volgende:
Ja dat.![]()
Had eerst een pre-order bij Amazon gedaan, maar ik twijfel of ik dan mijn fysieke exemplaar op release dag op de deurmat heb liggen. Uiteindelijk de bestelling op Amazon geannuleerd. Echter staat de pre-order code nog steeds geactiveerd op mijn SWTOR account.![]()
Normal edition heb ik al via bol.com besteld. Uit wanhoop besteld omdat de CE een paar weken gelden overal uitverkocht was.Maar die code heb ik aan mijn neef gegeven :p
Wist ik dat maar eerder...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gelukkig stellen die codes niets voor idd.
Ik zie ze ook wel los verkocht worden op Ebay.
Kan je al een account registeren dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef JediSimons het volgende:
Echter staat de pre-order code nog steeds geactiveerd op mijn SWTOR account.![]()
op swtor.com, daar moet je de pre-order code ook invoeren. Deze is gelijk aan je EA account, als je nog geen ea account hebt wordt deze automatisch aangemaakt geloof ik met die gegevens. als je al een ea account hebt op die e-mail worden ze aan elkaar gekoppeld en wordt het wachtwoord dat je op swtor.com hebt ingevoerd ook het wachtwoord wat je op ea.com moet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan je al een account registeren dan?
Ik volg je wel, maar ik heb geen pre order dus kan nog niks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Downtime het volgende:
[..]
op swtor.com, daar moet je de pre-order code ook invoeren. Deze is gelijk aan je EA account, als je nog geen ea account hebt wordt deze automatisch aangemaakt geloof ik met die gegevens. als je al een ea account hebt op die e-mail worden ze aan elkaar gekoppeld en wordt het wachtwoord dat je op swtor.com hebt ingevoerd ook het wachtwoord wat je op ea.com moet gebruiken.
(volg je het nog?)
Of ik druk gewoon een keer op Sign up op swtor.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik volg je wel, maar ik heb geen pre order dus kan nog niks.
De makers van van het spel zeggen dat ze het spel zo hebben gemaakt dat het voor MMORPG-noobs goed speelbaar is. Ik hoorde dat de tutorial ook vrij lang is dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:50 schreef Knevelt het volgende:
Hey allemaal, ik heb een vraag. Hopelijk kunnen jullie helpen.
Ik heb 0 ervaring met MMORPG's maar ik hou wel van SW en spellen als Kotor. Ik wil Old Republic wellicht gaan kopen. Nu is mijn vraag: wat moet je eigenlijk als beginner van MMORPG's in het algemeen en SWTOR in het bijzonder weten?
Tweede vraag is wat de systeemvereisten zijn. Aangezien mijn laptop wss sowieso een te paupere videokaart heeft en ik dan een nieuwe moet halen.
Werkt al niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Zo ziet de character creation eruit!
http://www.alterswtor.com/archives/749
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |