Google+quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:09 schreef Kandijfijn het volgende:
Ja die is ubergeil![]()
Maar alles voelt wel weer heerlijk snel aan, aangezien ik ook te lang heb gezeten op een vage nightly die ik vergat te upgraden.
Cm7
Auto syncen van foto's van Google plus![]()
Kan geen kwaad dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef Kandijfijn het volgende:
Uitknop werkt bij mij niet in downloadmodus, moet dan de batterij eruit halen
Veel plezierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Owjah, ik ga boodschappen halen en dwwd kijken
Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat ik de icoontjes kon verschuiven... Heb me bijna een jaar lopen ergeren aan dat alles door elkaar stondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef Parafernalia het volgende:
Is er een manier om de apps op volgorde te zetten? bijvoorbeeld op naam
Dat heb ik wel gedaan, maar nou ben ik ook een enorme nitwit qua telefoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:54 schreef Parafernalia het volgende:
ja maar om alles nou handmatig op volgorde te zetten
www.apktop.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand of Applanet nog gaat werken ooit?
Bad Gatewayquote:
Nee, waarom zou je dat willen als ik vragen mag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Parafernalia het volgende:
Als je een bestand wil sharen, krijg je zo'n menu met mogelijkheden op welke manier je het wil sharen. Bijv. Whatsapp, Gmail, etc.
Kun je aan dat menu apps verwijderen en/of toevoegen?
Ik stuur vaak dingen via whatsapp. En wil dat een beetje snel kunnen doen zonder naar beneden te scrollen. Ik gebruik alleen Gmail en Whatsappquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat willen als ik vragen mag?
Koop gewoon een kabeltje man.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef DutchieBre het volgende:
Ok. Ik heb ook al meer dan een jaar de galaxy S. De allereerste versie en heb nooit geupdate naar de nieuwe android versies. Momenteel merk ik dat t toestel traag wordt en dat ie gewoon veel minder is dan de toestellen die wel de gebruikelijke updates hebben gehad. Helaas heb ik geen kabeltje meer om hem aan de comp te hangen. Wat ik me dus afvraag is of ik ook met het toesrel zelf een update naar de nieuwste android versie kan gaan doen. Oftewel, zonder gebruik van een computer? Ik ioop graag iets van jullie te vernemen!
Ben jij altijd zo defaitistisch? Koop een kabeltje en zoek uit hoe je die drivers aan de praat krijgt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef DutchieBre het volgende:
Heeft weinig zin. Mijn computer wilde hem van meet af aan niet herkennen.
Jezus zeg. Ik stel een normale vraag, ik zeg wat de reden is waarom ik het niet via de computer wens te doen indien mogelijk, krijg ik meteen een "niet zo vriendelijke" reactie. Sorry dat niet iedereen als nerd is geboren, sorry dat ik een vraag stelde. Idiootquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo defaitistisch? Koop een kabeltje en zoek uit hoe je die drivers aan de praat krijgt.
Oja, het antwoord op je vraag is: nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |