wat doe je toch met dat ding? ik heb ook wel eens probleempjes maar dit... WTF?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben vanmiddag naar een t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de instellingen weer goed gezet, had weer ff 3g...maar bij thuiskomst waren die settings alweer weg.
en iconen die ik weer op mn homescreen zet blijven verdwijnen. krijg soms opeens een rare melding dat de market.process of music nog iets is gecrashed. GPS gaat automatisch aankrijg van binnenkomende oproepen alleen sms met de melding dat ik ze gemist heb.
misschien had ik m niet in mn aars moeten stoppenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe je toch met dat ding? ik heb ook wel eens probleempjes maar dit... WTF?
nee dat doe ik ook best vaak, kan ie goed tegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien had ik m niet in mn aars moeten stoppen
Klopt. Er staat een filmpje op Youtube van een vergelijking tussen een iPhone en een SGS. De SGS komt, zoals altijd, significant beter uit de anustest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dat doe ik ook best vaak, kan ie goed tegen
dat komt waarschijnlijk omdat je de nieuwe market hebt. blijkbaar zit er een limiet op van 30MB bij samsung. probeer effe updates te verwijderen van de market en de app opnieuw te downloadenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb ook iets raars met mijn SGS, als ik iets uit de Market wil halen (of een app wil updaten) zegt ie dat ik niet genoeg vrije ruimte op het apparaat heb, maar volgens de status van het toestel heb ik nog 1,45GB op de telefoon, 6,63GB op de SD kaart en 2,26GB op de interne SD kaart. Iemand een idee? (gaat gewoon om alle apps, dus ook dingen van 2 MB ofzo...)
Installeer Firefox nou eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben vanmiddag naar een t-mobile winkel gegaan en daar hebben ze de instellingen weer goed gezet, had weer ff 3g...maar bij thuiskomst waren die settings alweer weg.
en iconen die ik weer op mn homescreen zet blijven verdwijnen. krijg soms opeens een rare melding dat de market.process of music nog iets is gecrashed. GPS gaat automatisch aankrijg van binnenkomende oproepen alleen sms met de melding dat ik ze gemist heb.
Heb ik ook wel eens. Opnieuw proberen en dan werkt t bij mij wel geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:43 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb ook iets raars met mijn SGS, als ik iets uit de Market wil halen (of een app wil updaten) zegt ie dat ik niet genoeg vrije ruimte op het apparaat heb, maar volgens de status van het toestel heb ik nog 1,45GB op de telefoon, 6,63GB op de SD kaart en 2,26GB op de interne SD kaart. Iemand een idee? (gaat gewoon om alle apps, dus ook dingen van 2 MB ofzo...)
Opera Mobile ftw!quote:
probeer bij bluetooth settings de radio te ontkoppelen en terug te koppelen.je zou ergens een vakje moeten krijgen met altijd toestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef CyclingGirl het volgende:
@redboyke, ik verbind m voordat ik wegrij en dan wil ik na een half uurtje eens bellen en dan is de verbinding weg. Ik luister mp3 via ipod.
probeer eens naar instellingen>Locatie- en beveiligingsinstellingen en daar zichtbare wachtwoorden effe aan te vinken en terug uitvinkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef gegie het volgende:
Ah, fijn een topic over samsung galaxy s..
Misschien kunnen jullie me helpen? Als ik wachtwoorden intyp op mijn telefoon (bijv. hyves, rabobankieren) dan verschijnt er niets in beeld, de cursor gaat wel naar voren, maar er komt dus niets te staan..
Dit is zo sinds 2 dagen, daarvoor deed ie het gewoon wel.
Ik heb al geprobeerd om de apps eraf te gooien en opnieuw te installeren, maar dit helpt niet.
Iemand een idee waar het aan ligt? Misschien heb ik een of andere instelling veranderd?
Ja! Wachtwoorden doen het weer!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
probeer eens naar instellingen>Locatie- en beveiligingsinstellingen en daar zichtbare wachtwoorden effe aan te vinken en terug uitvinken
hoeft niet hoor, die van mij doet dat soort dingen aan de lopende bandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef gegie het volgende:
Heb dus toch waarschijnlijk iets veranderd wat ik niet wist..
niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat heeft dat met firefox te maken?
user kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, die van mij doet dat soort dingen aan de lopende band
heb nu de fabrieksinstellingen weer terug moeten zetten. alles kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
user kan er niet mee omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |