Veel plezierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Owjah, ik ga boodschappen halen en dwwd kijken
Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat ik de icoontjes kon verschuiven... Heb me bijna een jaar lopen ergeren aan dat alles door elkaar stondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef Parafernalia het volgende:
Is er een manier om de apps op volgorde te zetten? bijvoorbeeld op naam
Dat heb ik wel gedaan, maar nou ben ik ook een enorme nitwit qua telefoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:54 schreef Parafernalia het volgende:
ja maar om alles nou handmatig op volgorde te zetten
www.apktop.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand of Applanet nog gaat werken ooit?
Bad Gatewayquote:
Nee, waarom zou je dat willen als ik vragen mag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Parafernalia het volgende:
Als je een bestand wil sharen, krijg je zo'n menu met mogelijkheden op welke manier je het wil sharen. Bijv. Whatsapp, Gmail, etc.
Kun je aan dat menu apps verwijderen en/of toevoegen?
Ik stuur vaak dingen via whatsapp. En wil dat een beetje snel kunnen doen zonder naar beneden te scrollen. Ik gebruik alleen Gmail en Whatsappquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat willen als ik vragen mag?
Koop gewoon een kabeltje man.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef DutchieBre het volgende:
Ok. Ik heb ook al meer dan een jaar de galaxy S. De allereerste versie en heb nooit geupdate naar de nieuwe android versies. Momenteel merk ik dat t toestel traag wordt en dat ie gewoon veel minder is dan de toestellen die wel de gebruikelijke updates hebben gehad. Helaas heb ik geen kabeltje meer om hem aan de comp te hangen. Wat ik me dus afvraag is of ik ook met het toesrel zelf een update naar de nieuwste android versie kan gaan doen. Oftewel, zonder gebruik van een computer? Ik ioop graag iets van jullie te vernemen!
Ben jij altijd zo defaitistisch? Koop een kabeltje en zoek uit hoe je die drivers aan de praat krijgt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef DutchieBre het volgende:
Heeft weinig zin. Mijn computer wilde hem van meet af aan niet herkennen.
Jezus zeg. Ik stel een normale vraag, ik zeg wat de reden is waarom ik het niet via de computer wens te doen indien mogelijk, krijg ik meteen een "niet zo vriendelijke" reactie. Sorry dat niet iedereen als nerd is geboren, sorry dat ik een vraag stelde. Idiootquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo defaitistisch? Koop een kabeltje en zoek uit hoe je die drivers aan de praat krijgt.
Oja, het antwoord op je vraag is: nee.
Maar zet je dan nooit muziek op je computer bijvoorbeeld? En hoe verplaats je foto's vanaf je telefoon naar je computer? Allemaal via Bluetooth? Een kabeltje is gewoon ontzettend belangrijk. Het probleem van de computer die de telefoon niet herkent is bekend, maar de oplossing ook. Als je Kies update en de juiste drivers installeert (allemaal beschikbaar op de website) zou het moeten werken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Jezus zeg. Ik stel een normale vraag, ik zeg wat de reden is waarom ik het niet via de computer wens te doen indien mogelijk, krijg ik meteen een "niet zo vriendelijke" reactie. Sorry dat niet iedereen als nerd is geboren, sorry dat ik een vraag stelde. Idioot
Ik zet mooit foto's van mijn telefoon op de computer. Ik heb een prima camera waardoor ik de camerafunctie van de de galaxy s nauwelijks tot niet gebruik. Verder dus geen reden om de telefoon ooit aan de computer te hangen. Muziek download ik gewoon via wifi op mijn telefoon, dus ook dat is t probleem nooit geweest. In mijn achterhoofd wetende dat de computer mijn telefoon nooit herkende heb ik dit ook nooit meer geprobeerd. Tot nu ik wil gaan updaten lijkt het kabel verhaal opeens weer actueel te worden, vandaar dat ik eerst wilde weten of dat ook zonder computer mogelijk was. Dat heeft niets te maken met zelf niets willen uitzoeken. (In feite stelde ik die vraag om dat uit te zoeken).quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zet je dan nooit muziek op je computer bijvoorbeeld? En hoe verplaats je foto's vanaf je telefoon naar je computer? Allemaal via Bluetooth? Een kabeltje is gewoon ontzettend belangrijk. Het probleem van de computer die de telefoon niet herkent is bekend, maar de oplossing ook. Als je Kies update en de juiste drivers installeert (allemaal beschikbaar op de website) zou het moeten werken.
Natuurlijk hoef je hier geen nerd te zijn... anders hadden we wel op tweakers gezeten. Maar we mogen toch wel veronderstellen dat iemand enigszins zelf initiatief toont. Mocht het dan nog niet lukken, kom dan gerust terug met je vraag. Overigens zeg je dat de reden is dat je het niet met de computer "wenst te doen" is dat je geen kabeltje hebt. Nou, dan lijkt me geen slecht idee om daar eens te beginnen. No flaming intended verder.
Kies werkt bij veel mensen niet. Bij mij herkent ie mn toestel wel, maar updaten ho maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zet je dan nooit muziek op je computer bijvoorbeeld? En hoe verplaats je foto's vanaf je telefoon naar je computer? Allemaal via Bluetooth? Een kabeltje is gewoon ontzettend belangrijk. Het probleem van de computer die de telefoon niet herkent is bekend, maar de oplossing ook. Als je Kies update en de juiste drivers installeert (allemaal beschikbaar op de website) zou het moeten werken.
Natuurlijk hoef je hier geen nerd te zijn... anders hadden we wel op tweakers gezeten. Maar we mogen toch wel veronderstellen dat iemand enigszins zelf initiatief toont. Mocht het dan nog niet lukken, kom dan gerust terug met je vraag. Overigens zeg je dat de reden is dat je het niet met de computer "wenst te doen" is dat je geen kabeltje hebt. Nou, dan lijkt me geen slecht idee om daar eens te beginnen. No flaming intended verder.
2.3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdomme, wat een kutding is t toch ook. opeens al mn instellingen weg![]()
en nu kan ik ook opeens geen beveiling meer instellen
Dank je ! Ondertussen heb ik ook een kabeltje, dus zal vanavond eens gaan proberen !quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kies werkt bij veel mensen niet. Bij mij herkent ie mn toestel wel, maar updaten ho maar.
Toch heb je kabel nodig, Dutchie. En dan deze tutorial volgens. Lijkt ingewikkeld maar stelt niks voor en is echt binnen paar minuten gefixt.
http://www.androidworld.n(...)n-kies-om-xwjvh.html
echt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:19 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eken-na-release.html
Nexus One krijgt ICS, dus de SGS links- of rechtsom ook.
installeer 2.3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe stel ik in dat ik mn telefoon bescherm met een patroon? heb een patroon ingesteld maar als ik op de powerknop druk wordt mn scherm alleen zwart, als ik op iets druk kan ik gewoon overal bij.
WEER knutselen...ik word er een beetje moe van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef Kandijfijn het volgende:
@RiKe
Een andere radio (ook wel modem genoemd). Een radio is onderdeel van een volledige rom maar kan ook los geflashed worden. Op de site van CM staat wel welke radio's ondersteunt worden
Ja, die telefoon is hetzelfde als de SGS (ongeveer) dus óf Sammie brengt een ICS firmware uit (kans is kleiner) of de community bouwt wat.quote:
Om dat weer voor elkaar te krijgen moet ik weer het risico nemen op een boot loop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou gewoon de nieuwste stockrom van Samfirmware.com trekken en daar een custom kernel overheen gooien.
Dat heb ik nu namelijk, met de Semaphore kernel. Dat werkt gewoon prima en dan heb je geen gepruts.
daar helpt een custom rom bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Om dat weer voor elkaar te krijgen moet ik weer het risico nemen op een boot loop.
En mijn ervaring met de stock rom valt ook wel tegen.
Zoals ik al zei wordt de telefoon na verloop van tijd traag.
De prestaties zijn niet consequent zegmaar.
Ik ben telefoon recensent geweest en ik werk in de IT dus echt onkunde zal het niet zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik denk dat het vooral aan je eigen onkunde ligt Rike om eerlijk te zijn.
Toch is het HTC die wat issues heeft met bouwkwaliteit nu. Sensation heeft stof achter scherm, krakende behuizingen, lees tweakers forum er maar op na, ziet er niet best uit. Topicstart begint al met een foto hoe je backcover in te tapen om het kraken tegen te gaan. Er zijn verschillende mensen die daar 5,6,7 keer hun telefoon hebben laten repareren wegens stof achter scherm.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ik stap over op HTC denk ik.
Toestellen voelen wat beter aan vind ik, wat solider en zwaarder dan de SGS.
Hoe vooruitstrevend fabrikanten zijn met de nieuwste techniek maakt me niet zoveel uit, de meeste Android-telefoons zijn wel goed.
ben vanmiddag naar een t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de instellingen weer goed gezet, had weer ff 3g...maar bij thuiskomst waren die settings alweer weg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ok wtf, heb nadat mn homescreen is gereset opeens ook geen 3g meer en kan alleen noodoproepen doentoetsenbord is ook opeens anders..wtf is er gebeurd?
wat doe je toch met dat ding? ik heb ook wel eens probleempjes maar dit... WTF?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben vanmiddag naar een t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de instellingen weer goed gezet, had weer ff 3g...maar bij thuiskomst waren die settings alweer weg.
en iconen die ik weer op mn homescreen zet blijven verdwijnen. krijg soms opeens een rare melding dat de market.process of music nog iets is gecrashed. GPS gaat automatisch aankrijg van binnenkomende oproepen alleen sms met de melding dat ik ze gemist heb.
misschien had ik m niet in mn aars moeten stoppenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe je toch met dat ding? ik heb ook wel eens probleempjes maar dit... WTF?
nee dat doe ik ook best vaak, kan ie goed tegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien had ik m niet in mn aars moeten stoppen
Klopt. Er staat een filmpje op Youtube van een vergelijking tussen een iPhone en een SGS. De SGS komt, zoals altijd, significant beter uit de anustest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dat doe ik ook best vaak, kan ie goed tegen
dat komt waarschijnlijk omdat je de nieuwe market hebt. blijkbaar zit er een limiet op van 30MB bij samsung. probeer effe updates te verwijderen van de market en de app opnieuw te downloadenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb ook iets raars met mijn SGS, als ik iets uit de Market wil halen (of een app wil updaten) zegt ie dat ik niet genoeg vrije ruimte op het apparaat heb, maar volgens de status van het toestel heb ik nog 1,45GB op de telefoon, 6,63GB op de SD kaart en 2,26GB op de interne SD kaart. Iemand een idee? (gaat gewoon om alle apps, dus ook dingen van 2 MB ofzo...)
Installeer Firefox nou eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben vanmiddag naar een t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de instellingen weer goed gezet, had weer ff 3g...maar bij thuiskomst waren die settings alweer weg.
en iconen die ik weer op mn homescreen zet blijven verdwijnen. krijg soms opeens een rare melding dat de market.process of music nog iets is gecrashed. GPS gaat automatisch aankrijg van binnenkomende oproepen alleen sms met de melding dat ik ze gemist heb.
Heb ik ook wel eens. Opnieuw proberen en dan werkt t bij mij wel geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb ook iets raars met mijn SGS, als ik iets uit de Market wil halen (of een app wil updaten) zegt ie dat ik niet genoeg vrije ruimte op het apparaat heb, maar volgens de status van het toestel heb ik nog 1,45GB op de telefoon, 6,63GB op de SD kaart en 2,26GB op de interne SD kaart. Iemand een idee? (gaat gewoon om alle apps, dus ook dingen van 2 MB ofzo...)
Opera Mobile ftw!quote:
probeer bij bluetooth settings de radio te ontkoppelen en terug te koppelen.je zou ergens een vakje moeten krijgen met altijd toestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef CyclingGirl het volgende:
@redboyke, ik verbind m voordat ik wegrij en dan wil ik na een half uurtje eens bellen en dan is de verbinding weg. Ik luister mp3 via ipod.
probeer eens naar instellingen>Locatie- en beveiligingsinstellingen en daar zichtbare wachtwoorden effe aan te vinken en terug uitvinkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef gegie het volgende:
Ah, fijn een topic over samsung galaxy s..
Misschien kunnen jullie me helpen? Als ik wachtwoorden intyp op mijn telefoon (bijv. hyves, rabobankieren) dan verschijnt er niets in beeld, de cursor gaat wel naar voren, maar er komt dus niets te staan..
Dit is zo sinds 2 dagen, daarvoor deed ie het gewoon wel.
Ik heb al geprobeerd om de apps eraf te gooien en opnieuw te installeren, maar dit helpt niet.
Iemand een idee waar het aan ligt? Misschien heb ik een of andere instelling veranderd?
Ja! Wachtwoorden doen het weer!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
probeer eens naar instellingen>Locatie- en beveiligingsinstellingen en daar zichtbare wachtwoorden effe aan te vinken en terug uitvinken
hoeft niet hoor, die van mij doet dat soort dingen aan de lopende bandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef gegie het volgende:
Heb dus toch waarschijnlijk iets veranderd wat ik niet wist..
niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat heeft dat met firefox te maken?
user kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, die van mij doet dat soort dingen aan de lopende band
heb nu de fabrieksinstellingen weer terug moeten zetten. alles kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
user kan er niet mee omgaan
mensen als ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef Catch22- het volgende:
mensen als jij moeten lekker een iPhone kopen.
Ze hebben Market onlangs een upgrade gegeven, ik kan sindsdien ook niet veel meer vinden op zoekresultatenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ja thanks, maar van de market kan ik m ook plukken. is alleen niet echt logisch dat je m daar zelf niet kan vinden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen als ikheb er nooit rare dingen mee gedaan, alleen aps geinstalleerd. misschien is dat t juist, moet je gaan rooten en weet ik veel wat voordat het goed werkt, maar dat mogen ze er dan wel bij zeggen. voor mij is t al vanaf t begin een onstabiel onding.
ik zie m gewoonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
heh wtf, waar is whatsapp gebleven in de markt?hij staat niet tussen de zoekresultaten.
Zie mijn post hierboven... Ga naar "populairst gratis", app nummer 4quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik nog steeds nietmisschien moet ik niet zoeken op 'whatsapp'?
ik heb m al hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven... Ga naar "populairst gratis", app nummer 4
Ah, mooi! Ik zocht laatst in de nieuwe Market op een andere TwitterApp, hij vond op de zoekterm "Twitter" alleen apps die niets met Twitter te maken hadden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb m al hoorbedankt.
maar het is maar vaag dat ik het niet zie als ik zoek op whatsapp.
Als je de klokinstelling op 'Netwerk (oid') hebt staan gaat het automatisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef Thomas B. het volgende:
Even een praktische vraag. Ik moet morgen om 6.30 op, dus dan zet ik de wekker. Maar vannacht gaat de wintertijd in en ik weet niet zeker of mijn telefoon dat ook weet. De vraag is dus: zet ie zichzelf op wintertijd zodat ik mijn wekker gewoon op 6.30 kan instellen of moet ik 'm dan op 7.30 zetten? Geen zin om m'n uurtje extra te verpesten door voor niets wakker te worden.
Ik gebruik nu gewoon ClockSync, synchroniseert met atoomklokquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Heheheh, wat Pino zegt klopt netwerk o.i.d. instellen is volgens mij niet eens vereiste.
Ik deed zelf altijd 2 wekkers zetten toen ik nog niet 100% zeker wist
root requiredquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik gebruik nu gewoon ClockSync, synchroniseert met atoomklok.
Root moeten ze niet te pas en te onpas opvragen. Voor iets simpels als een klok aanpassen is dat een beetje overdreven natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |