abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:29:17 #51
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_100998501
Check dat filmpje nou maar.
pi_100998590
oh god ja, ik krijg gewoon een orgasme, het is zo gaaf, briljant, episch, fenomenaal, beste filmpje ever. Dit maakt TOR direct tot de ultieme game die zeker 30 miljoen keer over de toonbank gaat.

HUTBALLLLLLL!!!1!1!eins!!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:33:58 #53
339055 JediSimons
pi_100998644
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Morthill het volgende:
oh god ja, ik krijg gewoon een orgasme, het is zo gaaf, briljant, episch, fenomenaal, beste filmpje ever. Dit maakt TOR direct tot de ultieme game die zeker 30 miljoen keer over de toonbank gaat.

Doe niet zo bijdehand gast.

Het is een uniek onderdeel van het spel/pvp waar je gebruik van kunt maken. Als het je niet aan staat dan speel je het toch gewoon niet en richt jij je op andere aspecten van het spel.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:37:03 #54
339055 JediSimons
pi_100998733
*delete
pi_100998741
Ik vroeg simpelweg wat er tof aan was. Geef dan ook een argument en doe niet alsof een filmpje van 15 seconden met amper content laat zien dat Huttball de heilige graal is. Dat verongelijkte gelijk :N
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:38:43 #56
339055 JediSimons
pi_100998786
Nou dat filmpje laat zien dat je op een toffe manier een punt kunt scoren in Huttball. Door de combat-mechanics / stunts goed te timen. Reactie van het publiek maakt het gewoon leuk.

Je doet echt onwijs bijdehand. Je laat jezelf wel kennen hoor. :')
pi_100998901
Jaja, het ligt aan mij :O als dat je gelukkig maakt, prima ^O^
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:45:30 #58
339055 JediSimons
pi_100999000
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:42 schreef Morthill het volgende:
Jaja, het ligt aan mij :O als dat je gelukkig maakt, prima ^O^
Bijvoorbeeld.

Waar blijft jouw tegen argument? Als je nog wilt ontsnappen van je kleutergedrag.
pi_100999615
Nee, op het persoonlijk vlak blijven doorgaan in je posts, dat getuigt van volwassen gedrag.

Maar omdat ik evenmin zin heb ik nog meer wellus/nietus-gezeur:

De meerwaarde van Huttball blijft me volledig ontgaan, op de GC deed BioWare echt alsof het een van de gaafste dingen is aan het spel en dé reden waarom TOR beter is dan andere MMO's, maar het is niet meer dan een minigame en ik snap echt niet wat het toevoegt aan het genre of de game op zichzelf. Dat je op een toffe manier punten kan scoren, zorgt niet dat het gelijk iets te zoeken heeft in deze game.

Sterker nog, het gaat voor mij compleet in tegen het principe van The Old Republic. Je bent bezig met een oorlog tussen twee kampen en omdat we op een neutrale planeet zijn is het plots ok om samen te gaan sporten? Alsof je ooit zou samenwerken met je aartsvijand die schuldig is aan miljoenen doden, waaronder wellicht familie en vrienden, om te strijden voor wat eer tegen je eigen vrienden. Het slaat echt nergens op.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:05:44 #60
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_100999680
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:06:58 #61
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_100999732
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:04 schreef Morthill het volgende:
Nee, op het persoonlijk vlak blijven doorgaan in je posts, dat getuigt van volwassen gedrag.

De meerwaarde van Huttball blijft me volledig ontgaan, op de GC deed BioWare echt alsof het een van de gaafste dingen is aan het spel en dé reden waarom TOR beter is dan andere MMO's, maar het is niet meer dan een minigame en ik snap echt niet wat het toevoegt aan het genre of de game op zichzelf. Dat je op een toffe manier punten kan scoren, zorgt niet dat het gelijk iets te zoeken heeft in deze game.

Sterker nog, het gaat voor mij compleet in tegen het principe van The Old Republic. Je bent bezig met een oorlog tussen twee kampen en omdat we op een neutrale planeet zijn is het plots ok om samen te gaan sporten? Alsof je ooit zou samenwerken met je aartsvijand die schuldig is aan miljoenen doden, waaronder wellicht familie en vrienden, om te strijden voor wat eer tegen je eigen vrienden. Het slaat echt nergens op.
Je werkt niet samen met de tegenstander, teams zijn niet mixed factions. Alleen bijvoorbeeld Republic vs Republic en Empire vs Empire. Lees je eens even beter in voordat je uitspraken doet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_100999813
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Je werkt niet samen met de tegenstander, teams zijn niet mixed factions. Alleen bijvoorbeeld Republic vs Republic en Empire vs Empire. Lees je eens even beter in voordat je uitspraken doet.
Het is wat de producer tegen mij zei in de presentatie, als hij daarin faalt is dat niet mijn schuld :{w
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:14:45 #63
339055 JediSimons
pi_101000006
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:04 schreef Morthill het volgende:

http://www.swtor.com/media/trailers/huttball

Dallas Dickinson legt het zelf voor je uit.

Kijk dat het voor jou niets te zoeken heeft in SWTOR betekend nog niet dat het zo is. Ik zie het als een tweede battleground net als Arathi Basin naast Warsong Gulch staat. Het heeft een hele andere PVP mechanic wat ik nog niet heb gezien in een andere MMORPG. In mijn ogen is dat al een reden om het groot te publiceren aan je publiek. Het is ook geen minigame. Het is een PVP warzone net als Alderaan Warzone en The Void Star. Waar je PVP medals kunt verdienen, en eventueel titels en experience kunt krijgen dacht ik.

Ik ben wel blij dat SWTOR dit aan mij te bieden heeft. Leuk voor de afwisseling. Het betekend alleen maar dat er meer te doen is in het spel. Hoe zou je daar op tegen kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JediSimons op 21-08-2011 14:21:05 ]
pi_101000156
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:14 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Kijk dat het voor jou niets te zoeken heeft in SWTOR betekend nog niet dat het zo is. Ik zie het als een tweede battleground net als Arathi Basin naast Warsong Gulch staat. Het heeft een hele andere PVP mechanic wat ik nog niet heb gezien in een andere MMORPG. In mijn ogen is dat al een reden om het groot te publiceren aan je publiek.

Ik ben wel blij dat SWTOR dit aan mij te bieden heeft. Leuk voor de afwisseling. Het betekend alleen maar dat er meer te doen is in het spel. Hoe zou je daar op tegen kunnen zijn.
Het is toch gewoon een variant van CTF of niet?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_101000165
quote:

[..]

Kijk dat het voor jou niets te zoeken heeft in SWTOR betekend nog niet dat het zo is. Ik zie het als een tweede battleground net als Arathi Basin naast Warsong Gulch staat. Het heeft een hele andere PVP mechanic wat ik nog niet heb gezien in een andere MMORPG. In mijn ogen is dat al een reden om het groot te publiceren aan je publiek.

Oh wacht het is dus om gerespecteerd te worden door de Hutts, dat verklaart weer een hoop :)
pi_101000193
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar hier kan je de 'flag' naar elkaar gooien ;)
pi_101000227
http://www.mmorpg.com/gam(...)/Huttball-PvP-Mayhem
quote:
Originally Posted by Threadnought View Post
Why the **** are Imperials and republicans playing a game of football against each other?

That's the question I have for DE and his writing staff.
quote:
Hey Folks,

Totally fair question. I wrote Huttball personally and gave it my big stamp of approval. Huttball came from a request by the pvp team to have a mode that could mix sides in the event of unbalanced factions. So it's not Empire vs Republic playing insane death sports, it's anyone who wants to win some prizes and flex their muscles going to Nar Shaddaa, gambling center of the galaxy, and blowing off some steam. Story is important but so are alternate, setting-appropriate activities that give some depth and variety to the world and the gameplay experience. There is a crazy Hutt that likes running huge arena events for his amusement. Your choice if that's the way your Bounty Hunter enjoys spending his downtime.

Hope that helps,
Daniel Erickson
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_101000314
quote:

[..]

Moeten ze voortaan maar beter intern communiceren en niet A zeggen tegen de pers op de Gamescom om B te bedoelen. Maar misschien verknalde hij de uitleg gewoon omdat het de eerste presentatie van de beurs was, het zal ook wel.

quote:

Maar ik mag toch gerust stellen en beargumenteren dat ik vind dat het niets te zoeken heeft in TOR? Je doet alsof ik het recht niet heb om tegen meer content te zijn als ik het saaie content vind. Puur omdat veel mensen het tof vinden, wil dat niet zeggen dat ik het tof moet vinden.

En om nu te zeggen dat het echt uniek is, het is gewoon een variant op capture the flag, maar dan vermomd als sport. Maar goed, MMO's hebben wel vaker dat soort content die vrij onlogisch is in het verhaal. Dat het niet mixed factions is, haalt wel een van mijn twee grootste bezwaren weg.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:28:04 #69
339055 JediSimons
pi_101000464
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:23 schreef Morthill het volgende:

[..]

Moeten ze voortaan maar beter intern communiceren en niet A zeggen tegen de pers op de Gamescom om B te bedoelen. Maar misschien verknalde hij de uitleg gewoon omdat het de eerste presentatie van de beurs was, het zal ook wel.

[..]

Maar ik mag toch gerust stellen en beargumenteren dat ik vind dat het niets te zoeken heeft in TOR? Je doet alsof ik het recht niet heb om tegen meer content te zijn als ik het saaie content vind. Puur omdat veel mensen het tof vinden, wil dat niet zeggen dat ik het tof moet vinden.

En om nu te zeggen dat het echt uniek is, het is gewoon een variant op capture the flag, maar dan vermomd als sport. Maar goed, MMO's hebben wel vaker dat soort content die vrij onlogisch is in het verhaal. Dat het niet mixed factions is, haalt wel een van mijn twee grootste bezwaren weg.
Oh, iedereen mag zijn mening hebben over SWTOR.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Morthill het volgende:

Maar als je zo gaat reageren terwijl ik in eerste instantie al gewoon een goed argument van jou verwacht dan loopt het uit naar dit.

En ik vind het wel vrij uniek en tof dat dit in een MMORPG met een Star Wars setting kan. Daar kun je om gaan juichen of janken. Ik ben blij dat ik met mijn character sowieso in december een potje Huttbal kan doen met me vrienden. :D
pi_101000651
jij verwachte een goed argument van mij, ik verwachte daarvoor al een goed argument van jou en als jij dan reageert alsof dat filmpje alles zegt terwijl het gewoon gruwelijk kort is en amper iets toont, dan loop het uit naar dit :P

maar agh, wat klaag ik ook eigenlijk :') ik hoopte op swoopracen, alsof een jedi dat zou doen tussen het redden van de Republic door :X
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:35:31 #71
339055 JediSimons
pi_101000731
Ik had een andere kijk op dat filmpje. Die menselijke reactie op de correcte handelingen van die Smuggler. Kijk, daar speel ik een spel nou voor. :P

Wie weet Swoopracen/Podracen, ooit in een expansion. :')
pi_101000754
volgend jaar het WK Huttball tijdens de GC :')
pi_101000978
Hutball leuke toevoeging maar niet de heilige graal ofzo.

Wel grappig om te proberen in ieder geval kijken hoe het is.
Doet me beetje denken aan bepaalde battlegrounds waar ik ff de naam van kwijt ben.. warsong gulch ofzo uit WoW.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:50:09 #74
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101001199
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:33 schreef Morthill het volgende:
maar agh, wat klaag ik ook eigenlijk :') ik hoopte op swoopracen, alsof een jedi dat zou doen tussen het redden van de Republic door :X
Revan had schijt en ging lekker swoopracen.
pi_101001401
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Revan had schijt en ging lekker swoopracen.
en de Exile ook, alleen toen suckte het al :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:17:24 #76
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_101002298
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee je moet juist de bal over de lijn van de tegenstander krijgen.
pi_101002373
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:17 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Nee je moet juist de bal over de lijn van de tegenstander krijgen.
Variant dus op CTF ;) in plaats van eigen basis moet de flag (bal) naar de basis van de tegenstander.
pi_101002949
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Variant dus op CTF ;) in plaats van eigen basis moet de flag (bal) naar de basis van de tegenstander.
Zo kun je het zien, maar er zitten toch wel een verschillen in waardoor ik het niet helemaal een variant wil noemen... Huttball een variant van CTF noemen is dus eigenlijk CTF een variant van voetbal noemen...
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:52:38 #79
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_101003850
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Noem het gewoon zoals het is; een gewelddadige variant van American Football :).

Capture the flag is toch een hele andere speelstijl. Bij de CTF van WoW had je bijvoorbeeld erg veel passieve momenten en een deel van de spelers moesten altijd defenden (waar niemand zin in had).
pi_101007250
True, true. Maar het is ook niet alsof er helemaal geen link is met CTF of zo. De vergelijking met American Football is wellicht inderdaad de beste.
pi_101043026
Ach of het nou wel of niet past in zo'n game, het is wel iets origineels.

Tijdens het lvl'n zal je er niet veel mee te doen hebben, maar als je op het punt bent aangekomen dat je afhankelijk bent van raiden (zoals vele net als ik in wow) dan is dit vast een leuke afwisseling tussendoor!
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:40:27 #82
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101044644
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef Pixell het volgende:
Ach of het nou wel of niet past in zo'n game, het is wel iets origineels.

Tijdens het lvl'n zal je er niet veel mee te doen hebben, maar als je op het punt bent aangekomen dat je afhankelijk bent van raiden (zoals vele net als ik in wow) dan is dit vast een leuke afwisseling tussendoor!
In warzones worden je stats aangepast aan de max levels waardoor je als level 14 in een warzone met level 50's mee kan spelen. Je krijgt alleen niet extra abilities.
pi_101054244
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

In warzones worden je stats aangepast aan de max levels waardoor je als level 14 in een warzone met level 50's mee kan spelen. Je krijgt alleen niet extra abilities.
Jammer, vond lowbie PvP met WoW altijd wel lache om af en toe tussendoor te doen. Niet dat ik veel PvP deed en van plan ben te gaan doen in TOR. PvP (de warzones) maakt me weinig uit hoe het eruit ziet. Maar ik ga niet op een saaie PvE server spelen... world pvp zorgt altijd voor leuke momenten (Kazzak was altijd favoriet in vanilla)
pi_101077861
Deceived ook gelezen, ben benieuwd wat daar allemaal van invloed uit gaat zijn op het verhaal in TOR.
pi_101078132
Ik heb alle classes al een beetje bepaald van wat ik wil maar er zit geen enkele healer bij :') Alleen maar DPS en Tanks en stealth :P
pi_101078544
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb alle classes al een beetje bepaald van wat ik wil maar er zit geen enkele healer bij :') Alleen maar DPS en Tanks en stealth :P
Mwah zelfde bij mij hoor. :)

Hoewel puur dps of puur tank simpelweg niet in dit spel zit.

Allemaal hybrides wat je ook kiest kwa talents.
pi_101079249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mwah zelfde bij mij hoor. :)

Hoewel puur dps of puur tank simpelweg niet in dit spel zit.

Allemaal hybrides wat je ook kiest kwa talents.
Ja maar qua skill trees heb ik er geen een die kan healen :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:55:49 #88
339055 JediSimons
pi_101082671
Yeah, ik heb eindelijk mijn CE binnen via Wehkamp. :D
pi_101083303
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef JediSimons het volgende:
Yeah, ik heb eindelijk mijn CE binnen via Wehkamp. :D
de preorder code neem ik aan? xD
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:37:46 #90
339055 JediSimons
pi_101084455
Ja dat. :s)

Had eerst een pre-order bij Amazon gedaan, maar ik twijfel of ik dan mijn fysieke exemplaar op release dag op de deurmat heb liggen. Uiteindelijk de bestelling op Amazon geannuleerd. Echter staat de pre-order code nog steeds geactiveerd op mijn SWTOR account. :P

Normal edition heb ik al via bol.com besteld. Uit wanhoop besteld omdat de CE een paar weken gelden overal uitverkocht was. :') Maar die code heb ik aan mijn neef gegeven :p
pi_101085314
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef JediSimons het volgende:
Ja dat. :s)

Had eerst een pre-order bij Amazon gedaan, maar ik twijfel of ik dan mijn fysieke exemplaar op release dag op de deurmat heb liggen. Uiteindelijk de bestelling op Amazon geannuleerd. Echter staat de pre-order code nog steeds geactiveerd op mijn SWTOR account. :P

Normal edition heb ik al via bol.com besteld. Uit wanhoop besteld omdat de CE een paar weken gelden overal uitverkocht was. :') Maar die code heb ik aan mijn neef gegeven :p
Gelukkig stellen die codes niets voor idd.
Ik zie ze ook wel los verkocht worden op Ebay.
pi_101085602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Gelukkig stellen die codes niets voor idd.
Ik zie ze ook wel los verkocht worden op Ebay.
Wist ik dat maar eerder...
Het wijzigen van de pre-order code is me ook een drama... heb er keer middenin de nacht 5 uur mee bezig geweest via die ea support chat, was volgens mij iemand die er net begonnen was.
En paar dagen later ook nog eens een paar uurtjes... alleen omdat ik van de digital naar de CE wou switchen... (volgense swtor.com heb ik geen code geregistreerd, miep van EA had de key in origin gezet waardoor die nu als 'al gebruikt' wordt gezien, maar volgens ea gozer maakt dat dus niks uit...)
pi_101085795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef JediSimons het volgende:
Echter staat de pre-order code nog steeds geactiveerd op mijn SWTOR account. :P
Kan je al een account registeren dan?
pi_101085900
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef DaFan het volgende:

[..]

Kan je al een account registeren dan?
op swtor.com, daar moet je de pre-order code ook invoeren. Deze is gelijk aan je EA account, als je nog geen ea account hebt wordt deze automatisch aangemaakt geloof ik met die gegevens. als je al een ea account hebt op die e-mail worden ze aan elkaar gekoppeld en wordt het wachtwoord dat je op swtor.com hebt ingevoerd ook het wachtwoord wat je op ea.com moet gebruiken.

(volg je het nog?)
pi_101086593
Zo ziet de character creation eruit! ^O^
http://www.alterswtor.com/archives/749
pi_101088003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Downtime het volgende:

[..]

op swtor.com, daar moet je de pre-order code ook invoeren. Deze is gelijk aan je EA account, als je nog geen ea account hebt wordt deze automatisch aangemaakt geloof ik met die gegevens. als je al een ea account hebt op die e-mail worden ze aan elkaar gekoppeld en wordt het wachtwoord dat je op swtor.com hebt ingevoerd ook het wachtwoord wat je op ea.com moet gebruiken.

(volg je het nog?)
Ik volg je wel, maar ik heb geen pre order dus kan nog niks.
pi_101099374
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik volg je wel, maar ik heb geen pre order dus kan nog niks.
Of ik druk gewoon een keer op Sign up op swtor.com :')
Blijkbaar is dat ook gewoon je account.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:50:33 #98
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_101119924
Hey allemaal, ik heb een vraag. Hopelijk kunnen jullie helpen.

Ik heb 0 ervaring met MMORPG's maar ik hou wel van SW en spellen als Kotor. Ik wil Old Republic wellicht gaan kopen. Nu is mijn vraag: wat moet je eigenlijk als beginner van MMORPG's in het algemeen en SWTOR in het bijzonder weten?

Tweede vraag is wat de systeemvereisten zijn. Aangezien mijn laptop wss sowieso een te paupere videokaart heeft en ik dan een nieuwe moet halen.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_101120135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:50 schreef Knevelt het volgende:
Hey allemaal, ik heb een vraag. Hopelijk kunnen jullie helpen.

Ik heb 0 ervaring met MMORPG's maar ik hou wel van SW en spellen als Kotor. Ik wil Old Republic wellicht gaan kopen. Nu is mijn vraag: wat moet je eigenlijk als beginner van MMORPG's in het algemeen en SWTOR in het bijzonder weten?

Tweede vraag is wat de systeemvereisten zijn. Aangezien mijn laptop wss sowieso een te paupere videokaart heeft en ik dan een nieuwe moet halen.
De makers van van het spel zeggen dat ze het spel zo hebben gemaakt dat het voor MMORPG-noobs goed speelbaar is. Ik hoorde dat de tutorial ook vrij lang is dus dat komt wel goed ;)

De system requirements zijn te zien op de site, onderaan op de pre-order pagina.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:43:47 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101121604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Zo ziet de character creation eruit! ^O^
http://www.alterswtor.com/archives/749
Werkt al niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: