2.3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:
godverdomme, wat een kutding is t toch ook. opeens al mn instellingen weg![]()
en nu kan ik ook opeens geen beveiling meer instellen
Dank je ! Ondertussen heb ik ook een kabeltje, dus zal vanavond eens gaan proberen !quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kies werkt bij veel mensen niet. Bij mij herkent ie mn toestel wel, maar updaten ho maar.
Toch heb je kabel nodig, Dutchie. En dan deze tutorial volgens. Lijkt ingewikkeld maar stelt niks voor en is echt binnen paar minuten gefixt.
http://www.androidworld.n(...)n-kies-om-xwjvh.html
echt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:19 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)eken-na-release.html
Nexus One krijgt ICS, dus de SGS links- of rechtsom ook.
installeer 2.3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe stel ik in dat ik mn telefoon bescherm met een patroon? heb een patroon ingesteld maar als ik op de powerknop druk wordt mn scherm alleen zwart, als ik op iets druk kan ik gewoon overal bij.
WEER knutselen...ik word er een beetje moe van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef Kandijfijn het volgende:
@RiKe
Een andere radio (ook wel modem genoemd). Een radio is onderdeel van een volledige rom maar kan ook los geflashed worden. Op de site van CM staat wel welke radio's ondersteunt worden
Ja, die telefoon is hetzelfde als de SGS (ongeveer) dus óf Sammie brengt een ICS firmware uit (kans is kleiner) of de community bouwt wat.quote:
Om dat weer voor elkaar te krijgen moet ik weer het risico nemen op een boot loop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou gewoon de nieuwste stockrom van Samfirmware.com trekken en daar een custom kernel overheen gooien.
Dat heb ik nu namelijk, met de Semaphore kernel. Dat werkt gewoon prima en dan heb je geen gepruts.
daar helpt een custom rom bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Om dat weer voor elkaar te krijgen moet ik weer het risico nemen op een boot loop.
En mijn ervaring met de stock rom valt ook wel tegen.
Zoals ik al zei wordt de telefoon na verloop van tijd traag.
De prestaties zijn niet consequent zegmaar.
Ik ben telefoon recensent geweest en ik werk in de IT dus echt onkunde zal het niet zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik denk dat het vooral aan je eigen onkunde ligt Rike om eerlijk te zijn.
Toch is het HTC die wat issues heeft met bouwkwaliteit nu. Sensation heeft stof achter scherm, krakende behuizingen, lees tweakers forum er maar op na, ziet er niet best uit. Topicstart begint al met een foto hoe je backcover in te tapen om het kraken tegen te gaan. Er zijn verschillende mensen die daar 5,6,7 keer hun telefoon hebben laten repareren wegens stof achter scherm.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef Crutch het volgende:
Ik stap over op HTC denk ik.
Toestellen voelen wat beter aan vind ik, wat solider en zwaarder dan de SGS.
Hoe vooruitstrevend fabrikanten zijn met de nieuwste techniek maakt me niet zoveel uit, de meeste Android-telefoons zijn wel goed.
ben vanmiddag naar een t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de instellingen weer goed gezet, had weer ff 3g...maar bij thuiskomst waren die settings alweer weg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ok wtf, heb nadat mn homescreen is gereset opeens ook geen 3g meer en kan alleen noodoproepen doentoetsenbord is ook opeens anders..wtf is er gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |